1783 keer gelezen

Topic: Castlevania: Lords Of Shadow 2

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Castlevania: Lords Of Shadow 2

Gepost op: vr. 27 december, 2013, 14:15
We hadden hier nog geen topic voor  :o





Nog twee maandjes wachten. Wie koopt deze?
Een van de voorname reden om de PS3 nog niet op stal te zetten.
Laatst bewerkt op: vr. 27 december, 2013, 14:38 door Heer_Vonck 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #1 Gepost op: vr. 27 december, 2013, 15:03
Ik zal deze uiteindlijk wel kopen als hij in prijs gezakt is. ;) Stiekem hoopk nog op een ps4 port.
De eerste lords of shadow was voor mij beter dan de god of wars op de ps3 dus hier kijk ik echt wel naar uit.
 

Offline zorbasan

  • Level 1
  • *
  • do not take me too seriously, i know i dont....
  • psnzorbasan
  • Berichten: 11
  • XP: 0

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #2 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 17:27
Dit wordt een first-day-buy.

Heb gelezen dat ze de game net zo hebben verbeterd als darksiders -> darksiders 2. Dus veel meer free-roaming en meer rpg elementen.
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #3 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 18:12
Citaat van: zorbasan op wo. 01 januari, 2014, 17:27

Heb gelezen dat ze de game net zo hebben verbeterd als darksiders -> darksiders 2. Dus veel meer free-roaming en meer rpg elementen.


Hoop dat het niet zo zal zijn, want ik vond Darksiders 1 beter dan 2
Heb daar absoluut geen zin in om steeds betere wapens te zoeken...
Heb liever dat een hack & slash game meer afhangt van je skills dan van de damage die je zwaard uitdeelt
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #4 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 18:23
Citaat van: zorbasan op wo. 01 januari, 2014, 17:27

Dit wordt een first-day-buy.

Heb gelezen dat ze de game net zo hebben verbeterd als darksiders -> darksiders 2. Dus veel meer free-roaming en meer rpg elementen.


De game zou inderdaad meer open world moeten zijn maar van die rpg elementen hebk voorlopig nog niets gelezen.
 

Offline zorbasan

  • Level 1
  • *
  • do not take me too seriously, i know i dont....
  • psnzorbasan
  • Berichten: 11
  • XP: 0

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #5 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 23:53
De wapens hebben een upgrade mogelijkheid gekregen. En het hele verhaal speelt zich af tegen een moderne setting. Het wordt geen echte rpg maar een paar elementen zitten er wel in. In Darksiders 1 kon je ook je wapens kiezen en upgraden met steentjes en souls dus dat mechanisme verwacht ik ook in deze castlevania. Ik snap wel wat je bedoelt als je liever goede combo-skill game hebt en dat geldt voor mij als echte hack-n-slasher ook. Maar een keuze in het soort wapen per vijand of level is ook wel lekker.
Vond darksiders 1 ook beter dan deel 2 daar waar het op verhaal en combat aan kwam.

De open wereld van Lord of shadow 2 is voor mij de beste toevoeging: het levert langere game play op en je hoeft niet via chapter select terug als je ergens iets gemist hebt.
Nu nog hopen dat die challenges niet zo enorm moeilijk zijn zodat voor mij platinum eens bereikbaar is. De vorige was een game die ik zo goed vond dat ik platinum wilde halen omdat ie dat verdiende maar ik kreeg veel van die challenges niet voor elkaar. Vooral die binnen 45 seconden een enorm monster verslaan was een drama. Kwam elke keer 5 seconden tekort....kan ook mijn gebrek aan skills geweest zijn.

Anyway, castlevania was eigenlijk de eerste echt grafisch goede titel voor de ps3 dus ik heb goede hoop dat ze dat nog een keer herhalen. Of er een poort komt naar ps4/xbox one lees ik nergens en meestal staat dat er wel bij.

Een andere belangrijke toevoeging vind ik de camera op de rechter-stick. Dat was in deeltje 1 soms best een probleem, dat je geen zicht had door de vaste camera.
Anyway, ik sta op 28 februari in de winkel  :D
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #6 Gepost op: do. 02 januari, 2014, 01:37
Citaat van: zorbasan op wo. 01 januari, 2014, 23:53

De wapens hebben een upgrade mogelijkheid gekregen. En het hele verhaal speelt zich af tegen een moderne setting. Het wordt geen echte rpg maar een paar elementen zitten er wel in. In Darksiders 1 kon je ook je wapens kiezen en upgraden met steentjes en souls dus dat mechanisme verwacht ik ook in deze castlevania. Ik snap wel wat je bedoelt als je liever goede combo-skill game hebt en dat geldt voor mij als echte hack-n-slasher ook. Maar een keuze in het soort wapen per vijand of level is ook wel lekker.
Vond darksiders 1 ook beter dan deel 2 daar waar het op verhaal en combat aan kwam.

De open wereld van Lord of shadow 2 is voor mij de beste toevoeging: het levert langere game play op en je hoeft niet via chapter select terug als je ergens iets gemist hebt.
Nu nog hopen dat die challenges niet zo enorm moeilijk zijn zodat voor mij platinum eens bereikbaar is. De vorige was een game die ik zo goed vond dat ik platinum wilde halen omdat ie dat verdiende maar ik kreeg veel van die challenges niet voor elkaar. Vooral die binnen 45 seconden een enorm monster verslaan was een drama. Kwam elke keer 5 seconden tekort....kan ook mijn gebrek aan skills geweest zijn.

Anyway, castlevania was eigenlijk de eerste echt grafisch goede titel voor de ps3 dus ik heb goede hoop dat ze dat nog een keer herhalen. Of er een poort komt naar ps4/xbox one lees ik nergens en meestal staat dat er wel bij.

Een andere belangrijke toevoeging vind ik de camera op de rechter-stick. Dat was in deeltje 1 soms best een probleem, dat je geen zicht had door de vaste camera.
Anyway, ik sta op 28 februari in de winkel  :D


castlevania lords of shadows was volgens mij één van m'n favoriete platinums. Geen irritante trophies maar vooral trophies die de duur van een toch al tamelijk lange game verlengden. Ik deed ongeveer een 20tal uur over één playtrough wat wel zeer lang is voor een game in dit genre.
 

Heer_Vonck

Online Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #7 Gepost op: do. 02 januari, 2014, 09:54
Ik stuur straks een berichtje om te vragen of er een port komt naar de PS4 ...
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #8 Gepost op: za. 11 januari, 2014, 08:09
De eerste previews stromen binnen  8)

playstationtrophies.org
Laatst bewerkt op: za. 11 januari, 2014, 08:11 door Kenneth 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #9 Gepost op: vr. 28 februari, 2014, 07:00
Ondanks de slechte reviews, denk ik dat deze mij toch zal plezieren. (2de deel van de game zou best meevallen)

Alvast een streepje muziek om in de sfeer te komen.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Castlevania: Lords Of Shadow 2

Reactie #10 Gepost op: vr. 28 februari, 2014, 21:12
Citaat van: Kenneth op vr. 28 februari, 2014, 07:00

Ondanks de slechte reviews, denk ik dat deze mij toch zal plezieren. (2de deel van de game zou best meevallen)

Alvast een streepje muziek om in de sfeer te komen.


Ik ga deze waarschijnlijk wel niet aanschaffen :(, had de bui al voelen hangen. Als de reviews pas de dag voor een release mogen uitkomen is dat meestal wel geen zo'n goed teken :s. Die muziek daarentegen blijft wel beestig ^^.
 
  • 1