7130 keer gelezen

Topic: The Division

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

The Division

Gepost op: zo. 01 maart, 2015, 17:01
4e kwartaal dit jaar (verbeter me maar als ik het mis heb). Komt de The Division uit, wou een beetje polsen wie gaat deze game halen.

Ik zelf twijfel nog, wat ik nu weet klinkt goed, maar daar heeft Ubisoft wel vaker last van dat het goed klinkt maar achter af toch wat tegenvalt. Maar wat ik weet klinkt het goed en als ze het kunnen waar maken ga ik hem zeker halen.

Misschien dat ik eindelijk wat minder Destiny ga spelen :)
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #1 Gepost op: zo. 01 maart, 2015, 17:05
Ik "twijfel". Wat ik tot nu toe weet ben ik 75% zeker dat ik hem ga halen. De overige 25% heeft hem voornamelijk mee te maken wanneer die precies uitkomt in verband met het halen van eventuele andere games.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #2 Gepost op: zo. 01 maart, 2015, 17:23
Optie 3 voor mij, ik verwacht binnenkort wel een sh*tload aan nieuws over deze
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #3 Gepost op: zo. 01 maart, 2015, 18:11
Citaat van: Heer_Vonck op zo. 01 maart, 2015, 17:23

Optie 3 voor mij, ik verwacht binnenkort wel een sh*tload aan nieuws over deze


Kan niet wachten op meer nieuws, hoor en lees wel wat maar is meestal niet bevestigd nieuws.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #4 Gepost op: zo. 01 maart, 2015, 19:42
Heb daar onlangs nog een mail voor gestuurd, antwoord was, samengevat: binnenkort meer nieuws...
 

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #5 Gepost op: ma. 02 maart, 2015, 11:06
hehe, als enige een 100 procent ja!

Dit kan geen slechte game worden gezien de demo's die ik tot nu toe gezien heb. Shooter in een open wereld. Lijkt mij een top game!

Enige wat het nog naar een nee kan krijgen is als ze weer de boel flink verzieken in de engine.

Overigens verwacht ik de release van deze game echt niet dit jaar. Let maar op, die gaat uitgesteld worden naar 2016.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #6 Gepost op: ma. 02 maart, 2015, 23:12
Het heeft alles om een zeer goed game te worden. Ik vrees er een beetje voor dat Ubisoft het weer zal verkl*ten, het zal opeens zeer gehyped worden en gereleaset worden al is het niet helemaal af en hun online functies... ik heb genoeg gezien met The Crew.

Hopelijk ben ik mis want het heeft veel potentieel
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Leipe-Henky

Re: The Division

Reactie #7 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 12:26
ik zit al uit te kijken naar deze game vanaf dat hij aangekondigd is.
dus voor mij een ja.
Citaat van: qrobinez op ma. 02 maart, 2015, 11:06

hehe, als enige een 100 procent ja!

Dit kan geen slechte game worden gezien de demo's die ik tot nu toe gezien heb. Shooter in een open wereld. Lijkt mij een top game!

Enige wat het nog naar een nee kan krijgen is als ze weer de boel flink verzieken in de engine.

Overigens verwacht ik de release van deze game echt niet dit jaar. Let maar op, die gaat uitgesteld worden naar 2016.

je hebt gelijk het is net bekend dat hij uitgesteld is naar 2016:
Laatst bewerkt op: di. 12 mei, 2015, 22:49 door Leipe-Henky 

Offline Eveliciouz

  • Level 1
  • *
  • Never give up, on the things that make you smile.
  • psnEvilienn
  • Berichten: 43
  • XP: 3
  • Geslacht: Vrouw

Re: The Division

Reactie #8 Gepost op: vr. 10 juli, 2015, 12:27
Ik ga deze zeker en vast in huis halen! Lijkt me een toffe co-op game te zijn om met vrienden (die te vertrouwen zijn! :p) te spelen.
 

Offline DI3SL_be

Re: The Division

Reactie #9 Gepost op: vr. 10 juli, 2015, 13:38
Citaat van: Eveliciouz op vr. 10 juli, 2015, 12:27

Ik ga deze zeker en vast in huis halen! Lijkt me een toffe co-op game te zijn om met vrienden (die te vertrouwen zijn! :p) te spelen.


Same here, maar ik hoop toch een beetje om met een aantal Playstation Clan leden het gebied onveilig te maken ;)
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline Teun de Dreun

Re: The Division

Reactie #10 Gepost op: vr. 10 juli, 2015, 14:16
Ga hem zeker halen enkel niet zeker voor welk systeem.  Net als rainbow six en black ops3.. 
 

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #11 Gepost op: vr. 10 juli, 2015, 14:17
ik ga hem ook halen, maar waar ik al bang voor was is gebeurd, ubisoft staat er de afgelopen jaren flink om bekend dat ze games vele malen mooier voorspiegelen dan dat ze daadwerkelijk kunnen waarmaken. Bij de E3 2013 bij de ps4 presentatie was ik weggeblazen door the division, ongelooflijk wat een beelden waren dat. De 2014 versie was grafisch wel iets minder maar nog steeds zeer mooi te noemen. Nu zitten we in 2015 en begint de waarheid door te sijpelen als je de laatste e3 trailer ziet, Van de grafische impact van de voorgaande jaren is niets meer over. Het is nu op het niveau van een ps3 game kwa graphics. Jammer maar waar. Toch lijkt de gameplay me nog steeds wel ok dus ik ga hem wel halen, maar van de enorme euforie en het niet kunnen wachten op de release is bij mijn nauwelijks meer iets over. Of die nou uitgesteld wordt of niet, uiteindelijk zal ik hem wel aanschaffen.

Maar goed, nu de vergelijkingsbeelden, zodat we de ubisoft methode van aankondiging tot het finale product eens kunnen vergelijken.

 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #12 Gepost op: za. 11 juli, 2015, 12:56
Citaat van: Eveliciouz op vr. 10 juli, 2015, 12:27

Ik ga deze zeker en vast in huis halen! Lijkt me een toffe co-op game te zijn om met vrienden (die te vertrouwen zijn! :p) te spelen.


Eveliciouz heeft daarin wel gelijk, dit kan een multiplayer TOPPER worden, als Ubisoft het tenminste serieus aanpakt. Maar die komt toch pas maart 2016 uit nietwaar? GameMania geeft het zo weer
 

Offline DI3SL_be

Re: The Division

Reactie #13 Gepost op: za. 11 juli, 2015, 19:57
Citaat van: trebber op za. 11 juli, 2015, 12:56

Eveliciouz heeft daarin wel gelijk, dit kan een multiplayer TOPPER worden, als Ubisoft het tenminste serieus aanpakt. Maar die komt toch pas maart 2016 uit nietwaar? GameMania geeft het zo weer


klopt inderdaad dat de release date ergens in maart valt. Nog zooooo lang wachten :(

Achja, die pvp zone lijkt me echt wel vet. Ik hoop gewoon dat ze niet terugkomen op het backstabbing effect dat je krijgt met dat lootsysteem.
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline Bellovux

Re: The Division

Reactie #14 Gepost op: do. 21 januari, 2016, 18:13
Voor de meesten zal het reeds gekend zijn, maar 8 maart is release voorzien.
Bij bol staat hij nu 59,99 in pre-order (ipv 69,99), en je krijgt een beta code om vanaf 29 januari te gebruiken.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊