14218 keer gelezen

Topic: Driveclub

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #135 Gepost op: vr. 16 januari, 2015, 19:44
Mijne staan op24u. Ik zal nog even moeten wachten vrees ik. Bedankt voor de moeite alvast.

Net gezien die strijder trophy heb ik niet gekregen. Sta aan top van het klassement als een uitdaging afloopt. Raar. 2 e keer al dat deze niet lukt.  Jij zit niet in mijn club en Ik stond eerst bij het einde van jou uitdaging en nog heb ik deze niet. Argh iemand die weet waarom?
Laatst bewerkt op: vr. 16 januari, 2015, 19:48 door AristaBE 

Offline bulldog001

Re: Driveclub

Reactie #136 Gepost op: vr. 16 januari, 2015, 20:07
Ge moet online en in het spel zitten als het afloopt anders werkt het niet volgens mij
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #137 Gepost op: za. 17 januari, 2015, 09:35
Pffff dus al die moeite voor niets ofzo ?
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #138 Gepost op: ma. 19 januari, 2015, 21:10
De nieuwe update is live en bevat de 5 tracks in japan, ik heb ze al gespeeld en ze zijn geweldig!

de laatste update bevat overigens veel meer updates, hieronder de complete lijst :)

You can download the new game update and play all 5 of the new Japan tracks (1.10) now!
 It's a big one: 3.33GB of stunning new tracks, a new online game mode, improved AI, better weather visuals and many, many more improvements based on your feedback. smile-emoticon
 Here's the full details of Game Update 1.10:
 The update size is 3.33GB. The total size of all updates so far is 5.87GB.
 New Features:
 * Adds a new online game mode: Multiplayer Time Trial
 * Adds five new tracks in Japan, offering 11 variants in total:

 * Nakasendo, Japan (2 variants)

 * Lake Shoji, Japan (2 variants)

 * Asagiri Hills Racetrack (3 variants)

 * Takahagi Hills (2 variants)

 * Goshodaira (2 variants)


 Gameplay Improvements:
 * Makes changes to AI drafting behaviour, .
 * Makes changes to the impact of world collisions whilst driving on a straight, to reduce the amount of drag and speed lost from impact.
 * Adds a new option to Event Settings to race without crowd, track infrastructure and corner flags.
 * Adds the option to browse and register for Multiplayer events via the Social Hub.
 * Windscreen wiper speeds have been changed.
 * A bug with AI car wing mirrors not showing a reflecltion has now been fixed.
 * Disables overscan compensation when playing via Remote Play.
 * Adds a link to the PlayStationŽStore to the DRIVECLUB Home menu.
 * Also includes a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.
 Photomode Improvements:
 * Adds the option to reset damage and remove dirt when taking a photo.
 * Adds the option to permanently hide camera movement controls when accessing Photo Mode.
 * Players can now access Photo Mode while using a steering wheel via R3.
 * Players can now move the camera while OSD is disabled in photo mode.
 Add-ons (coming January 27-29):
 * Adds support for the Icona Vulcano, coming to PlayStationŽStore as a free download later in January.
 * Adds support for the Apex Expansion Pack, coming to PlayStationŽStore as a premium download later in January.
 This Expansion Pack includes the Apex Car Pack and Apex Tour Pack.
 * The Apex Car Pack includes 5 new cars: Enzo Ferrari, Caterham R500 Superlight, Chevrolet Corvette ZR1 Centennial Edition, McLaren 650S Coupe, and Jaguar C-X75 Prototype Edition.
 * The Apex Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
 * Adds support for the Sakura Tour Pack, coming to PlayStationŽStore as a premium download later in January.
 * The Sakura Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
 * Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStationŽStore as a premium download later in January. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.
 There's more to come in the next game update, so please keep sharing your feedback about DRIVECLUB with us to help the game continue to evolve around you.
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #139 Gepost op: ma. 19 januari, 2015, 22:41
deftige update ;)

onlangs nog eens gespeeld, het weer is wel tof maar soms echt irritant als je geen steek meer ziet :P
 

Offline Teun de Dreun

Re: Driveclub

Reactie #140 Gepost op: di. 20 januari, 2015, 11:56
Wanneer is de f2p versie beschikbaar?
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #141 Gepost op: di. 20 januari, 2015, 16:57
Citaat van: Teun de Dreun op di. 20 januari, 2015, 11:56

Wanneer is de f2p versie beschikbaar?


Mocht die komen dan zal dat nog wel een tijdje duren. Ze zijn nu in elk geval tot de zomermaanden bezig om gratis en betaalde DLC uit te brengen. Persoonlijk denk ik dat de Plus versie niet meer zal komen. Mocht je deze game ergens op de kop kunnen tikken voor een paar tientjes, dan zal ik dat zeker doen. Mijn bescheiden mening is dat dit een top game is die nu aardige stappen aan het zetten is om de negatieve flow rondom de game teniet te doen.
 

Offline Teun de Dreun

Re: Driveclub

Reactie #142 Gepost op: di. 20 januari, 2015, 18:00
Citaat van: Vinsanity op di. 20 januari, 2015, 16:57

Mocht die komen dan zal dat nog wel een tijdje duren. Ze zijn nu in elk geval tot de zomermaanden bezig om gratis en betaalde DLC uit te brengen. Persoonlijk denk ik dat de Plus versie niet meer zal komen. Mocht je deze game ergens op de kop kunnen tikken voor een paar tientjes, dan zal ik dat zeker doen. Mijn bescheiden mening is dat dit een top game is die nu aardige stappen aan het zetten is om de negatieve flow rondom de game teniet te doen.

\

Thanks. Twijfel of de game het kopen waard is en er komen nog wat leuke games aan dus ik laat hem nog even liggen. 
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #143 Gepost op: za. 24 januari, 2015, 10:38
Trophy's zijn binnen en zoals bulldog vertelde je moet dus online zijn als deze aflopen.
Enkel nog de drift en lvl 50 behalen de rest zal wel meevolgen.
De drift word moeilijk denk ik met een stuurtje is het niet zo makkelijk om door de bochten te driften.
Kan je ergens zien hoeveel je totale driftpoints tot nu toe zijn?

Grtz
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #144 Gepost op: za. 24 januari, 2015, 13:25
Citaat van: AristaBE op za. 24 januari, 2015, 10:38

Trophy's zijn binnen en zoals bulldog vertelde je moet dus online zijn als deze aflopen.
Enkel nog de drift en lvl 50 behalen de rest zal wel meevolgen.
De drift word moeilijk denk ik met een stuurtje is het niet zo makkelijk om door de bochten te driften.
Kan je ergens zien hoeveel je totale driftpoints tot nu toe zijn?

Grtz


Dat kan je volgens mij niet zien. Maar die trophy valt wel mee aangezien het gaat om alle driftpunten (dus ook degene die je haalt tijdens een normale race). Ik heb hem gehaald zonder daar de aandacht op te vestigen:
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #145 Gepost op: vr. 20 februari, 2015, 19:23
Na 2 maanden weer eens Driveclub gedaan. Vol goeie moed begonnen met de Redline DLC. Nou heb ik hem natuurlijk al een tijdje niet meer gespeeld maar ligt het nou aan mij of is de DLC moeilijker dan de oorspronkelijke game zelf?
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #146 Gepost op: vr. 20 februari, 2015, 19:35
Citaat van: Vinsanity op vr. 20 februari, 2015, 19:23

Na 2 maanden weer eens Driveclub gedaan. Vol goeie moed begonnen met de Redline DLC. Nou heb ik hem natuurlijk al een tijdje niet meer gespeeld maar ligt het nou aan mij of is de DLC moeilijker dan de oorspronkelijke game zelf?

ik vind het ook moeilijker, en vele anderen ook, daarom hebben ze in de laatste update het aantal sterren verminderd dat je nodig hebt om naar de volgende serie te gaan in de DLC
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #147 Gepost op: do. 12 maart, 2015, 16:34
volgende week komt patch 1.12 uit, en dat is een hele fijne !
De hele lijst is een beetje lang, maar de belangrijkste wijzigingen zijn:

- Replay functie voor alle tours en single events
- Drift score berekening wordt aangepast, dus meer kans om deze te halen
- Penalty systeem aanpassing voor grinden via de vangrail (gebruiken nu veel spelers om daar vol gas tegen aan te rijden en zo met een hogere snelheid door te rijden in plaats van netjes te rijden).
- Optie om AI tegenstanders in dezelfde auto als jou te laten rijden.


De private lobbies zitten er helaas nog niet in, maar deze zijn nog steeds in ontwikkeling. Maar als ik die complete patch lijst zo zie dan is het einde in zicht en is de game straks eindelijk af.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #148 Gepost op: do. 12 maart, 2015, 16:39
Zou er hem nog es moeten insteken ...
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #149 Gepost op: do. 12 maart, 2015, 17:32
Plus 2 gratis auto's en 2 nieuwe tourpacks  8)