14598 keer gelezen

Topic: Battlefield 4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Corné van der Kwaak

Re: Battlefield 4

Reactie #30 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 13:00
Als het nodig is zou ik je best bij willen staan. Lijkt me wel leuk om daar tijd in te stoppen. Ook al heb ik er weinig ervaring in.
 
Mvg,

Corné van der Kwaak
(Psn: cornekwak)

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #31 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 13:03
Normaal zou alles nu in orde moeten zijn ...
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #32 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 13:18
gefeliciteerd blackdogg en cornekwak, jullie lijken me twee uitstekende leiders voor de bf4 clan!

Mocht je ooit een invaller nodig hebben voor een event of wedstrijd dan kun je mij altijd even vragen. Ik heb niet de tijd en zin om vaste verplichtingen te hebben dus vandaar dat ik me ook nooit aanmeldt voor vaste teams en zo, maar om mensen uit de brand te helpen als er andere mensen geen tijd hebben dan wil ik best invallen.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #33 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 14:42
Je kan het altijd vrijblijvend eens proberen hé. Hangt af hoe ze hun trainingen en hoe dikwijls enzo indelen. Ik hoop vooral dat iedereen plezier uit haalt, want dat is toch de bedoeling!
 

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #34 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 14:47
Kan er deze week (misschien zondag terug) iets georganiseerd worden om nog eens samen te gamen?

Zou tof zijn.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #35 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 14:52
Je kan natuurlijk ook zelf iets in de kalender zetten, maar had corekwak er ook al iets van horen zeggen ... Stuur hem mss een PM ?
 

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #36 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 15:36
Citaat van: kzenderni op wo. 11 december, 2013, 14:47

Kan er deze week (misschien zondag terug) iets georganiseerd worden om nog eens samen te gamen?

Zou tof zijn.


Ben op dit moment aan het werk maar zo dra ik thuis ben wou jk wel vast veel events en trainingen gaan maken
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #37 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 15:38
Als het trainingen en events zijn alleen voor het team, kan je dit dan ofwel in het apart forumgedeelte houden, of als je het in de kalender zet, erbij zetten dat het team only is. Als anderen willen meedoen (zoals Qui misschien soms) zet het er dan ook expliciet bij, of tracht Qui te overhalen om in het team te stappen ...
 

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #38 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 15:44
Ik zal er voor zorgen dat het duidelijk staat aangegeven of het team is  of openbaar
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline Corné van der Kwaak

Re: Battlefield 4

Reactie #39 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 16:14
Citaat van: kzenderni op wo. 11 december, 2013, 14:47

Kan er deze week (misschien zondag terug) iets georganiseerd worden om nog eens samen te gamen?

Zou tof zijn.


Ik zal vanavond iets aanmaken kzenderni.
#nualzininzondag
 
Mvg,

Corné van der Kwaak
(Psn: cornekwak)

Offline royb91

Re: Battlefield 4

Reactie #40 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 17:52
ik ben vanavond sws op battlefield 4 te vinden haha

ben zelf ook ff aan het kijken of ik een server kan huren en prijs er van ik ga zelf niet te veel per maand daar aan betalen
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #41 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 18:47
de lang verwachte update voor BF4 PS4 is er !

eindelijk een oplossing voor de grootste problemen, dus we gaan het zo direct testen :D

Fixes:
-General stability fixes that should remove a large amount of the client crashes we are currently seeing on the PS4
 -Fixed the audio drop outs that could occur when playing on large maps. Typical map affected was Golmud Railway in Conquest with 64 players. Ambient sound would sometimes cut out, like foley sounds from player running, vehicle engine sounds, vehicle movement sounds, and map ambient sounds
 -Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
 -Further reduced the probability of getting a corrupt save file by doing miscellaneous changes to the save file system. These include removing the save file saving again when quitting multiplayer
 -Fixed multiple crashes that could occur when bringing up the in-game Battlelog during round transition
 -Fixed a crash that could occur when using the BattleScreen
 -Fixed a random crash related to destroying vehicles
 -Fixed minor destruction issues in the terrain
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #42 Gepost op: wo. 11 december, 2013, 20:56
de eerste indruk van de update is erg goed, zojuist een behoorlijke tijd met een aantal playstationclan.be members gespeeld in een squad en geen 1 crash of audio dropout :)

wel had ik het eerste potje last van lag, maar ben eruit gegaan en bij de volgende map was het afgelopen. Dit begint erop te lijken kwa stabiele game zo op het eerste gezicht :)
 

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #43 Gepost op: do. 12 december, 2013, 22:06
Vanmiddag met cornekwak en 2 anderen gespeeld.
1 keer een vastloper gehad en de rest ook. Overige potjes gingen wel goed. De sounds zijn wel verbeterd.
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #44 Gepost op: do. 12 december, 2013, 23:39
Citaat van: RvG_NL op do. 12 december, 2013, 22:06

Vanmiddag met cornekwak en 2 anderen gespeeld.
1 keer een vastloper gehad en de rest ook. Overige potjes gingen wel goed. De sounds zijn wel verbeterd.

vanavond was het bij mij weer drama, praktisch elk potje gecrashed met het blue screen :( en ook nog af en toe lag.

gisteren was het perfect, maar vandaag werkt het weer voor geen meter.