10630 keer gelezen

Topic: The Witcher 3

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #30 Gepost op: do. 21 mei, 2015, 17:50
Binnenkort een leuke aankondiging omtrent deze game
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #31 Gepost op: do. 21 mei, 2015, 18:19
Citaat van: Heer_Vonck op do. 21 mei, 2015, 17:50

Binnenkort een leuke aankondiging omtrent deze game


owla :p
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Stijndg

  • Level 1
  • *
  • psnStijndg
  • Berichten: 31
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #32 Gepost op: do. 21 mei, 2015, 20:33
Man man man,


Heb het gekocht en ben het net beginnen spelen, ik merk direct al op in de eerste minuten hoe ziek het spel wel ni uitgewerkt is! Super nice!  8)
 

Offline Teun de Dreun

Re: The Witcher 3

Reactie #33 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 12:23
lol @ quest met de geit. 
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #34 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 12:39
heb er nu ook al enkele uurtjes op, moet wel zeggen dat het grafisch, vooral in het begin wat tegenvalt, had het wel wat beter gewild

Ik begin zo stilaan te denken dat de PS4 geen supergraphics op het beeld kan toveren, terwijl games zoals the order en infamous het tegendeel bewijzen
 

Offline Xereno

  • Level 1
  • *
  • psnXereno_Be
  • Berichten: 17
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #35 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 18:38
Ik twijfel heb 1 en 2 nooit gespeelt en had ook bij dragon age oudere nooit gespeelt en vond niet mijn ding vraag me af of dit spel dan wel zou proberen
 

Offline VaSaMiAn

Re: The Witcher 3

Reactie #36 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 18:44
Live stream bekijken van Playstationclan, of eens proberen via share modus?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #37 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 18:47
Citaat van: Xereno op vr. 22 mei, 2015, 18:38

Ik twijfel heb 1 en 2 nooit gespeelt en had ook bij dragon age oudere nooit gespeelt en vond niet mijn ding vraag me af of dit spel dan wel zou proberen

Ik stream straks ;)
 

Offline Xereno

  • Level 1
  • *
  • psnXereno_Be
  • Berichten: 17
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #38 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 18:55
Citaat van: Heer_Vonck op vr. 22 mei, 2015, 18:47

Ik stream straks ;)

oke zal dan kijken :-) hoelaat?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #39 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 18:59
Zeer letterlijk, straks, binnen een half uurtje ofzo :)
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #40 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 19:08
Citaat van: Heer_Vonck op vr. 22 mei, 2015, 12:39

heb er nu ook al enkele uurtjes op, moet wel zeggen dat het grafisch, vooral in het begin wat tegenvalt, had het wel wat beter gewild

Ik begin zo stilaan te denken dat de PS4 geen supergraphics op het beeld kan toveren, terwijl games zoals the order en infamous het tegendeel bewijzen


Grafisch vindk deze game toch wel de moeite (het komt natuurlijk wel niet echt in de buurt van de graphics van de eerste trailer maar ik vind ze persoonlijk nog steeds indrukwekkend). Wat mij vooral stoort is dat het beeld blijft haperen wanneer je gewoon rustig de camera draait om rond te kijken. Blijkbaar is de oorzaak niet een dip in het aantal frames en zou dit moeten kunnen gefixt worden maar op dit moment is dit echt  wel een dealbreaker voor mij. Dit is misschien wel de laatste keer dat ik een single player game bij launch koop aangezien bijna iedere game min of meer broken gelanceerd wordt. Kan ik evengoed gewoon wachten tot de games gepatched zijn en wat goedkoper in de store staan. -.-
 

Offline qrobinez

Re: The Witcher 3

Reactie #41 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 22:43
Citaat van: Heer_Vonck op vr. 22 mei, 2015, 12:39

heb er nu ook al enkele uurtjes op, moet wel zeggen dat het grafisch, vooral in het begin wat tegenvalt, had het wel wat beter gewild

Ik begin zo stilaan te denken dat de PS4 geen supergraphics op het beeld kan toveren, terwijl games zoals the order en infamous het tegendeel bewijzen

het is inderdaad niet de grafische kwaliteit van bijvoorbeeld dragon age inquisition, maar het heeft wel enorm veel sfeer en alles is in realtime, dus echt storen doe ik mij er niet aan. De game zelf is echt heel goed, het is alleen wel zo dat als je eenmaal in het tweede gebied komt dat het echt enorm zoeken is naar quests van je eigen level. Als level 4 continu geconfronteerd worden met level 14 tegenstanders is toch wel behoorlijk lastig :D
 

Offline Stijndg

  • Level 1
  • *
  • psnStijndg
  • Berichten: 31
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #42 Gepost op: za. 23 mei, 2015, 11:36
Citaat van: ilufyou op vr. 22 mei, 2015, 19:08

Grafisch vindk deze game toch wel de moeite (het komt natuurlijk wel niet echt in de buurt van de graphics van de eerste trailer maar ik vind ze persoonlijk nog steeds indrukwekkend). Wat mij vooral stoort is dat het beeld blijft haperen wanneer je gewoon rustig de camera draait om rond te kijken. Blijkbaar is de oorzaak niet een dip in het aantal frames en zou dit moeten kunnen gefixt worden maar op dit moment is dit echt  wel een dealbreaker voor mij. Dit is misschien wel de laatste keer dat ik een single player game bij launch koop aangezien bijna iedere game min of meer broken gelanceerd wordt. Kan ik evengoed gewoon wachten tot de games gepatched zijn en wat goedkoper in de store staan. -.-



https://www.youtube.com/watch?v=6ykVmpIwCj8


Mmm weet niet hoe het komt maar dat haperen heb ik niet, heb het juist nog is getest en ik merk er niks van, ik ben normaal nogal gevoelig aan zo'n dingen maar grafisch heb ik niet te klagen over the witcher, enige wat mij wel stoort is dat het bewegen etc. niet altijd even vloeiend gaat als ik zou willen, zit soms op de raarste plekken vast tussen mijn paard en een boom hoewel er duidelijk genoeg plaats zou moeten zijn...


Laatst bewerkt op: za. 23 mei, 2015, 12:33 door Stijndg 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #43 Gepost op: za. 23 mei, 2015, 13:09
Citaat van: Stijndg op za. 23 mei, 2015, 11:36


https://www.youtube.com/watch?v=6ykVmpIwCj8


Mmm weet niet hoe het komt maar dat haperen heb ik niet, heb het juist nog is getest en ik merk er niks van, ik ben normaal nogal gevoelig aan zo'n dingen maar grafisch heb ik niet te klagen over the witcher, enige wat mij wel stoort is dat het bewegen etc. niet altijd even vloeiend gaat als ik zou willen, zit soms op de raarste plekken vast tussen mijn paard en een boom hoewel er duidelijk genoeg plaats zou moeten zijn...


Je hebt het vooral als je de camera langzaam ronddraaid en zo speel ik wel mijn meeste single player games, als ik niet in combat zit tenminste.
Hieronder een voorbeeld.


Vloeiend is dit niet echt te noemen ... . :'(
Als je het dan nog niet hebt dan is er blijkbaar een probleem met mijn ps4 :p.
 

Offline Stijndg

  • Level 1
  • *
  • psnStijndg
  • Berichten: 31
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: The Witcher 3

Reactie #44 Gepost op: za. 23 mei, 2015, 14:31
Ok heb het nogmaals geprobeerd zoals in je filmpje maar bij mij heeft die dat dus niet blijkbaar...


Er is een moment dat het even schokt maar ik denk dat dat het gevolg was van men stick op men controller niet goed te bedienen.