3703 keer gelezen

Topic: Uncharted 4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DutchElite

Uncharted 4

Gepost op: di. 10 mei, 2016, 18:52
Wat vinden we ervan als we wat verder zijn.?
En Wie is waar...?

Ik hfst 8
Laatst bewerkt op: di. 10 mei, 2016, 20:45 door DutchElite 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted 4

Reactie #1 Gepost op: di. 10 mei, 2016, 19:50
Ik ben die **** patch nog altijd aan het downloaden. Kan dat niet gewoon direct marcheren?!
 

Offline DutchElite

Re: Uncharted 4

Reactie #2 Gepost op: di. 10 mei, 2016, 20:30
Citaat van: Kenneth op di. 10 mei, 2016, 19:50

Ik ben die **** patch nog altijd aan het downloaden. Kan dat niet gewoon direct marcheren?!


Wat een geklooi hé!
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted 4

Reactie #3 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 09:14
Intussen bij hoofdstuk 5, of is het al 6... Gaat snel.

Maar waarom hebben ze mijn favoriete themadeuntje niet meer aan het startscherm toegevoegd?  :'(

 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted 4

Reactie #4 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 09:36
Tiens, Heb ik het in mijn enthousiasme om de game te starten gisteren gewoon gemist?



Ik vond het ouwe thema toch beter. Is nu bijna niet meer herkenbaar.
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted 4

Reactie #5 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 09:43
Man, is de werkdag nog niet voorbij?

 

Offline qrobinez

Re: Uncharted 4

Reactie #6 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 10:46
gisteren de eerste 5 hoofdstukken gespeeld.

tsja, wat moet je hier nu van zeggen zonder ook maar iets te spoilen (wat doodzonde zou zijn voor de ervaring).

Laten we het maar houden op het volgende:
Ik heb de afgelopen weken de oude uncharted editie op de ps4 gespeeld (dus deel 1 tot en met deel 3) om alvast in de stemming te komen. Het is geweldig gedaan hoe dit nieuwe deel verder gaat en op briljante wijze de avonturen van deel 1 tot en met deel 3 weet te refereren. Het verhaal in dit nieuwe deel is fantastisch en past goed bij de uncharted serie.

De humor is geweldig die onopvallend als ondertoon in de game is verwerkt, beste moment tot nu toe waren de opmerkingen tijdens het gamen op de ps1, ik moest daar zo om lachen. De besturing is flink verbeterd, zeker als je de hulpmiddelen uit hebt staan is het een behoorlijk goede shooter geworden, stuk beter dan de vorige delen. Het freerunnen en klimmen en klauteren werkt perfect en de onopvallende hulp hierbij zit tot nu toe nergens in de weg.

Grafisch gezien is dit ook een system seller. Het feit dat er geen onderscheid meer is tussen cut scenes en gameplay maakt dat je direct het verhaal in getrokken wordt en betrokken blijft bij alles wat er gebeurd. Het detail van de personages is bizar, zo goed. Ook de elementen vlak om de personages heen zijn haarscherp. Wel zijn er sommige gebieden die met name op afstand wat meer blurrier zijn om de alles in 60 frames per seconde mogelijk te maken. Ik vind Battlefront grafisch gezien nog net iets beter, aangezien die geen enkel steekje laat vallen. Maar deze zit er echt net vlak onder, wat het aantal onvoorstelbare goede graphics games nu op 2 zet voor de ps4.

Het grootste compliment wat ik de game kan geven is dat ik niet kan wachten om weer aan de slag te gaan en te zien hoe het avontuur zich verder gaat ontvouwen. Het is superknap dat je al na het eerste hoofdstuk volledig in de game zit en meeleeft met het verhaal. De herkenbare punten uit de oude games maken het vertrouwd en zorgen voor een naadloze verbinding tussen alle avonturen die Nathan al beleefd heeft.

MUST HAVE deze game, al is het alleen al om te zien waar we nu staan kwa kwaliteit op de ps4 !
 

Offline DutchElite

Re: Uncharted 4

Reactie #7 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 12:01
Citaat van: Kenneth op wo. 11 mei, 2016, 09:43

Man, is de werkdag nog niet voorbij?



Haha ja de dag duurt erg lang wil verder...
 

Offline DutchElite

Re: Uncharted 4

Reactie #8 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 12:04
Citaat van: qrobinez op wo. 11 mei, 2016, 10:46

gisteren de eerste 5 hoofdstukken gespeeld.

tsja, wat moet je hier nu van zeggen zonder ook maar iets te spoilen (wat doodzonde zou zijn voor de ervaring).

Laten we het maar houden op het volgende:
Ik heb de afgelopen weken de oude uncharted editie op de ps4 gespeeld (dus deel 1 tot en met deel 3) om alvast in de stemming te komen. Het is geweldig gedaan hoe dit nieuwe deel verder gaat en op briljante wijze de avonturen van deel 1 tot en met deel 3 weet te refereren. Het verhaal in dit nieuwe deel is fantastisch en past goed bij de uncharted serie.

De humor is geweldig die onopvallend als ondertoon in de game is verwerkt, beste moment tot nu toe waren de opmerkingen tijdens het gamen op de ps1, ik moest daar zo om lachen. De besturing is flink verbeterd, zeker als je de hulpmiddelen uit hebt staan is het een behoorlijk goede shooter geworden, stuk beter dan de vorige delen. Het freerunnen en klimmen en klauteren werkt perfect en de onopvallende hulp hierbij zit tot nu toe nergens in de weg.

Grafisch gezien is dit ook een system seller. Het feit dat er geen onderscheid meer is tussen cut scenes en gameplay maakt dat je direct het verhaal in getrokken wordt en betrokken blijft bij alles wat er gebeurd. Het detail van de personages is bizar, zo goed. Ook de elementen vlak om de personages heen zijn haarscherp. Wel zijn er sommige gebieden die met name op afstand wat meer blurrier zijn om de alles in 60 frames per seconde mogelijk te maken. Ik vind Battlefront grafisch gezien nog net iets beter, aangezien die geen enkel steekje laat vallen. Maar deze zit er echt net vlak onder, wat het aantal onvoorstelbare goede graphics games nu op 2 zet voor de ps4.

Het grootste compliment wat ik de game kan geven is dat ik niet kan wachten om weer aan de slag te gaan en te zien hoe het avontuur zich verder gaat ontvouwen. Het is superknap dat je al na het eerste hoofdstuk volledig in de game zit en meeleeft met het verhaal. De herkenbare punten uit de oude games maken het vertrouwd en zorgen voor een naadloze verbinding tussen alle avonturen die Nathan al beleefd heeft.

MUST HAVE deze game, al is het alleen al om te zien waar we nu staan kwa kwaliteit op de ps4 !


Helemaal eens!
Héb nog een een puntje de andere karakter waar je mee door sommige hoofdstukken moet lopen soms in de weg en veraden je soms ook als sluipend te werk gaan aan de orde is.
Voor de rest top top top!!
 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted 4

Reactie #9 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 16:23
Gister eerste 2 hoofdstukken gespeeld.  Van tevoren bewust geen informatie gelezen over deze game.  Gewoon lekker over je heen laten komen en genieten van het verhaal.   Awesome!
 

Offline Crapweazel

Re: Uncharted 4

Reactie #10 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 17:32
Citaat van: vdbeld op wo. 11 mei, 2016, 16:23

Gister eerste 2 hoofdstukken gespeeld.  Van tevoren bewust geen informatie gelezen over deze game.  Gewoon lekker over je heen laten komen en genieten van het verhaal.   Awesome!


Ik heb dezelfde aanpak! spoilerfree gaming is the best gaming ;)
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline DutchElite

Re: Uncharted 4

Reactie #11 Gepost op: do. 12 mei, 2016, 08:33
Hfst  11 allemachtig wat een avontuur..... :D
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted 4

Reactie #12 Gepost op: za. 14 mei, 2016, 21:19
Uitgespeeld. Het is nu echt helemaal gedaan  :'(
 

Offline DutchElite

Re: Uncharted 4

Reactie #13 Gepost op: za. 14 mei, 2016, 21:33
Citaat van: Kenneth op za. 14 mei, 2016, 21:19

Uitgespeeld. Het is nu echt helemaal gedaan  :'(


Netjes hoor!
Ik moet nog f doe t makkie an ff uitstellen nog..... ;)
 

Offline ara

Re: Uncharted 4

Reactie #14 Gepost op: zo. 15 mei, 2016, 15:57
Ook uitgespeeld.

Nu opnieuw doen voor alle  goodies en eens proberen om op crushed te spelen.