7129 keer gelezen

Topic: The Division

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Teun de Dreun

Re: The Division

Reactie #45 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 10:06
Zelf vind ik het jammer dat je nog steeds je gear kunt kopen en dat loot rarity voornamelijk level gebonden is.  Zie liever een borderlands / diablo systeem.

 

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #46 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 10:14
Citaat van: Teun de Dreun op do. 10 maart, 2016, 10:06

Zelf vind ik het jammer dat je nog steeds je gear kunt kopen en dat loot rarity voornamelijk level gebonden is.  Zie liever een borderlands / diablo systeem.

dat snap ik niet helemaal, dat werkt toch exact hetzelfde in diablo?
daar kun je ook wapens en armor kopen bij de handelaren en is de loot rarity gebonden aan het level en de moeilijkheidsgraad waarop je speelt.

Overigens is het kopen van gear in the division eigenlijk zinloos, het zelf constructen van je gear en armor levert je per definitie in praktisch alle gevallen betere gear op voor een veel lager bedrag dan je zelf ooit kunt kopen. Daarom is het eigenlijk ook zinloos om je gevonden items te verkopen, je kunt ze veel beter deconstructen voor grondstoffen. Ook kun je zo vrij snel aan betere high value wapens en armor komen. Bijvoorbeeld 2 groene wapens deconstructen en je kunt de 2 groene items gebruiken om een blauwe grondstof aan te maken voor je blauwe blueprints.

Dat is mijn inziens hetzelfde mechanisme als in diablo.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #47 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 10:28
Ik vind het ook een zeer leuke game, gisteren gespeeld met full squad, en zeer snel level 8
 

Offline DutchElite

Re: The Division

Reactie #48 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 12:20
Vermaak me er prima mee.
Gisteravond voor het eerst met meerdere wat levels gehaald maakt de game wel beter.
Al vind ik de levels wel aardig lastig voor al in je uppie.
Extra missies goed te doen alleen.
Moet ik wel bij zeggen dat de gene die de matchmaking had gedaan een leven 8 missie had geselecteerd en wij pas leven 4 waren.
Dan valt t echt niet mee...;-)
Maar al met al een prima game vind ik dan.
 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #49 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 13:08
http://www.vg247.com/tag/the-division/  veel informatie betreffende builds/rolls/crafts/credits
 

Offline DutchElite

Re: The Division

Reactie #50 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 15:02
Ligt t aan mij of zijn die eind Bazen aan t eind van de missies verrekte moeilijk te stoppen.
Alleen heb ik dan over
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #51 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 18:47
Citaat van: DutchElite77 op do. 10 maart, 2016, 15:02

Ligt t aan mij of zijn die eind Bazen aan t eind van de missies verrekte moeilijk te stoppen.
Alleen heb ik dan over


Het is te doen in je eentje maar is makkelijker met meer. Blijft anders de hele tijd op je schieten en achter je aan komen. Bij meer spelers rouleert die.
 

Offline DutchElite

Re: The Division

Reactie #52 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 19:04
Citaat van: ahappyn00b op do. 10 maart, 2016, 18:47

Het is te doen in je eentje maar is makkelijker met meer. Blijft anders de hele tijd op je schieten en achter je aan komen. Bij meer spelers rouleert die.


Klopt merkte ik gister...straks maar eens f proberen... :)
 

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #53 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 23:09
net even darkzone 1 area betreden, dat ging erg lekker, 13 voornamelijk blauwe items eruit kunnen halen. Als de hele darkzone ervaring zo wordt als vanavond is dat een zeer vette aanvulling op de PVE omgeving.
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #54 Gepost op: wo. 06 april, 2016, 17:42
ff een tip voor de division spelers onder ons, zet snel je materiaal om naar goud want dit wordt in de volgende patch ZWAAR generfed Bron.
 

Battlenet: Kelthor#2670

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #55 Gepost op: do. 14 april, 2016, 21:36


Vandaag geprobeerd en in dit filmpje ging dat heel simpel maar in werkelijkheid maar wil het sowieso noggis proberen
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Crapweazel

Re: The Division

Reactie #56 Gepost op: ma. 30 mei, 2016, 16:21
The division kwam en ging weer vrij snel in de vergeetbak... ik vond de endgame mr niks...  voel me een beetje stom dak het kocht. Bespeeld door de marketing
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."