1222 keer gelezen

Topic: Het film topic

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlackHole

Het film topic

Gepost op: zo. 02 februari, 2014, 10:09
Bespreek hier alles over de laatste films, nieuwtjes of praat gewoon over films wat jij als pareltjes beschouwd!
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline BlackHole

Re: Het film topic

Reactie #1 Gepost op: zo. 02 februari, 2014, 10:11
Dan zal ik zelf maar beginnen. Ik ben 3 weekjes terug naar de Wolf of Wallstreet geweest. Wat een geweldige film was dat zeg! Hij komt zeker in mijn top 10 te staan. Mocht je hem nog niet gezien hebben, ren dan na de bioscoop. Als L. DiCaprio nu weer geen Oscar wint neem ik dat gebeuren niet serieus meer.

 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Het film topic

Reactie #2 Gepost op: zo. 02 februari, 2014, 11:13
Ik heb er nog geen topic over voorbij zien komen........maar ik ben de laatste tijd meer van de tv-series. Alle films beginnen voor mij op elkaar te lijken. Oh jee, nou klink ik echt oud  :'(
Maar ja, over een tijdje zul je zien dat ik dat ook weer over series zeg en dan weer meer films ga kijken ;)
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Het film topic

Reactie #3 Gepost op: zo. 02 februari, 2014, 12:35
Citaat van: BlackHole op zo. 02 februari, 2014, 10:11

Dan zal ik zelf maar beginnen. Ik ben 3 weekjes terug naar de Wolf of Wallstreet geweest. Wat een geweldige film was dat zeg! Hij komt zeker in mijn top 10 te staan. Mocht je hem nog niet gezien hebben, ren dan na de bioscoop. Als L. DiCaprio nu weer geen Oscar wint neem ik dat gebeuren niet serieus meer.


Klopt volledig! Ben deze film ook kort na de release gaan kijken, BESTE film sinds een tijdje die ik gezien heb! Wanneer deze op DVD komt ga ik em direct kopen om nog een paar keer te zien!
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het film topic

Reactie #4 Gepost op: do. 05 juni, 2014, 18:58
Voor degene die van Disney films kunnen genieten, gewoon hilarisch
Laatst bewerkt op: za. 07 juni, 2014, 17:37 door Ruyami 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het film topic

Reactie #5 Gepost op: za. 07 juni, 2014, 17:38
Sorry heb er de verkeerde link ingeplakt, poging twee :)
 
  • 1