1089 keer gelezen

Topic: Virtua Tennis World Tour

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Virtua Tennis World Tour

Gepost op: vr. 09 mei, 2014, 11:00
Deze vita release game heb ik deze week gekocht. Aangezien die al best oud is kun je die nu voor een dump prijs krijgen (hier is die 18 euro nieuw en 14 euro 2e hands).

Nou heb ik best veel vita games, maar dit is toch wel een van de betere vita games die er op dit moment beschikbaar zijn. Hoofdreden hiervoor is de opzet van de campaign (korte evenementen), de vele minigames tussendoor en vooral dat de campagne in de vorm van een bord spel een soort van strategie element heeft gekregen om binnen zoveel dagen je einddoel te halen.

 Dat is lastiger dan je denkt omdat je steeds een aantal tickets hebt met het aantal zetten dat je mag doen. Dus je moet continu beslissingen nemen of je meedoet aan een toernooi om hoger op de wereldranglijst te komen, of je je dure dagen gaat inwisselen voor een vakantie om tot rust te komen, of dat je in training gaat met een minigame, of je aan sponsor evenementen meedoet om kleding te verdienen, of een fan event bijwoont om zo extra fan sterren te verdienen die je weer hard nodig hebt om een baanticket te kunnen kopen op 1 van de toernooien.

De gameplay is super, de besturing is heel erg strak waardoor je al snel als een volleerd tennisser over de baan rent en lange ralleys maakt. Ook kun je tegen friends spelen en kom je de poppetjes van je friends ook tegen in de toernooien (die doen automatisch ook mee aan de toernooien waarin je speelt).

Al met al, is het echt een briljant doordacht systeem voor een portable game console en voor zo'n prijs vind ik het een echte aanrader!


in dit filmpje zie je de meeste onderdelen van de game:
Laatst bewerkt op: vr. 09 mei, 2014, 11:03 door qrobinez 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Virtua Tennis World Tour

Reactie #1 Gepost op: vr. 09 mei, 2014, 12:52
Is inderdaad een heel leuk spel. Heb hemzelf vlak na de release gehaald. Ook online is die super. Jammergenoeg zijn er niet meer van die games op de Vita.
 
  • 1