14603 keer gelezen

Topic: Battlefield 4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mrcaptain007

Re: Battlefield 4

Reactie #120 Gepost op: vr. 12 september, 2014, 07:07
Na bf3 die ik 15 minuutjes heb gespeeld en weer heb verkocht vind ik bf4 het beste schiet spel die ik ooit heb gespeeld.  Zeker als je met ps friends knal je iedereen van de server af. Geweldig!!!
 

Offline symsym1999

Re: Battlefield 4

Reactie #121 Gepost op: do. 02 oktober, 2014, 11:36
Grom... ik weet niet of t aan battlefield ligt omdat ik nog geen andere games gekocht heb aangezien ik eerst nog wel even toe kan met bf4,
maar ik kan niet verbinden met de EA server....
Net nu ik een dag vrij van school heb  :'(  :@
Laatst bewerkt op: do. 02 oktober, 2014, 12:04 door symsym1999 
Atack reload and attack again

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #122 Gepost op: do. 02 oktober, 2014, 12:56
Er zijn algemene problemen met het PSN op dit moment, ligt niet aan de EA servers
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline symsym1999

Re: Battlefield 4

Reactie #123 Gepost op: do. 02 oktober, 2014, 13:30
Doet t bij mij alweer  :)
 
Atack reload and attack again

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #124 Gepost op: ma. 20 oktober, 2014, 22:24
na alle ellende met driveclub online vergeet je soms wel eens dat de rest van de multiplayer games het wel doen op de ps4 :D, dit keer weer een avondje battlefield 4 gespeeld. Die loopt tegenwoordig wel superlekker zeg. Ook zag ik veel nieuwe dingen in de maps, zoals regen in floodzone en alarm geluiden in lancang dam (niet dat alarm van dat de dam doorbreekt maar ander type alarmen van de apparaten bij vlag c op de eerste verdieping).
Het zijn kleine tweaks maar het komt wel als een lekkere verrassing.

blijft een top game dat battlefield 4 in de staat zoals die nu is :)
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #125 Gepost op: wo. 03 december, 2014, 12:08
vandaag is het zover, de final stand mappack komt uit voor de niet premium members. Ik heb hem al 2 weken en hij is echt geweldig, de maps zijn enorm groot (grootste maps die beschikbaar zijn in battlefield 4), alle 4 zijn ze in sneeuwthema. Er zijn nieuwe voertuigen, sneeuwscooters en nieuwe gadgets (zoals een scope die iedereen laat oplichten in aim down sight mode).

Aanrader voor de battlefield 4 speler dus :)


 

Offline ara

Re: Battlefield 4

Reactie #126 Gepost op: wo. 03 december, 2014, 15:46
Ben hem aan het downloaden.  Vanavond kunnen we met de skibotten gaan rondlopen. brrrr..
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #127 Gepost op: wo. 03 december, 2014, 16:39
Citaat van: ara op wo. 03 december, 2014, 15:46

Ben hem aan het downloaden.  Vanavond kunnen we met de skibotten gaan rondlopen. brrrr..

top, vanavond een eventje dus :D
 

Offline Bellovux

Re: Battlefield 4

Reactie #128 Gepost op: wo. 03 december, 2014, 17:44
Kwam ik toevallig tegen.
Typische 'launch' probleempjes (?)

Dus gewoon even ter info:

The last piece of Battlefield 4 DLC, Final Stand, isn’t working for a number of players. Users are reporting that non-Premium members who purchased the content a la carte are unable to use it.

Following reports from our readers and investigation of the problem on the Battlefield forums, we reached out to EA. The publisher shared a statement acknowledging the issues.

“We are aware of the issue regarding Battlefield 4 Final Stand not working for non-Premium players and are working on a solution,” a representative told us via email. “We ask that fans experiencing this issue manually remove Final Stand from their hard drive. Once we can confirm the solution players will need to re-download it. Stay tuned to official Battlefield channels for updates.”

Players have shared that attempting to join servers running maps from Final Stand report errors. Specifically, notifications improperly indicate that the content is not installed. We’ll update as more information emerges.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #129 Gepost op: do. 04 december, 2014, 10:38
Citaat van: Bellovux op wo. 03 december, 2014, 17:44

Kwam ik toevallig tegen.
Typische 'launch' probleempjes (?)

Dus gewoon even ter info:

The last piece of Battlefield 4 DLC, Final Stand, isn’t working for a number of players. Users are reporting that non-Premium members who purchased the content a la carte are unable to use it.

gisteravond uitgeprobeerd en gelukkig geen enkel probleem kunnen ontdekken, dus ook non premium members konden gisteren gewoon meespelen in de final stand map pack.

Was echt weer een heerlijke sessie gisteren, die maps zijn groot, haarscherp en lopen enorm soepel. Het is overduidelijk dat battlefield 4 op dit moment echt lekker draait en het lijkt wel of elke mappack beter ontwikkeld is dan de vorige. Mijn mening is dat de final stand maps de beste zijn die op dit moment beschikbaar zijn in battlefield.



 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #130 Gepost op: ma. 09 maart, 2015, 13:22
meer mensen hier de nieuwe winterfall update geprobeerd van battlefield 4?
Deze voegt nogal wat wijzigingen door en het is een stuk lastiger geworden aangezien de autoaim zo goed als verdwenen is. Ik moest echt wel even een paar uur spelen om aan het nieuwe richtsysteem te wennen. Hele moeilijke game geworden online op deze manier, maar op zich wel leuk.

wat vinden jullie van de nieuwe aim methode?
 

Offline Clipie

  • Level 1
  • *
  • Have Fun Game ON !!
  • psnclipienl
  • Berichten: 10
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #131 Gepost op: di. 31 maart, 2015, 13:13
Citaat van: qrobinez op ma. 09 maart, 2015, 13:22

meer mensen hier de nieuwe winterfall update geprobeerd van battlefield 4?
Deze voegt nogal wat wijzigingen door en het is een stuk lastiger geworden aangezien de autoaim zo goed als verdwenen is. Ik moest echt wel even een paar uur spelen om aan het nieuwe richtsysteem te wennen. Hele moeilijke game geworden online op deze manier, maar op zich wel leuk.

wat vinden jullie van de nieuwe aim methode?



Ik vindt het wel relax schiet nog steeds lekker waar kan ik trouwens battlelog vindt van ons ?
 

Offline crazyrebelx

Re: Battlefield 4

Reactie #132 Gepost op: di. 31 maart, 2015, 18:19
Mooi schietspel  speel ik nog regelmatig ben niet de beste maar voor de fun is het zeker leuk om te doen
Ook heb ik de nieuwe dlc mappen .
Wie wil voeg me gerust toe  op psn : crazyrebelx
 

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #133 Gepost op: wo. 01 april, 2015, 01:16
Citaat van: crazyrebelx op di. 31 maart, 2015, 18:19

Mooi schietspel  speel ik nog regelmatig ben niet de beste maar voor de fun is het zeker leuk om te doen
Ook heb ik de nieuwe dlc mappen .
Wie wil voeg me gerust toe  op psn : crazyrebelx


Zal deze week nog wel eens een BF4 Event maken ;)