15289 keer gelezen

Topic: Driveclub

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #45 Gepost op: za. 04 oktober, 2014, 13:18
ik heb een T500 RS
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #46 Gepost op: za. 04 oktober, 2014, 14:04
Citaat van: diknmuis op za. 04 oktober, 2014, 13:18

ik heb een T500 RS

Wat zijn jou ervaringen hier mee?



Net aan het zoeken geweest en voor de T300Rs + wheelstand pro lijkt me deze het beste

Package Deal Thrustmaster T300RS + Wheel Stand Pro = € 449.98 inc verzending

via http://www.wheelstandpro.nl/nl/producten/104-package-deal-thrustmaster-t300rs-wheel-stand-pro-5907734782293.html

Domme vraag denk ik maar zijn er types zoals ps4 of pc of zijn deze onderling uitwisselbaar per systeem?

Nu die T500rs is wel een topper denk ik maar blijft wel duur speelgoed al is de T300rs ook niet echt goedkoop meer te noemen.
Beter wat meer spenderen voor de 500rs of is de 300rs voldoende?
Laatst bewerkt op: za. 04 oktober, 2014, 14:06 door AristaBE 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #47 Gepost op: za. 04 oktober, 2014, 14:12
Ik heb ook een seat en nog een shifter, is top maar de prijs tuurlijk ook :p denk dat die 300 qua  sturen even goed is zeker voor een game als driveclub
Werkt ook op pc van mij
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #48 Gepost op: zo. 05 oktober, 2014, 13:57
De heren van inside sim racing hebben eergisteren een filmpje gepost waarin ze driveclub spelen met de t300. Je krijgt ook best veel informatie van die gasten over de game, onder andere, die vlaggen hebben bij een bocht een bepaalde kleur die aangeeft hoe scherp de bocht is. Groen is flauwe bocht, geel is redelijk scherp, rood is haarscherp kwa bocht. Ook geven ze aan dat de eerste drie uur ze elke race met gemak wonnen, maar dat na drie uur ze in een andere klasse terecht kwamen en volledig afgemaakt werden door de AI racers. Let wel, dit zijn super ervaren racers dus er staat ons nog wat te wachten :D :D Die heftige afmaak races vindt je op het einde van de video, daar wordt die gewoon laatste :D
Ook schijnen er geen echte driving assists in te zitten, alleen een stuur hulp die je aan kan zetten (zal ongetwijfeld voor de dual shock racers zijn). Verder zie je nog tijdens het racen hoe het challenge systeem onderling werkt, met snelheid op de parcours en je rival als je een beetje oplet. Top video dus !

 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #49 Gepost op: zo. 05 oktober, 2014, 14:20
Leuke film!
Spel ziet er echt wel mega zalig uit toch. Snel maken dat ik alles heb om deftig te starten.

Stuur is voor 90% gekozen en dus de T300rs.
Enkel stuur houder/seat is nog moeilijk.
Echte Playseat is wel robust maar duur en neemt o zo veel plaats in beslag.
En de Wheel stand pro is dan weer goedkoper en makkelijk op te bergen maar daar vraag ik me af hoe lang die klemmen voldoende hun werk gaan doen zodat die stang waar je stuur op komt mooi op zijn plaats blijft.

 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #50 Gepost op: zo. 05 oktober, 2014, 15:03
Citaat van: AristaBE op zo. 05 oktober, 2014, 14:20

En de Wheel stand pro is dan weer goedkoper en makkelijk op te bergen maar daar vraag ik me af hoe lang die klemmen voldoende hun werk gaan doen zodat die stang waar je stuur op komt mooi op zijn plaats blijft.

ik heb die package hierboven besteld, dus kan je dinsdag wel even doorgeven hoe de kwaliteit is van die wheelstand. Dat opbergen leek me wel super makkelijk, en mijn huidige driving force ft setup is een tuk minder makkelijk, dus ik verwacht er wel veel van.
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #51 Gepost op: zo. 05 oktober, 2014, 19:55
Nice ik ga deze avond nog wat opzoekwerk doen al lijkt het mij allemaal wel zeer stevig en vooral ook handig en plaats besparend.
Ze zouden snel leveren heb ik gelezen.


Verder vond ik:

In response to a question on how hard it’ll be to grab the platinum trophy in the game on a scale between 1 and 10 he answerred:

Good question, I’d say about 5/10. We didn’t want to make it too hard or too grindy that’s for sure.
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #52 Gepost op: ma. 06 oktober, 2014, 14:07
ik heb hier nog niet echt een overzicht gezien van de verschillen tussen de volledige game en de plus versie, die informatie is inmiddels bekend dus hieronder een overzicht:

Bij de release:
Volledige game:
- 55 tracks op 5 lokaties
- 50 auto's van 24 leveranciers
- Campagne met 55 events

PS plus versie:
- 11 tracks op de India lokatie
- 10 auto's van 10 leveranciers
- platinum mogelijk


Via een update later:
Zowel de volledige game als de ps plus versie krijgen later via een update:
- Fotomode
- Dynamisch weer (regen, sneeuw, onweer)
- Replay mode


DLC pakketten (oktober 2014 - juni 2015)
Gratis DLC:
- 9 nieuwe auto's
- 11 nieuwe tracks
- 1 nieuwe lokatie

Betaalde DLC:
- 38 nieuwe auto's
- 176 nieuwe events
- 80 nieuwe liveries (plaatjes die je op je auto kan plakken)


Of te wel, een enorme hoeveelheid content om naar uit te kijken de komende periode :)
 

Offline HipThuglife

  • Level 2
  • **
  • Love my PS4
  • psnHipThuglife
  • Berichten: 87
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #53 Gepost op: ma. 06 oktober, 2014, 18:11
Ik hoop echt dat die game de moeite word. Heb er redelijk hoge verwachtingen van.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.201
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #54 Gepost op: ma. 06 oktober, 2014, 18:29
Hij is goed hoor ;)

Lees morgen de review op je favoriete gamesite :)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #55 Gepost op: di. 07 oktober, 2014, 08:28
Dus als ik de countdown teller van de store moet geloven kunnen we driveclub vannacht om 0:00 al spele?
 

Battlenet: Kelthor#2670

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.201
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #56 Gepost op: di. 07 oktober, 2014, 09:16
Waarschijnlijk
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #57 Gepost op: di. 07 oktober, 2014, 10:08
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #58 Gepost op: di. 07 oktober, 2014, 10:12
Ik heb een Special Edition besteld bij Bart Smit. Langs de ene kant wel beetje kl*te (voor 1 dag dan toch).
Zou ik de Free kunnen downloaden deze nacht en al spelen om later gebruik maken van de SE Driveclub game op disc of gewoon wachten tot woensdag morgend.


Citaat van: qrobinez op zo. 05 oktober, 2014, 15:03

ik heb die package hierboven besteld, dus kan je dinsdag wel even doorgeven hoe de kwaliteit is van die wheelstand. Dat opbergen leek me wel super makkelijk, en mijn huidige driving force ft setup is een tuk minder makkelijk, dus ik verwacht er wel veel van.

Laat iets weten als je alles straks liggen hebt eh ik heb de Visa al op de bureau klaar liggen  :p.
Wel al mail gekregen van die winkel dat deT300RS uitverkocht is en dat deze pas vrijdag zou binnen zijn wat op zich niet zo lang is natuurlijk.
T300GTE was er wel nog maar had men zinnen al op die T300RS gezet.
Hij mailde trouwens binnen de 5min terug die kerel. Heb hem direct proficiat gewenst en hem gewezen dat die uitzonderlijk is voor een webshop (positief bedoeld eh).
Laatst bewerkt op: di. 07 oktober, 2014, 10:16 door AristaBE 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #59 Gepost op: di. 07 oktober, 2014, 10:19
Citaat van: AristaBE op di. 07 oktober, 2014, 10:12

Ik heb een Special Edition besteld bij Bart Smit. Langs de ene kant wel beetje kl*te (voor 1 dag dan toch).
Zou ik de Free kunnen downloaden deze nacht en al spelen om later gebruik maken van de SE Driveclub game op disc of gewoon wachten tot woensdag morgend.

ik heb ook de special edition besteld, ik wacht gewoon tot woensdag, die ene dag maakt ook niet uit natuurlijk.


Citaat

Laat iets weten als je alles straks liggen hebt eh ik heb de Visa al op de bureau klaar liggen  :p.
Wel al mail gekregen van die winkel dat deT300RS uitverkocht is en dat deze pas vrijdag zou binnen zijn wat op zich niet zo lang is natuurlijk.
T300GTE was er wel nog maar had men zinnen al op die T300RS gezet.
Hij mailde trouwens binnen de 5min terug die kerel. Heb hem direct proficiat gewenst en hem gewezen dat die uitzonderlijk is voor een webshop (positief bedoeld eh).

als het goed is krijg ik het stuur en de stand vandaag binnen, dus als ik hem geinstalleerd heb laat ik mijn bevindingen wel even weten. Denk inderdaad wel dat die sturen daar snel uitverkocht zijn, hij is 50 euro goedkoper dan bol bijvoorbeeld.