2607 keer gelezen

Topic: Lag bij online shooters

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wiebeamalur

Lag bij online shooters

Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:41
Hoi,


Ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee zit, een jaar geleden speelde ik nog beneden en daar had ik bijna nooit last van lag. Nu game ik al een half jaar boven en nu lag ik vooral bij Call of Duty continu. En dan heb ik het vooral over een tijdelijke freeze van ongeveer 2 á 3 seconden waardoor ik heel veel gunfights verlies. Ons internet is draadloos, ik weet dat met kabel veel beter is maar mijn ouders vertikken het omdat ze niet allemaal bedrading in huis willen.  Heb ook bij CoD veel competitive gespeeld maar ik ben eruit gegooid omdat mede door mijn lag heel veel potjes verloren gingen. Ik heb nu ongeveer een 0.85 k.d. maar ik weet zeker dat als ik geen lag heb makkelijk een 1.5 k.d. kan halen want als ik bij vrienden CoD online ga doen ben ik bijna elk potje wel MVP. Ik wil zo graag weer goed kunnen spelen :'(

Is er een andere manier om ervoor te zorgen dat ik bijna geen lag heb net zoals ik beneden had?
 

Offline Wiebeamalur

Re: Lag bij online shooters

Reactie #1 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:45



Ook wel handig om er even bij te zetten ;)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Lag bij online shooters

Reactie #2 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:48
kom bij een goede competitive clan :p

Ik heb hier sinds kort een versterker omdat ik verbindingsproblemen ondervond met mijn draadloos internet. ik moet voor mijn werk veel online en voor de site te updaten enzo, maar hier was mijn verbinding te slecht voor, zeker om ongefrustreerd te kunnen verder werken. ik heb dan een repeater gekocht die mijn internetsignaal versterkt en uitbreid, mss is dat een oplossing. Het ding heeft me €40 gekocht, maar ik werk nu een pak sneller online, mss is dat de oplossing...
 

Offline Wiebeamalur

Re: Lag bij online shooters

Reactie #3 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:50
Citaat van: Heer_Vonck op zo. 16 februari, 2014, 11:48

kom bij een goede competitive clan :p

Ik heb hier sinds kort een versterker omdat ik verbindingsproblemen ondervond met mijn draadloos internet. ik moet voor mijn werk veel online en voor de site te updaten enzo, maar hier was mijn verbinding te slecht voor, zeker om ongefrustreerd te kunnen verder werken. ik heb dan een repeater gekocht die mijn internetsignaal versterkt en uitbreid, mss is dat een oplossing. Het ding heeft me €40 gekocht, maar ik werk nu een pak sneller online, mss is dat de oplossing...



Een repeater heb ik al maar dat helpt ook niet echt jammer genoeg:(
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Lag bij online shooters

Reactie #4 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:50
Normaal is uw verbinding meer als goed genoeg ze...
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Lag bij online shooters

Reactie #5 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:52
http://nl.tp-link.com/products/details/?categoryid=2244&model=TL-WPA281KIT

je kan ook zo iets gebruiken. Heb ik thuis ook werkt perfect.

 

Offline Wiebeamalur

Re: Lag bij online shooters

Reactie #6 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:54
Citaat van: ahappyn00b op zo. 16 februari, 2014, 11:52

http://nl.tp-link.com/products/details/?categoryid=2244&model=TL-WPA281KIT

je kan ook zo iets gebruiken. Heb ik thuis ook werkt perfect.



Ziet er uit als goed spul, wat is de prijs ervan?
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Lag bij online shooters

Reactie #7 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 11:59
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Lag bij online shooters

Reactie #9 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 12:04
Laatst bewerkt op: zo. 16 februari, 2014, 12:06 door ahappyn00b 

Offline Wiebeamalur

Re: Lag bij online shooters

Reactie #10 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 12:36
Prijs is niet al te hoog, ga het overwegen. :)
 

Offline BlackHole

Re: Lag bij online shooters

Reactie #11 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 13:03
Het ligt denk ik ook een beetje aan de PING van een bepaalde server. Soms heb ik bij Battlefield 4 lagg en soms totaal niet.
Dit zijn mijn statistieken:

 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Lag bij online shooters

Reactie #12 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 13:52
Heb ik ook steeds nog lag problemen met bf4. Maar dat ligt niet aan ons maar aan EA. En ze losen het maar niet op.

Bekijk het resultaat van mijn Ookla Speedtest. Hoe snel is uw internet? http://www.speedtest.net/my-result/a/737850005
Leuke speedtest kende deze nog niet.
Laatst bewerkt op: zo. 16 februari, 2014, 13:59 door ahappyn00b 

Offline Wiebeamalur

Re: Lag bij online shooters

Reactie #13 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 14:02
Citaat van: Heer_Vonck op zo. 16 februari, 2014, 11:50

Normaal is uw verbinding meer als goed genoeg ze...




Bij LBPK werd ik er ook 2 keer uit de party geflikkerd door mijn internetverbinding...
 

Offline qrobinez

Re: Lag bij online shooters

Reactie #14 Gepost op: zo. 16 februari, 2014, 19:15
lag is inderdaad wel dik van invloed op je prestaties in een shooter. Dat ligt soms aan de server en soms ook aan het feit dat je een te hoge ping naar de server hebt of wireless gamed wat automatisch al een hogere ping is. Bij battlefield kun je het overigens wel enigzins sturen, ga dan naar de server browser en kies een server waar de 5 streepjes bij ping gevuld zijn. Dan heb je vanaf jouw adres en server waar de ping optimaal is en de lag kans het kleinst. (overigens zijn er 2 conquest mappen die sowieso lag hebben in bf4, namelijk lancang dam en hanai resort, maar de rest zou goed moeten gaan.

Als je toch bedraad wilt ipv wireless dan zijn powerline adapters een goed alternatief, het is nog steeds niet zo goed als rechtstreeks bedraad omdat je afhankelijk bent van de stroombedrading en groepen in je huis, maar nog altijd stukken beter dan wireless.

ik weet niet hoe het zit in belgie, ik vind 20 ms ping vrij hoog om eerlijk te zijn, ik zit zelf op 5ms, hier mijn verbinding