14667 keer gelezen

Topic: Battlefield 4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ara

Re: Battlefield 4

Reactie #45 Gepost op: vr. 13 december, 2013, 06:28
Ik heb zelfs tijdens de singleplayer een blue screen gehad.  :'(
 

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #46 Gepost op: vr. 13 december, 2013, 20:19
vanavond nog volk online ?
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #47 Gepost op: di. 17 december, 2013, 14:27
Was net online op ps4 en er is weer een update
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #48 Gepost op: di. 17 december, 2013, 14:32
Citaat van: royb91 op di. 17 december, 2013, 14:27

Was net online op ps4 en er is weer een update

top,
dan gaan we het weer vol goede moed proberen en kijken of we vanavond wel een compleet potje zonder blue screen crash kunnen spelen  :D
 

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #49 Gepost op: di. 17 december, 2013, 17:04
Is goed ik ben er vanavond rond 8 uur of eerder
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #50 Gepost op: do. 19 december, 2013, 09:31
Gisteren toch maar voor de Premium package gegaan, ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de premium extra's. De eerste 4 DLC maps (china rising) zien er waanzinnig uit en spelen geweldig. De volgende mappack komt er binnenkort al weer aan (close quarters), dus voor mij kan het wel uit.
Wat wel vet is, is dat je allerlei wekelijkse goodies ingame krijgt via battlepacks en special events voor premium members only. Ik had een stuk of 10 battlepacks staan aangezien ik vrij laat premium member ben geworden, dus heb ik een hoop extra attachments gekregen voor mijn wapens, nieuwe camo's en dog tags. Het volgende special event is op 30 december geloof ik, dus dan wordt het weer levelen :D. Als laatste voordeel heb je ook nog het voordeel dat bij joinen van volle servers je vooraan in de queue wordt geplaatst.

Omdat Conquest large bij mij nog steeds crashed af en toe heb ik gisteren wat andere modes geprobeerd aangezien die niet crashen, het is verbazingwekkend hoe anders het spel is als je naar een andere mode gaat. Gisteren heb ik vooral Domination gespeeld, dit zijn hele kleine maps waarin je 3 vlaggen moet veroveren. Doordat de maps zo klein zijn haal je extreem veel kills (25+) per ronde. Dat is perfect voor het levelen van je wapens om zo snel alles vrij te spelen. Domination maakt van Battlefield kwa gameplay de snelheid van COD, dus dat is ook een fijne mode om af en toe te spelen :)

Gisteren heb ik ook voor het eerst ontdekt dat je missies hebt tijdens de game. Het lijkt op het operations gedeelte van COD, na afloop van een game kun je naar de missions tab gaan en daar zie je de actieve missies. Gisteren had ik een missie bijvoorbeeld waarbij ik in 1 ronde met een assault, engineer, support en recon gun iemand moest neerschieten, plus ook nog een granaat kill (dat is enorm moeilijk :( ), als ik dat dan haalde dan had ik een MTAR wapen vrij gespeeld. Zo zijn er meer actieve missies waarmee je wapens, camos of tags vrij kan spelen. Is weer een erg leuke toevoeging aan de game.

Vervolgens heb ik battlelog op de iPad verbonden met de game, dat voelde toch wel erg next gen aan, je scanned een QR code op je iPad vanaf het battlefield scherm op de PS4 en vervolgens zijn de apparaten gekoppeld. De App is echt een hele vette app die als second screen naadloos integreert met je live gameplay. Ook het zoeken van sessies werkt hier perfect op, dus je kunt dan een game zoeken waarin je wilt joinen en je drukt op je iPad op Join en vervolgens zie je je ps4 automatisch die game ingaan. Zelfde geldt voor loadout etc.. Allemaal realtime gekoppeld. Vet hoor!
 

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #51 Gepost op: do. 19 december, 2013, 19:48
weet niet of iemand dit heeft gelezen
maar blijkmaar moest en zal het spel geleased worden op ps4 launch

lees hier:


Game-uitgever EA is door een investeerder aangeklaagd vanwege de grote hoeveelheid bugs in Battlefield 4.

De investeerder claimt dat de uitgever heeft gelogen over de ontwikkeling van de game voordat deze uitkwam, meldt Gamesindustry.biz. Er zijn veel problemen geweest in het spel. Spelers hebben last van bugs, crashes en instabiliteit op de multiplayer-servers. Begin december werd de ontwikkeling van uitbreidingen voor Battlefield stopgezet, zodat het gehele team van ontwikkelaar DICE zich kan richten op het repareren van de bestaande problemen.

Het bestuur van EA zou volgens de investeerder hebben geweten dat er problemen waren met de game, maar zou dat niet hebben verteld aan investeerders om de aandelenprijs hoog te houden. Ondertussen zouden ze voor miljoenen dollars aan aandelen hebben verkocht.

Verkoop
In de aanklacht worden onder meer CEO Andrew Wilson, CFO Blake Jorgenson en voorzitter Frank Gibeau van EA Labels genoemd. Zij verdienden allemaal minstens 1 miljoen dollar aan de verkoop van EA-aandelen in de periode rond de verschijning van Battlefield 4. Gibeau zou zelfs 5,69 miljoen dollar hebben verdiend aan de verkoop van aandelen op 31 oktober, twee dagen na de verkooopstart van Battlefield 4.

De aanklacht, die is ingediend namens iedereen die tussen 24 juli en 4 december aandelen EA heeft gekocht, stelt dat COO Peter Moore heeft gezegd dat hij "niet tevredener zou kunnen zijn" over de kwaliteit van zijn games. Een woordvoerder van EA stelt tegenover Gamesindustry.biz dat de aanklacht "ongegrond" is. "We zullen onszelf agressief verdedigen en we hebben er vertrouwen in dat de rechtbank de aanklacht te zijner tijd zal afwijzen."
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #52 Gepost op: do. 19 december, 2013, 22:38
tsja dat die game niet af was voor de ps4 is wel duidelijk, maar het is niet alleen voor de ps4, op alle platformen zijn er grote problemen. Dat je single player progress verdwijnt is al te gek voor woorden natuurlijk (heb het zelf inmiddels 2 keer gehad, dus heb de sp voorlopig maar opgegeven).

Conquest was de afgelopen tijd onspeelbaar voor mij, maar sinds de laatste patch lijkt het erop dat het wat beter gaat, mij is overigens opgevallen dat als je niet de conquest large mode speelt met 64 man maar de modes met minder man dat die dan niet crashed.

laten we hopen dat die blue screen en sp progress crashes snel opgelost worden, dan is het in ieder geval goed speelbaar. Nu werkt het in ieder geval goed in de andere modes dus ik ben al blij zat nu :)

de domination mode sessie van vanavond was weer een topper, enorm gezellig, flink geleveld en gelachen. Kan niet beter dus  :) thanks allen voor het meedoen!
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #53 Gepost op: ma. 23 december, 2013, 08:58
gisteravond opnieuw begonnen aan de single player in Hard mode, nu maar hopen dat die save game het tot het einde uithoudt en niet weer corrupt raakt zoals de laatste 2 keer.

Ik moet wel zeggen dat BF4 op Hard aanvoelt als Killzone op easy :D, het is overduidelijk dat killzone zelfs op normal vele malen uitdagender en moeilijker is dan battlefield 4 op hard. Ik vind het wel een gave SP trouwens die van BF. Het feit dat je die punten moet halen in een level voor een trophy zorgt wel voor veel replay value. Bijvoorbeeld voor het china level moest ik 11000 punten halen, ik had er 10457 wat net te weinig is, dus die gaat zeker nog een keer opnieuw gespeeld worden (voor de 4e keer).

 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #54 Gepost op: di. 24 december, 2013, 01:39
het gaat lekker met de single player trophies, moet nog 1 20.000 punten trophy dan heb ik bijna alle trophies voor de sp gehaald, alleen dan nog die krijg 10 c4 kills. Thanks KermitKiller voor de collectibles video, zonder die video had ik al die wapens en dogtags echt nooit gevonden :D, hoe kom je er ook achter dat een dogtag in 1 van de 100-en vrachtwagens ligt en je die vrachtwagen moet opblazen om die ene dogtag te kunnen vinden. Was ik nooit achter gekomen :D
 

Offline Rastaflex

Re: Battlefield 4

Reactie #55 Gepost op: di. 24 december, 2013, 16:40
Hoi,

Weet iemand of ik mijn singleplayer saved data nog kan terug krijgen?
Zijn ze bezig met een patch om dit terug te hebben?
Heb alles nog staan in mijn battlelog op mijn tablet maar niks meer op mijn ps4.
Juist de trofeeën heb ik behouden...
Zou er nog een paar moeten hebben maar vindt het vervelend om de game terug helemaal opnieuw te beginnen voor de 4x.

Greetz
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #56 Gepost op: di. 24 december, 2013, 17:47
nee, die ben je kwijt, dat is de meest irritante bug in battlefield 4, na een update is er een grote kans dat je save game corrupt is en ben je je volledige single progress kwijt, dus moet je alles opnieuw doen.

Wat ik heb gedaan is een save game waar ik de game op hard had uitgespeeld gekopieerd naar een usb stick. Dus als die corrupt is kan ik hem vanaf daar herstellen om die laatste 2 sp trophies te halen.
 

Offline Rastaflex

Re: Battlefield 4

Reactie #57 Gepost op: wo. 25 december, 2013, 15:19
Merci voor de tip.
Dan maar terug eens opnieuw beginnen...
Maar nu nog niet, te druk met multiplayer.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #58 Gepost op: za. 28 december, 2013, 20:09
Geen event morgen? :)
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #59 Gepost op: za. 28 december, 2013, 20:13
Citaat van: Heer_Vonck op za. 28 december, 2013, 20:09

Geen event morgen? :)

ik had het er vanmiddag nog even over met cornekwak, ik had zelf geen event aangemaakt omdat zij bezig zijn met het opstarten van de bf4 groep. Dus dan lijkt het mij handiger dat zij ook de open events voor iedereen gewoon plannen :). Het is er dit keer bij in geschoten door de kerstdagen, of te wel puur vergeten :D

maar een event plannen 1 dag van te voren heeft niet zoveel zin, dus hadden we besproken om gewoon te spelen en dan even te zien wie online zijn (zijn er vast wel veel op zondagavond) en die worden dan wel geinvite denk ik :)