10806 keer gelezen

Topic: The Witcher 3

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Stijndg

  • Level 1
  • *
  • psnStijndg
  • Berichten: 31
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #60 Gepost op: zo. 31 mei, 2015, 01:03
Als er iemand crowns te weinig heeft volg mijn filmpje dan effe





 :p
 

Offline Leipe-Henky

Re: The Witcher 3

Reactie #61 Gepost op: do. 04 juni, 2015, 09:25
Citaat van: Stijndg op zo. 31 mei, 2015, 01:03

Als er iemand crowns te weinig heeft volg mijn filmpje dan effe





 :p

bedankt, heb nu geld genoeg :p
 

Offline Teun de Dreun

Re: The Witcher 3

Reactie #62 Gepost op: do. 04 juni, 2015, 12:07
Kun je daar ook komen zonder quests te doen? Poort zal wel dicht zijn maar bv door te zwemmen?
 

Offline Leipe-Henky

Re: The Witcher 3

Reactie #63 Gepost op: vr. 05 juni, 2015, 09:25
Citaat van: Teun de Dreun op do. 04 juni, 2015, 12:07

Kun je daar ook komen zonder quests te doen? Poort zal wel dicht zijn maar bv door te zwemmen?

weet ik niet, ik kon er zo heen lopen. misschien moet je iets verder zijn in de game.
welk lvl ben je? (ik ben lvl 21 op het moment).
 

Offline Teun de Dreun

Re: The Witcher 3

Reactie #64 Gepost op: vr. 05 juni, 2015, 10:38
Ga opnieuw beginnen dus level 0.  Zal vanavond wel even proberen
 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #65 Gepost op: za. 24 oktober, 2015, 17:46
Citaat van: Teun de Dreun op vr. 05 juni, 2015, 10:38

Ga opnieuw beginnen dus level 0.  Zal vanavond wel even proberen


Ook opnieuw begonnen , want was niet meer mee met verhaal aangezien het te lang geleden was. Heb dan ook maar meteen op hoogste niveau begonnen.
 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #66 Gepost op: zo. 25 oktober, 2015, 11:36
Tips om een hoger level te behalen in Witcher 3

Sinds kort kunnen we aan de slag nieuwe uitbreidingspakket van The Witcher 3.  Om aan de slag te gaan met de Hearts of Stone heb level 30 nodig. Hierbij geef ik enkele tips om nog vlugger level 30 te behalen.

Het is heel belangrijk dat je alle sidequest aanvaard om zo snel mogelijk te levelen. De zijmissies geven je veel informatie over de context van het verhaal en nog belangrijker is ze bezorgen je een enorme XP. Want zonder experience point zul je nooit level 30 worden.  Waar vind je ze?

De belangrijkste locatie om side-quest te vinden zijn de noitce board. Sidequest hebben een variatie van het zoeken van vermiste personen tot het vermoorden van bandieten die een lokale dorpje de stuipen op het lijf jagen. Deze missie bezorgen je de meeste XP,  dit kun je het best doen vanaf je een hoge level hebt dan kan je zonder veel moeite de nodige XP behalen.

Wat is een Witcher zonder een wapen?

Met items dat je tegenkomt in de spelwereld van  The Witcher kan je nieuwe wapens en gear maken, mits je de juiste items hebt gevonden.  De beste wapens en gear kan je terug vinden in de scholen van de kat of van de beer, die kan je alleen craften als je de juiste items hebt gevonden. De witcher gear kan je vier keer versterken. 

Na het doden van de vijanden , kisten, planeten of andere items zijn ook belangrijk om zo snel mogelijk te levelen. Op deze manier kan je ook betere zwaarden en wapen maken, mits je uiteraard de nodige materialen hebt.  Deze materialen verzamel je door alles te looten en oude zwaarden en uitrustingen uit elkaar te halen bij een van de smeden. Op deze manier kan je dan weer gebruik maken van je gevonden items om zo nog een betere gear te maken, waarmee je nog sneller de vijand een kopje kleiner kan slaan.

De fast travel punten (Laat Gerals snel over de kaart reizen) in Termina zijn heel belangrijk als je snel wilt levelen.  Alvorens je er gebruik kan van maken moet je ze eerst vinden. Met de fast travel punten bespaar je een hoop tijd want je moet niet rond lopen op de rug van je paar Roach, wat je al snel beu begint te worden.

Bij de places of power krijgt Geralt een tijdelijk boost zoals Aardteken of Igniteken. Maar door gebruik te maken van deze power krijgt Geralt ook punten om een van zijn vaardigheden te verbeteren. Door het verbeteren van één van de vier soorten bepaalt je de persoonlijke speelstijl. Op deze manier kan je ook meer schade aanrichten of je kunt je punten besteden zodat Geralt een kleine kast bestaat om een vijand supersnel toontje lager ga zingen.

Je kunt ook drankjes en wapenolie verbeteren in de alchieme of de juiste magische skils te verbeteren. Het is volledig aan jezelf om de punten te besteden. Hebben jullie zelf nog een tip, deel het gerust met ons.
 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #67 Gepost op: ma. 26 oktober, 2015, 20:08
Ben begonnen met The Witcher 3 op Death march niveau (hoogste niveau), kan er iemand mij tips geven om de griffin te verslaan? Dit is de manier dat ik het nu probeer. Als de griffin in de lucht is knal ik die naar beneden met de pijl en boog, daarna gooi ik me samum (bom) doe ik een heavy attack. Daarna probeer ik dit opnieuw maar iedere keer sla die mij en ben ik dood. Heb bijna niets om mij te genezen. Heb geen enkele potion.

Laatst bewerkt op: ma. 26 oktober, 2015, 20:15 door VaSaMiAn 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #68 Gepost op: di. 27 oktober, 2015, 21:06
Ondertussen heb ik de Griffin een kopje kleiner geslaan.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #69 Gepost op: wo. 28 oktober, 2015, 05:31
Citaat van: VaSaMiAn op ma. 26 oktober, 2015, 20:08

Ben begonnen met The Witcher 3 op Death march niveau (hoogste niveau), kan er iemand mij tips geven om de griffin te verslaan? Dit is de manier dat ik het nu probeer. Als de griffin in de lucht is knal ik die naar beneden met de pijl en boog, daarna gooi ik me samum (bom) doe ik een heavy attack. Daarna probeer ik dit opnieuw maar iedere keer sla die mij en ben ik dood. Heb bijna niets om mij te genezen. Heb geen enkele potion.


Op death march is die magische shield spreuk (quen dacht ik), uw beste vriend. ;) anders is er niet echt iets mis met die taktiek.
 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #70 Gepost op: wo. 28 oktober, 2015, 18:49
Citaat van: ilufyou op wo. 28 oktober, 2015, 05:31

Op death march is die magische shield spreuk (quen dacht ik), uw beste vriend. ;) anders is er niet echt iets mis met die taktiek.


Bedankt voor de tip, maar is al ondertussen een kopje kleiner. Heb je hem ook op death march uitgespeeld?
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #71 Gepost op: do. 29 oktober, 2015, 18:48
Citaat van: VaSaMiAn op wo. 28 oktober, 2015, 18:49

Bedankt voor de tip, maar is al ondertussen een kopje kleiner. Heb je hem ook op death march uitgespeeld?


Ben er nog mee bezig :p. Ben nog maar sinds de laatste patch terug beginnen spelen. De framerate was daarvoor iets te onstabiel voor mij en ik had nog genoeg games liggen. Maar nu vollenbak witcher en voorlopig is de game echt zalig. (gwent verslaving)
 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #72 Gepost op: do. 29 oktober, 2015, 20:15
Ben niet zo voor de gwent. Qua framerate heb ik geen problemen. Heb het spel ook niet vanaf de release datum , waardoor grotendeels van de bugs al opgelost zijn. Enige minpunt zijn de laadtijden achter dat je gestorven zijt.  Ga ook eens de boeken ervan lezen. Mss kom ik nog meer te weten.
Laatst bewerkt op: do. 29 oktober, 2015, 20:26 door VaSaMiAn 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #73 Gepost op: vr. 30 oktober, 2015, 10:55
Als je niet op hard of op Death march speel kan je op een eenvoudige manier je healing door gebruik te maken van je meditation.  Als je op Hard of Death March speelt zal je echter voedsel moeten kopen en gebruiken maken van je Swallow potions.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #74 Gepost op: vr. 30 oktober, 2015, 16:55
Is nog maar vanaf begin oktober dat het spel echt een stabiele framerate heeft