14664 keer gelezen

Topic: Battlefield 4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #60 Gepost op: za. 28 december, 2013, 20:18
Je zou het er alsnog kunnen inzetten, gewoon om mensen te laten weten dat je online bent? Als je dat zelf wil natuurlijk ;)
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #61 Gepost op: za. 28 december, 2013, 20:25
Citaat van: Heer_Vonck op za. 28 december, 2013, 20:18

Je zou het er alsnog kunnen inzetten, gewoon om mensen te laten weten dat je online bent? Als je dat zelf wil natuurlijk ;)

klopt :), maar ik weet nog niet zeker hoe laat ik zelf morgen aanwezig ben, dus dat wordt dan lastig. Maar ik twijfel er niet aan dat de BF4 spelers elkaar morgen weten te vinden, dat gebeurd nu namelijk elke dag ook al volautomatisch aangezien je in BF4 in 1 oogopslag ziet wie waar speelt op dat moment. Dat is wel leuk op de ps4, die battlefield 4 groep is groot en levendig, dat is denk ik wel het meest gespeelde spel op dit moment in mijn friendslijsten.

Volgende week komt het wel weer goed op de normale manier, tenzij cornekwak of blackdog91 nog een event voor morgen aanmaken :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #62 Gepost op: za. 28 december, 2013, 21:02
Bedankt voor de info qui!
 

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #63 Gepost op: za. 28 december, 2013, 22:07
klopt ik wacht het ff af wegens de feest dagen en oud en nieuw maar denk dat we ff events moeten maken voor januari vast
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #64 Gepost op: di. 31 december, 2013, 16:13
zo de meest tijdrovende (week bezig geweest) trophy is binnen  :D, maak 45 kills met de m911 (wat op zich simpel is, alleen speel je die handgun pas vrij na 200 kills of zo, en dat valt niet mee om met een simpele handgun tegen assault wapens, shotguns, snipers, helicopters, tanks en nog veel meer proberen je kills te halen :D). Maar het is gelukt!
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #65 Gepost op: di. 31 december, 2013, 16:17
Citaat van: qrobinez op di. 31 december, 2013, 16:13

zo de meest tijdrovende (week bezig geweest) trophy is binnen  :D, maak 45 kills met de m911 (wat op zich simpel is, alleen speel je die handgun pas vrij na 200 kills of zo, en dat valt niet mee om met een simpele handgun tegen assault wapens, shotguns, snipers, helicopters, tanks en nog veel meer proberen je kills te halen :D). Maar het is gelukt!


Congratz!
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #66 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 21:23
nu ik de hand gun kills eindelijk heb kan ik de game weer gewoon spelen. Vandaag met kzenderni en ara de mode: obliteration gespeeld. Geweldige mode met enorm veel actie! 1 moment was fantastisch, ik had de bom en was als een malloot aan het rennen en kzenderni kwam mij in stijl ophalen met een mooie jeep. Ik spring met hem in de jeep en vlakbij de target werden we met de bom en jeep en al opgeblazen door een Tank Mine op de weg die kzenderni in alle spanning over het hoofd had gezien ahhahaha. Wat een geschreeuw op dat moment door de headsets heen hahahahaha, spektakel tot en met dus  :D
 

Offline kermitkiller

Re: Battlefield 4

Reactie #67 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 22:51
Citaat van: qrobinez op di. 31 december, 2013, 16:13

zo de meest tijdrovende (week bezig geweest) trophy is binnen  :D, maak 45 kills met de m911 (wat op zich simpel is, alleen speel je die handgun pas vrij na 200 kills of zo, en dat valt niet mee om met een simpele handgun tegen assault wapens, shotguns, snipers, helicopters, tanks en nog veel meer proberen je kills te halen :D). Maar het is gelukt!


proficiat q! de aanhouder wint
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #68 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 23:43
Citaat van: kermitkiller op wo. 01 januari, 2014, 22:51

proficiat q! de aanhouder wint

thanks, het hielp ook wel dat iedereen gewoon lekker die team deathmatch en domination modes meespeelde :)
ik zag dat ik al over de 60 uur in de multiplayer heb zitten, dat gaat hard met zo'n vakantie :D
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #69 Gepost op: vr. 03 januari, 2014, 08:54
gisteren de laatste multiplayer trophy (lever 5 keer de bom af bij oblitiration) gehaald met behulp van cornekwak, blackdogg91 en ara, dus vanaf nu kunnen we de multiplayer gaan spelen zoals bedoeld is :)

voor de premium members hier een tip!
het  30 december double xp event ging om onduidelijke reden niet door, vanmiddag om 13.00 uur start alsnog dit event! Als goedmakertje duurt dit event dit keer langer, maar liefst tot zondag 00:00 uur :) dus 2,5 dag double xp voor premium members. Als je dan ook nog je boosts activeert dan gaat het helemaal hard met het levelen en vliegen de service stars je om de oren denk ik.

Dus dat wordt het hele weekend Shooterfun!

Cya on the battlefields :)
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #70 Gepost op: ma. 06 januari, 2014, 15:41
Dit weekend was de eerste keer dat ik een double XP event voor premium leden meemaakte waarbij je ook nog een XP booster kon inzetten. Ik heb hier toch een beetje gemengde gevoelens over :D

Het gaat op die manier toch wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg hard kwa levelen, zelfs zo hard dat ik maar ben gestopt op een gegeven moment. Dat komt namelijk omdat je continu service stars haalt voor je wapens en gamemodes omdat je XP zoveel meer waard is. Dus ik had al double XP, had er ook nog een 50 procent booster bij opgezet dus dat was per potje tussen de 30.000 en 40.000 punten (normaal zit ik tussen de 2000 en 6000 of zo), wat ongeveer 1 compleet level is per 2 a 3 potjes. Dus ben maar gestopt bij level 31 aangezien het maar tot level 100 gaat en ik uit ervaring weet dat als er niets meer te levelen valt ik de game niet meer zo leuk vindt. En ik wil dit eigenlijk toch wel het hele jaar blijven spelen.

Dit weekend heb ik verder platinum gehaald met BF4, maar het blijft belachelijk dat je single player progress elke keer weer verdwijnt. Gelukkig had ik op een usb stick een save game staan van toen ik de game uitgespeeld had waardoor ik alleen de nog te halen SP trophies snel kon halen zonder de hele game voor de vierde keer helemaal opnieuw te spelen. Maar dat is dus wel iets waar je aan moet denken. Als je de game uithebt, kopieer dan de save game naar een USB stick, anders is het 100 procent zeker dat je de game weer helemaal opnieuw moet spelen als je later nog eens een Single Player chapter wil spelen ergens in de game om een trophy te halen. (in mijn geval moest ik de Singapore Single Player trophy nog halen, dus was blij dat mijn usb save game werkte).
 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

bf4

Reactie #71 Gepost op: za. 18 januari, 2014, 16:59
iemand deze online gekohct zoja? install tijd
 

Offline royb91

Re: bf4

Reactie #72 Gepost op: ma. 20 januari, 2014, 11:22
Citaat van: privatejd op za. 18 januari, 2014, 16:59

iemand deze online gekohct zoja? install tijd

Ligt aan je internet
naar je kan kiesen wat je eerst wilt
Wil multiplayer kan je die eerst downloaden
Wil je singleplayer kan je ook voor kiezen
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #73 Gepost op: zo. 26 januari, 2014, 10:45
Dit weekend is het voor de premium members weer double xp weekend, en dat gaat weer hard :D

ik haal per potje tussen de 40.000 en 60.000 punten :D dat is per 2 potjes 1 compleet level stijgen. Door de double xp, plus een xp boost die ik ook nog in heb gezet vliegen de stars je om de oren, elke star is toch 30.000 punten, en elk potje haal je er wel minimaal 1.

Echt een top game dit, gisteren en vanochtend weer de hele tijd zitten spelen. Straks maar weer even levelen :D
 

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #74 Gepost op: wo. 29 januari, 2014, 13:27
Ik wordt de laatste tijd echt ge-ass-kicked. De ene keer een super potje (30000-50000) punten, de andere keer maar 15000 punten en een k/d van 0,25...  :o