4804 keer gelezen

Topic: Trials Fusion

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Trials Fusion

Gepost op: do. 10 april, 2014, 10:16
Mijn favoriete motor game komt naar de PS4 op 16 april, genaamd Trials Fusion. Deze is voor de next gen console ontwikkeld en komt met een track designer en community omgeving voor een oneindig aantal levels :D

de gameplay is simpel, je moet van A naar B in sidescrolling vorm, waarbij je mbv physics een parcour moet afleggen terwijl je onderweg wat opdrachtjes moet vervullen.

hier de trailer:
#ws

wie gaat er nog meer voor deze game?
 

Offline mathieu_a

  • Level 3
  • ***
  • psnmathieu_a
  • Berichten: 401
  • XP: 9
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #1 Gepost op: do. 10 april, 2014, 11:34
Sowieso
Er was al paar weken terug een nieuwsberichtje over dit game. ;)
Heb trials evolutions op xbox gespeeld urban trials op de ps vita en nu sowieso deze op ps4.
 
Hallo :)

Offline qrobinez

Re: Trials Fusion

Reactie #2 Gepost op: wo. 16 april, 2014, 09:16
Vandaag is de release, wat belangrijk is om te weten is dat hij digitaal rond de 19 euro is, echter dit is zonder season pass. De season pass geeft je recht op een jaar lang alle DLC pakketten die uit zullen komen voor deze game (6 stuks). Als je de game in de winkel koopt voor 39,95 krijg je de season pas erbij. Digitaal zul je hem apart moeten aanschaffen.

Ik heb hem in de winkel besteld en hij zal vandaag geleverd worden, ik heb trials erg veel gespeeld op de xbox en ps vita, dus ik zit echt al een tijd te wachten op deze game. Ik heb de nodige gameplay filmpjes gezien en dit gaat echt een hele goede versie worden  :D
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #3 Gepost op: wo. 16 april, 2014, 09:23
Kan deze ook online?
 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #4 Gepost op: wo. 16 april, 2014, 10:53
komt er hier revieuw van?
 

Offline qrobinez

Re: Trials Fusion

Reactie #5 Gepost op: wo. 16 april, 2014, 11:37
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 16 april, 2014, 09:23

Kan deze ook online?

zeker,
je kunt met maximaal 4 man tegen elkaar de trials doen. Ook zit er een compleet community systeem in (zoals in Little Big Planet) waarbij je met een bijgeleverde editor je eigen parcouren en uitdagingen kunt maken voor de community, of 1 van de vele levels die anderen gecreeerd hebben kunt proberen te masteren.


ik lees net in een review dat ubisoft deze mode niet klaar heeft, je krijgt de multiplayer mode als een gratis update later en dat kan nog maanden gaan duren omdat testen heeft uitgewezen dat de gamer niet zat te wachten op een 4 player head to head race mogelijkheid, dus ze hebben iets nieuws gemaakt wat over een aantal maanden dan de multiplayer zou moeten zijn.

zucht, weer een game die dus half op de markt gebracht wordt. Nou maar hopen dat die editor en download van user courses wel werkt.

Keep you informed zodra ik de game binnen heb.
Laatst bewerkt op: wo. 16 april, 2014, 14:29 door qrobinez 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #6 Gepost op: wo. 16 april, 2014, 18:17
Bedankt voor de update!
 

Offline qrobinez

Re: Trials Fusion

Reactie #7 Gepost op: wo. 16 april, 2014, 22:10
hele avond gespeeld en inmiddels 5 gebieden vrijgespeeld. De single player is helemaal top, er zitten zeer uitdagende levels in, vol met verborgen dingen. De course editor zit er in en is enorm uitgebreid. Ook kun je inmiddels over de 100 user levels downloaden en spelen, maar die zijn uiteraard zeer slecht nog aangezien de game vandaag uit kwam, maar dat gaat ongetwijfeld veranderen.

Een aantal dingen zijn gedisabled, multiplayer zit er inderdaad nog niet in, je kunt alleen lokaal tegen elkaar spelen. Wel zie je scores van je friends op de interne mail binnenkomen.

Ook  mist de feature genaamd Trials infinite, die hoort er eigenlijk wel in te zitten en in deze mode kun je random banen genereren (tot een half miljoen verschillende courses). Die komt vermoedelijk onder 1 van de gedisablede menuopties die nu zogenaamd een soort van dna profiel aan het opbouwen is om uiteindelijk een menu optie te kunnen worden.

Als single player game biedt het voorlopig voldoende uitdaging, zeker nu inderdaad de community courses wel beschikbaar zijn blijven er zat courses over. Dat betekent dus dat er 2 dingen missen: multiplayer en de random course generator waarmee je steeds weer een nieuw parcour kan spelen.

Ik ben er enorm blij mee, ik vind wat er nu al is echt geweldig uitgevoerd, het is overigens niet simpel om alle levels op goud te krijgen, maar als je een fan van het genre bent mag je hem niet missen :)
 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #8 Gepost op: do. 17 april, 2014, 08:36
Citaat van: qrobinez op wo. 16 april, 2014, 22:10

hele avond gespeeld en inmiddels 5 gebieden vrijgespeeld. De single player is helemaal top, er zitten zeer uitdagende levels in, vol met verborgen dingen. De course editor zit er in en is enorm uitgebreid. Ook kun je inmiddels over de 100 user levels downloaden en spelen, maar die zijn uiteraard zeer slecht nog aangezien de game vandaag uit kwam, maar dat gaat ongetwijfeld veranderen.

Een aantal dingen zijn gedisabled, multiplayer zit er inderdaad nog niet in, je kunt alleen lokaal tegen elkaar spelen. Wel zie je scores van je friends op de interne mail binnenkomen.

Ook  mist de feature genaamd Trials infinite, die hoort er eigenlijk wel in te zitten en in deze mode kun je random banen genereren (tot een half miljoen verschillende courses). Die komt vermoedelijk onder 1 van de gedisablede menuopties die nu zogenaamd een soort van dna profiel aan het opbouwen is om uiteindelijk een menu optie te kunnen worden.

Als single player game biedt het voorlopig voldoende uitdaging, zeker nu inderdaad de community courses wel beschikbaar zijn blijven er zat courses over. Dat betekent dus dat er 2 dingen missen: multiplayer en de random course generator waarmee je steeds weer een nieuw parcour kan spelen.

Ik ben er enorm blij mee, ik vind wat er nu al is echt geweldig uitgevoerd, het is overigens niet simpel om alle levels op goud te krijgen, maar als je een fan van het genre bent mag je hem niet missen :)


thnx zal deze mss dan toch aankopen :)
 

Offline qrobinez

Re: Trials Fusion

Reactie #9 Gepost op: do. 17 april, 2014, 11:03
Citaat van: privatejd op do. 17 april, 2014, 08:36

thnx zal deze mss dan toch aankopen :)

hij is echt leuk als je van dit soort games houd :)

Het is niet alleen het halen van een level, maar er zijn ook verborgen items en challenges die je moet halen voor een 100 procent completion. De kracht van deze game ligt in de eenvoud van de besturing. Afhankelijk van hoe je je lichaam houdt kantelt je motor en heeft die een bepaalde grip op het parcour, dit is in basis heel eenvoudig maar heeft toch een enorme diepgang doordat je dit kunt gebruiken om snelheid te halen op een parcour of juist enorme jumps en skills ten toon te spreiden. De challenges kun je weer items mee vrijspelen voor je motor of outfits.

wat voorbeeldjes uit de verschillende single player levels:


Daarnaast kun je al vrij snel de Trick mode vrij spelen. Met deze mode kun je op alle maps in plaats van tijdrijden de boel omschakelen naar een punten systeem op basis van je tricks. Dit is vet uitgevoerd, de stand van de motor plus de stand van je rechter analoge stick bepaald welke trick eruit gevoerd wordt (dit kun je oefenen in een lucht tunnel voordat je naar de echte maps gaat).

Hier een voorbeeld van de verschillende type tricks in de praktijk op de single player banen


Als je je eigen parcours wilt ontwerpen kun je op editor playlist van redlynx veel tutorials vinden hoe je dit kunt doen met de editor (evolution editor, 41 tutorials). Dus de support op dat vlak zit wel goed.
deze playlist vindt je hier:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL38DB3EFF27B438AA


 

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #10 Gepost op: do. 17 april, 2014, 11:08
Heb deze ook aangekocht. Een game dat ik zeker wou na de vorige die ik op xbox gespeeld had. Hopelijk maakt de community heel wat goede mappen.
Bij Trials Evolution zaten er echt prachtige mappen tussen waaronder die van LOTR.

Je kan bij deze Trials terug de tijden van je vrienden verbeteren. Werkt voor mij heel verslavend. Blijven proberen tot ik onder de tijd geraak van de anderen. Soms wel frustrerend als je slechts 0,1s later over de finish komt dan iemand uit je vriendenlijst. Aaaggghhhh.

Het behalen van gouden medailles is op sommige parcours een hele uitdaging. Gisteren tot 01.30h zitten te gamen om toch de gouden plak te halen op een bepaald parcours. Zo weinig mogelijk vallen is de boodschap.

Ik hoop dat we het snel tegen elkaar kunnen opnemen in de multiplayermodus.

Grafisch ziet het er nog beter uit dan de vorige editie (Trials Evolution). Top

De reviewscores die je terug kan vinden op het internet zijn zeker terecht.

Zeker een aanrader. Uren plezier en frustratie verzekerd.

 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #11 Gepost op: do. 17 april, 2014, 11:12
Citaat van: kzenderni op do. 17 april, 2014, 11:08

Heb deze ook aangekocht. Een game dat ik zeker wou na de vorige die ik op xbox gespeeld had. Hopelijk maakt de community heel wat goede mappen.
Bij Trials Evolution zaten er echt prachtige mappen tussen waaronder die van LOTR.

Je kan bij deze Trials terug de tijden van je vrienden verbeteren. Werkt voor mij heel verslavend. Blijven proberen tot ik onder de tijd geraak van de anderen. Soms wel frustrerend als je slechts 0,1s later over de finish komt dan iemand uit je vriendenlijst. Aaaggghhhh.

Het behalen van gouden medailles is op sommige parcours een hele uitdaging. Gisteren tot 01.30h zitten te gamen om toch de gouden plak te halen op een bepaald parcours. Zo weinig mogelijk vallen is de boodschap.

Ik hoop dat we het snel tegen elkaar kunnen opnemen in de multiplayermodus.

Grafisch ziet het er nog beter uit dan de vorige editie (Trials Evolution). Top

De reviewscores die je terug kan vinden op het internet zijn zeker terecht.

Zeker een aanrader. Uren plezier en frustratie verzekerd.


thnx
 

Offline qrobinez

Re: Trials Fusion

Reactie #12 Gepost op: do. 17 april, 2014, 11:36
Citaat van: kzenderni op do. 17 april, 2014, 11:08

Je kan bij deze Trials terug de tijden van je vrienden verbeteren. Werkt voor mij heel verslavend. Blijven proberen tot ik onder de tijd geraak van de anderen. Soms wel frustrerend als je slechts 0,1s later over de finish komt dan iemand uit je vriendenlijst. Aaaggghhhh.

Ik ben benieuwd! al mijn scores zullen dan inmiddels wel verpletterd zijn :D,
maar die gaan we weer terugpakken dan.
 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #13 Gepost op: do. 17 april, 2014, 11:47
Citaat van: qrobinez op do. 17 april, 2014, 11:36

Ik ben benieuwd! al mijn scores zullen dan inmiddels wel verpletterd zijn :D,
maar die gaan we weer terugpakken dan.


lol
 

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #14 Gepost op: do. 17 april, 2014, 11:50
Citaat van: qrobinez op do. 17 april, 2014, 11:36

Ik ben benieuwd! al mijn scores zullen dan inmiddels wel verpletterd zijn :D,
maar die gaan we weer terugpakken dan.


Helaas wel Q. Laat me weten als je mij geklopt hebt hé.
Succes.