14600 keer gelezen

Topic: Battlefield 4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Battlefield 4

Gepost op: za. 19 oktober, 2013, 13:46
De nieuwe van Battlefield, wie gaat ervoor?

Laatst bewerkt op: do. 28 november, 2013, 11:17 door Heer_Vonck 

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #1 Gepost op: wo. 13 november, 2013, 20:55
Ik vond de demo op ps3 super. Veel kleine rotzooi die over de straat waait.  Het detail niveau is super. Dat belooft wat voor de ps4 !
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #2 Gepost op: wo. 13 november, 2013, 21:13
Ik vind vooral dat omgevingsgedoe cool. Spijtig dat ik de gameplay met die voertuigen niet echt goed snap en ken, heb dat in bf3 eens geprobeerd, maar kon dat niet gewoon worden
Mss deze wel, maar is niet de shooter waar ik naar uitkijk op ps4...
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #3 Gepost op: wo. 13 november, 2013, 22:57
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 13 november, 2013, 21:13

Mss deze wel, maar is niet de shooter waar ik naar uitkijk op ps4...


want dat is ghosts :p
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline Schadow-Knight

Re: Battlefield 4

Reactie #4 Gepost op: za. 16 november, 2013, 21:37
Citaat van: xXiNiXx op wo. 13 november, 2013, 22:57

want dat is ghosts :p


Haha, Ghosts ziet er op de PS3 niet uit.  :p
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #5 Gepost op: do. 21 november, 2013, 13:50
Nieuwe DLC voor Battlefield 4 aangekondigd

 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #6 Gepost op: zo. 24 november, 2013, 18:23
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 13 november, 2013, 21:13

Ik vind vooral dat omgevingsgedoe cool. Spijtig dat ik de gameplay met die voertuigen niet echt goed snap en ken, heb dat in bf3 eens geprobeerd, maar kon dat niet gewoon worden
Mss deze wel, maar is niet de shooter waar ik naar uitkijk op ps4...


Dit probleem had ik in het begin ook. Ik keerde steeds terug naar COD omdat ik teveel moest rondlopen en geen gebruik maakte van de voertuigen. Toch ben ik blijven volhouden waardoor ik COD links ga laten liggen voor het ogenblik. Battlefield is voor mij het beste online shootergame van het moment. 
Op PC ziet er het fantastisch uit. Hopelijk komt de PS4 in de buurt.
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #7 Gepost op: zo. 24 november, 2013, 19:03
Citaat van: kzenderni op zo. 24 november, 2013, 18:23

Dit probleem had ik in het begin ook. Ik keerde steeds terug naar COD omdat ik teveel moest rondlopen en geen gebruik maakte van de voertuigen. Toch ben ik blijven volhouden waardoor ik COD links ga laten liggen voor het ogenblik. Battlefield is voor mij het beste online shootergame van het moment. 
Op PC ziet er het fantastisch uit. Hopelijk komt de PS4 in de buurt.

ps4 komt zeker in de buurt, volgens dice hun opgave zelf is de grafische kwaliteit gelijk aan bf4 op een ps4 met een middenklasse grafische kaart, en dat is behoorlijk goed te noemen :)

via twitch kun je overigens meekijken met amerikanen die hun games via de ps4 streamen (aangezien dat echt heel simpel te doen is op een ps4). Daar kun je zien hoe goed het er uit ziet. Ik heb hetzelf gebruikt om een keus te maken van de games die ik bij de launch ga kopen. En BF4 zit daar zeker bij :)
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #8 Gepost op: do. 28 november, 2013, 09:44
nou ik heb BF4 voor de ps4 hier inmiddels liggen, ik kon niet anders na het zien van de twitch live gameplay beelden. Die game ziet er belachelijk goed uit voor een 400 euro console (nu al als release game, kun je nagaan wat we over een jaar gaan krijgen als de engines echt voor consoles worden geoptimaliseerd!) .

check deze live gameplay beelden maar eens wat je te wachten staat op de ps4. Dit is overigens een leuk kanaal, zeker als je van duke nukem houdt, deze man praat exact zo :D
#ws
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #9 Gepost op: do. 28 november, 2013, 11:16
Citaat van: qrobinez op do. 28 november, 2013, 09:44

nu al als release game, kun je nagaan wat we over een jaar gaan krijgen als de engines echt voor consoles worden geoptimaliseerd!


Daar ben ik nu ook eens benieuwd naar!
 

nasredinho

  • Gast

nasredinho

  • Gast

Re: Battlefield 4

Reactie #10 Gepost op: vr. 29 november, 2013, 18:30
Kunnen jullie ook niet aanmelden op bf4?
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #11 Gepost op: zo. 01 december, 2013, 21:27
Nu je op de ps4 met 1 druk op de knop je ingame foto's en videos kan sharen ga je daar natuurlijk gebruik van maken :D

Deze is uit de map: Paracel Storm (een multiplayer map), ik liep daar rond en zag de zon door de bomen heen komen wat wel geinig leek, dus direct op de share knop gedrukt. Het beeld op de ps4 is overigens nog veel scherper dan de uiteindelijk screen capture waar toch wel de nodige compressie op zit (vermoedelijk ivm de grootte). Ook beweegt in de game natuurlijk alles zoals in dit geval de bomen en opwaaiend zand, dat zie je allemaal niet op de screenshot maar dat voegt ook echt veel toe aan de ervaring.



Wat overigens erg gaaf is in die maps van bf4 is dat het weer continu veranderd in de maps, soms is het mooi weer, dan is het avond, dan is het weer regen of onweer, zo ook in die map van dat screenshot, halverwege het potje kwam er een zware regenstorm met onweer opzetten, geen zon meer te bekennen en map leek compleet anders en de omgevingsgeluiden reageerden daar ook perfect op. Door de zware regenval en onweer hoorde je het geweervuur veel verder wegsterven in het geweldig van het onweer. Echt goed gedaan!

Ik vind BF4 om eerlijk te zijn toch wel beter dan COD, alhoewel cod ook wel heel lekker is voor de korte snelle actie potjes, maar in bf4 is het echt heftig, je voelt je continu opgejaagd want elk moment kun je door 1 van die 64 man wel onder vuur genomen worden, dus je moet gewoon hele andere taktieken gebruiken waar ik overigens nog best wat moeite mee heb en zelfden hoger kom dan een midden klassering, maar dan nog heb je wel het gevoel een gaaf potje te hebben gespeeld.

Maar het beste is natuurlijk om gewoon af en toe af te wisselen, cod voor de korte snelle actie en bf4 voor de wat tragere heftigere oorlog ervaring.
Laatst bewerkt op: zo. 01 december, 2013, 21:30 door qrobinez 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #12 Gepost op: ma. 02 december, 2013, 08:52
Het is een tof en zeer mooi spel :) maar ik zit met een tamelijk groot probleem met dat spel , zoals velen op het net.

Na een half uurtje uurtje gamen crashed het spel naar hoofdmenu en krijg je een error report 'CE-34878-0' en moet je het spel terug opnieuw opstarte niet echt fun want het was extra xp weekend :'(

dus ik ga pas terug op de multi wanneer dit gepatched wordt, zou trouwens ook kunnen gebeuren met nfs rivals...

iemand hier die dit ook al heeft meegemaakt?


Laatst bewerkt op: ma. 02 december, 2013, 08:54 door Kelthor 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #13 Gepost op: ma. 02 december, 2013, 14:13
Citaat van: Kelthor op ma. 02 december, 2013, 08:52

Het is een tof en zeer mooi spel :) maar ik zit met een tamelijk groot probleem met dat spel , zoals velen op het net.

Na een half uurtje uurtje gamen crashed het spel naar hoofdmenu en krijg je een error report 'CE-34878-0' en moet je het spel terug opnieuw opstarte niet echt fun want het was extra xp weekend :'(

ik heb dit ook een aantal keren gehad (3 keer of zo), maar dat komt eigenlijk alleen voor in de conquest Large. Als je de andere modes speelt is het bij mij in ieder geval niet voorgekomen.

Ik denk dat we binnenkort maar even een event moeten inplannen hier voor BF4 :), we weten nu hoe het werkt met online squads en bij elkaar joinen dus dat stuk is helemaal onder controle. Het hele weekend met anderen in een squad gespeeld namelijk en flink geleveld :)
 

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #14 Gepost op: vr. 06 december, 2013, 21:20
Gisteren is er een update geweest.
Schijnbaar moeten de crashes verholpen zijn.
Snel maar weer eens proberen.