7131 keer gelezen

Topic: The Division

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anbulone

Re: The Division

Reactie #15 Gepost op: di. 26 januari, 2016, 11:15
Betacode gekregen (de definitieve voor een download) maar de code werkt van geen kanten.
Iemand die dit probleem nog heeft?
 

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #16 Gepost op: di. 26 januari, 2016, 11:20
Citaat van: Anbulone op di. 26 januari, 2016, 11:15

Betacode gekregen (de definitieve voor een download) maar de code werkt van geen kanten.
Iemand die dit probleem nog heeft?

die preload komt pas de 28e beschikbaar schijnt het, dus dat die code dan nog niet werkt kan wel kloppen.
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #17 Gepost op: di. 26 januari, 2016, 16:58
De mijne staat klaar om te downloaden. De code kon ik zonder probleem inlossen...

 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline rafbora

  • Level 3
  • ***
  • psnrafbora
  • Berichten: 245
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #18 Gepost op: di. 26 januari, 2016, 17:30
Hier in langzaam ;) Limburg geen probleem.Reeds aan het downloaden.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #19 Gepost op: di. 26 januari, 2016, 18:11
hier natuurlijk zowel voor ps4 als xone nog niets gekregen, kzal alvast een vliegtuigticket naar Montréal boeken :p

EDIT: net ff mn ubisoft acc gecheckt, onder account mangement/beta acces
een code voor ps4, aant dlen en een code voor xone  :p hooray
Laatst bewerkt op: di. 26 januari, 2016, 18:54 door diknmuis 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #20 Gepost op: di. 26 januari, 2016, 21:50
hier ook aan het downloaden, dus hij staat inmiddels in de store :)
 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #21 Gepost op: wo. 27 januari, 2016, 08:47
de mijne is ook al geïnstalleerd! kzen der gereed voorn!
 

Offline Crapweazel

Re: The Division

Reactie #22 Gepost op: do. 28 januari, 2016, 11:30
installing as we speak. Tga een plezant weekend worden.  Hopelijk kunnen we echt met een grote bende samen knallen.  Ik zal heel zaterdag en zondag beschikbaar zijn.  Vrijdag meot ik weg s'avonds. Maar bon, we kunnen niet alles hebben he...
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #23 Gepost op: do. 28 januari, 2016, 16:47
Citaat van: stoph op wo. 27 januari, 2016, 08:47

de mijne is ook al geïnstalleerd! kzen der gereed voorn!


Is nu al 4 uur bezig met installeren maar zelf in dit tempo is het morgen wel klaar  :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #24 Gepost op: wo. 03 februari, 2016, 11:56
En wat vonden we van de beta?
 

Offline Bellovux

Re: The Division

Reactie #25 Gepost op: wo. 03 februari, 2016, 18:25
Is een goed spel om tussendoor te spelen.
Het is wat afwachten hoe het er grafisch uiteindelijk zal uitzien (het was niet slecht, maar wel minder dan verwacht), en welke content er uiteindelijk zal zijn bij release.



Op gegeven ogenblik zal je ook op een vast team moeten rekenen, want uiteindelijk zal het om The Dark Zone draaien.
Story mode is gewoon de aanloop naar ...
En als lone wolf maak je geen kans.
(Bovendien zal je er snel bij moeten zijn. Als je later begint, en als lage level tussen de anderen je weg dient te banen in The Dark Zone, dan kan je beter gewoon je controler tegen de grond gooien zonder het spel op te starten.  :D )
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #26 Gepost op: wo. 03 februari, 2016, 18:30
Ik denk wel dat je later kan inpikken in die Dark Zone, je krijgt toch vrij gemakkelijk puntjes en veel hangt af van je eigen skills uiteraard.

Dat van dat vast team, dat ben ik idd ook vrij zeker
 

Offline Crapweazel

Re: The Division

Reactie #27 Gepost op: wo. 03 februari, 2016, 19:20
Moest ik op voorhand weten dat we een vast team kunnen samenstellen zou ik het wel kopen. dsark zone was echt fun. Storymissie vond ik teleurstellend en generic. Voor mij is het een dubbeltje op zijn kant.
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #28 Gepost op: do. 04 februari, 2016, 10:57
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 03 februari, 2016, 11:56

En wat vonden we van de beta?

ik vond het geen slechte beta, het schieten werkt erg goed, het RPG gedeelte vond ik fantastisch uitgewerkt.

Wel heb ik een beetje een destiny gevoel overgehouden aan de beta, het heeft heel veel potentie, maar ik vrees dat het in de praktijk vrij saai gaat worden. Solo lijkt de game me totaal niets aan. In coop vind ik hem geweldig door het RPG element wat er in zit plus het feit dat je samen met friends opdrachten kunt doen.

Alles hangt af van de hoeveelheid en vooral variatie in de missies. Na 10 keer een hostage op dezelfde manier bevrijd te hebben dan heb je dat wel gezien. Ook die echos activeren (3 keer voor een bepaalde sidemissie waarbij je de hele map moet overlopen) komt als een soort van bezigheidstherapie over om de speelduur te verlengen.

Darkzone is wel grappig met 4 man, maar zoals het nu uitgewerkt is is de darkzone een zeer matige free for all omgeving waarbij je eigenlijk alleen maar tegen echte mensen vecht en de 'boss' achtige AI vijanden met hun superloot in kisten links moet laten liggen omdat je alleen maar bezig bent met het voorbij komen van de spawn of extractie campers, ik denk dat in de huidige vorm je daar in 2 dagen zat van bent.

Ik vind de game een beetje een kruising tussen destiny en borderlands in de huidige vorm. Het lijkt me een goede game te worden die ik zeker direct ga aanschaffen, maar ik hoop echt dat de variatie in de gameplay en missies goed uitgevoerd gaat worden. Dat is niet te beoordelen op basis van deze beta met 1 main missie en 1 side missie en tientallen dezelfde encounters kwa scenario.

ik geef de game een 7 op basis van de beta.

Positief:
- RPG elementen fantastisch uitgewerkt voor een shooter
- Potentie voor een shooterwereld waarin veel te doen is, is aanwezig
- verslavend door het Loot systeem
- de drie type missie structuur waarbij je de verschillende perks kan uitbouwen
- de 24 uurs cyclus
- de wapen handling

Negatief:
- de graphics streaming bug, het is onacceptabel dat de HD graphics soms pas na 50 seconden in het scherm gerenderd worden, vooral te zien na een respawn, of als je rent naar een nieuw gebied (bijvoorbeeld de hoek om bij een flatgebouw), dan zie je zo'n 30 tot 50 seconden geblurde graphics en heel langzaam wordt elke blur gevuld met de scherpe texture. Leid enorm af als je daar gevoelig voor bent.
- Darkzone mist compleet zijn doel met het geven van high quality loot via het verslaan van high level AI met hun kistjes (die je opent via het vinden van sleutels), nu is het een free for all met human spelers die alleen maar uit zijn op het free for all gevoel, met als dieptepunt het spawn killen als je uit het darkzone gebouw komt nadat je dood bent of het campen rondom de helicopter extractie als je je loot wilt veilig stellen. Zeer saai op deze manier en het oorspronkelijke doel (de AI met hun kistjes met high quality loot) kom je totaal niet aan toe (tenzij je mazzel hebt dat je in een lege instance met weinig spelers komt).
- Darkzone is compleet ongebalanceerd, de AI darkzones zijn in levels opgedeeld, dus als je als nieuwe speler darkzone 1 binnenkomt kun je redelijk meekomen tegen de AI, helaas blijkt in de praktijk dat de human spelers die inmiddels flink geleveld zijn zich ophouden rond het begin level en je compleet kansloos bent doordat hun wapens, granaten, etc veel, maar dan ook veel krachtiger zijn.

Heel eerlijk, darkzone in de huidige vorm wordt naar mijn mening geen succes op deze manier, dat is slecht een paar uur leuk en dan heb je het wel gezien en start je COD of Battlefield of battlefront wel weer op.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #29 Gepost op: ma. 08 februari, 2016, 13:38
Ik sluit mij aan bij de bevindingen hier. Het cover en shoot mechanisme werk perfect. De RPG elementen zijn goed uitgewerkt. Maar ik ben benieuwd wat de endgame zal zijn. Door vele fecthquests en scannen/verzamelen zou het toch vlug kunnen vervelen.

Darkzone zal toch ook meer doelen mogen hebben, na een uurtje ganken heb ik het toch gezien hoor. Ik vrees ook voor veel DLC. Waarschijnlijk zullen er volledig gebieden DLC worden.

Heel veel potentieel maar ben bang dat alles te snel repetitief zal worden.
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308