2456 keer gelezen

Topic: [X] Battlefield 4 (PS4)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

[X] Battlefield 4 (PS4)

Gepost op: do. 09 januari, 2014, 00:25
Battlefield 4 (PS4)
Laatst bewerkt op: zo. 12 januari, 2014, 17:05 door xXiNiXx 

Offline bulldog001

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #1 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 07:28
Ik doe mee maar kan wel halfuurtje later zijn
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #2 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 07:32
Ben ook van de party, zolang het niet erg is dat ik niet heel goed ben.

ben nog steeds slecht in richten met een controller.
 

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #3 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 09:34
Citaat van: ahappyn00b op do. 09 januari, 2014, 07:32

Ben ook van de party, zolang het niet erg is dat ik niet heel goed ben.

ben nog steeds slecht in richten met een controller.


Geen probleem. Het is voor het plezier. Tot dan.
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #4 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 11:28
Citaat van: kzenderni op do. 09 januari, 2014, 09:34

Geen probleem. Het is voor het plezier. Tot dan.


ok  :D
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #5 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 14:11
Veel belangstelling hiervoor... Is het mogelijk om meerdere teams te maken en het aantal inschrijvingen te verdubbelen?
 

Offline BlackHole

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #6 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 14:16
Citaat van: Heer_Vonck op do. 09 januari, 2014, 14:11

Veel belangstelling hiervoor... Is het mogelijk om meerdere teams te maken en het aantal inschrijvingen te verdubbelen?


Wellicht. Maar dan moeten twee ervaren spelers beide teams runnen vind ik. Want bij sommige game modes heb je leiding nodig.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #7 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 14:36
Citaat van: BlackHole op do. 09 januari, 2014, 14:16

Wellicht. Maar dan moeten twee ervaren spelers beide teams runnen vind ik. Want bij sommige game modes heb je leiding nodig.


we kunnen altijd kijken hoe het zondag gaat en dan voor de volgende keer aanpassen als het niet werkt. :D
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #8 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 14:41
Citaat van: Heer_Vonck op do. 09 januari, 2014, 14:11

Veel belangstelling hiervoor... Is het mogelijk om meerdere teams te maken en het aantal inschrijvingen te verdubbelen?

ik zou het toch op 8 houden om de simpele reden dat er maar 8 man in een chat kunnen, bij mijn vorige event waren er meer en dat moet dan over 2 chat rooms verdeeld worden wat in de praktijk toch wel onhandig is ivm de communicatie naar welke server en in welk team je zit. Op zich kun je vooraf de teams wel verdelen (had ik ook gedaan), maar in de praktijk blijken toch veel mensen die lijst dan niet gezien te hebben. Dat is simpel op te lossen in 1 chatroom, maar niet als je moet verdelen over 2 chatrooms.

Dus mijn advies, hou het op 8 man, willen er meer spelen, dan gewoon een 2e event aanmaken op hetzelfde tijdstip met weer 8 man.

In battlefield werken teams van 4 overigens het prettigst aangezien er maximaal 5 man in een squad kunnen, dus bij 8 man zou je dan 2 squads van 4 man kunnen maken. Op die manier kun je heel simpel bij elkaar in een squad komen, bij 8 man is dat iets complexer te organiseren om in 1 team met meerdere squads te komen omdat je dan met 'unbalanced' teams zit en battlefield je weigert om naar het andere team te gaan.

dus in de praktijk ga je dan met 8 man een chat room in, je kiest een kamer uit met minimaal 12 slots vrij (ivm reserved commander slots), dan is het vrij zeker dat iedereen wel kan joinen in een team. Dan is het een kwestie van welke 4 in welk team komen en die dan samen een squad kunnen maken (wat bij genoeg vrije slots automatisch gebeurd als je bij elkaar in de friendslist staat)


 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #9 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 15:05
Zelf ken ik er niet zoveel van, bedankt voor de toelichting qui. Dus de boodschap is eerder +8 = nieuw event?
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #10 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 15:13
Citaat van: Heer_Vonck op do. 09 januari, 2014, 15:05

Zelf ken ik er niet zoveel van, bedankt voor de toelichting qui. Dus de boodschap is eerder +8 = nieuw event?

ja, dat is mijn mening, omdat ik het onhandig vindt om met een grotere groep dan waar je mee kan communiceren te gamen.

Maar een ander kan hier best anders over denken natuurlijk, ik denk dat de BF4 clan leiders (Corne en Roy hier het beste  een uitspraak over kunnen doen op de officiele bf4 events), ik weet dat Roy met een idee bezig is om die communicatie te stroomlijnen (via ping), maar dat is allemaal nog in de brainstorm fase geloof ik. Maar dat zou dan best een goede oplossing kunnen zijn voor grotere events. Zij komen er vast wel op terug :)

 

Offline bulldog001

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #11 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 17:14
Citaat van: ahappyn00b op do. 09 januari, 2014, 07:32

Ben ook van de party, zolang het niet erg is dat ik niet heel goed ben.

ben nog steeds slecht in richten met een controller.


Geeft ni ik speel zo lang al en ik kant nog ni  :D
 

Offline royb91

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #12 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 18:52
Citaat van: qrobinez op do. 09 januari, 2014, 15:13

ja, dat is mijn mening, omdat ik het onhandig vindt om met een grotere groep dan waar je mee kan communiceren te gamen.

Maar een ander kan hier best anders over denken natuurlijk, ik denk dat de BF4 clan leiders (Corne en Roy hier het beste  een uitspraak over kunnen doen op de officiele bf4 events), ik weet dat Roy met een idee bezig is om die communicatie te stroomlijnen (via ping), maar dat is allemaal nog in de brainstorm fase geloof ik. Maar dat zou dan best een goede oplossing kunnen zijn voor grotere events. Zij komen er vast wel op terug :)


Dat klopt ik ben ook aan het kijken voor teamspeak Skype of ander dingen
 

Rebel to the grave

there's no way to barricade me!

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #13 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 19:23
Citaat van: qrobinez op do. 09 januari, 2014, 14:41

ik zou het toch op 8 houden om de simpele reden dat er maar 8 man in een chat kunnen, bij mijn vorige event waren er meer en dat moet dan over 2 chat rooms verdeeld worden wat in de praktijk toch wel onhandig is ivm de communicatie naar welke server en in welk team je zit. Op zich kun je vooraf de teams wel verdelen (had ik ook gedaan), maar in de praktijk blijken toch veel mensen die lijst dan niet gezien te hebben. Dat is simpel op te lossen in 1 chatroom, maar niet als je moet verdelen over 2 chatrooms.

Dus mijn advies, hou het op 8 man, willen er meer spelen, dan gewoon een 2e event aanmaken op hetzelfde tijdstip met weer 8 man.

In battlefield werken teams van 4 overigens het prettigst aangezien er maximaal 5 man in een squad kunnen, dus bij 8 man zou je dan 2 squads van 4 man kunnen maken. Op die manier kun je heel simpel bij elkaar in een squad komen, bij 8 man is dat iets complexer te organiseren om in 1 team met meerdere squads te komen omdat je dan met 'unbalanced' teams zit en battlefield je weigert om naar het andere team te gaan.

dus in de praktijk ga je dan met 8 man een chat room in, je kiest een kamer uit met minimaal 12 slots vrij (ivm reserved commander slots), dan is het vrij zeker dat iedereen wel kan joinen in een team. Dan is het een kwestie van welke 4 in welk team komen en die dan samen een squad kunnen maken (wat bij genoeg vrije slots automatisch gebeurd als je bij elkaar in de friendslist staat)


Heb inderdaad bewust voor 8 gekozen omdat je met meer niet in een chatparty kan.
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4 (PS4)

Reactie #14 Gepost op: do. 09 januari, 2014, 19:30
Citaat van: royb91 op do. 09 januari, 2014, 18:52

Dat klopt ik ben ook aan het kijken voor teamspeak Skype of ander dingen


kan dat op de ps4?