1985 keer gelezen

Topic: [X] PS4 Battlefield 4 TDM event

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

[X] PS4 Battlefield 4 TDM event

Gepost op: di. 03 december, 2013, 16:00
PS4 Battlefield 4 Team Deathmatch event

Nu steeds meer mensen battlefield 4 hebben op de ps4 lijkt het me leuk om te proberen om een eerste event te starten. A.s. zonder vanaf  20:00 uur gaan we los en zullen we in team deathmatch mode met elkaar battelen. Ik kies bewust voor deze mode omdat we met 4 man of meer in een 'lege' server kunnen oefenen, daarna komen er wel mensen bij automatisch door de game, maar in eerste instantie kunnen we dan direct beginnen.

 Aangezien niet iedereen weet hoe je in BF4 met elkaar kunt gamen is er hier een korte uitleg:

- Ik zal een party chat openen voor maximaal 8 man (limiet van ps4)
- de mensen die gaan joinen moeten naar de optie multiplayer gaan
- als iedereen in de chat zit en het multiplayer scherm voor zich heeft starten we de game op en zal ik een lege team deathmatch kamer opzoeken met voldoende vrije slots
- zodra ik in die kamer zit ziet iedereen volautomatisch rechtsonderin een kamer verschijnen waar ik in zit, selecteer deze en druk dan op join.
- als we met minder dan 5 man zijn kom je automatisch in mijn squad terecht, zijn we met meer man dan moeten we met 2 squads werken van 3 of 4 man per squad.
- Mocht je per ongeluk in een squad terecht komen waar wij niet inzitten dan kun je deze verlaten via leave squad en vervolgens selecteer je de squad waar wij inzitten die op friends only staat.
- zodra we in een squad zitten blijven we automatisch bij elkaar in de game, daar hoef je dan verder niets meer voor te doen, dat werkt heel soepel allemaal.

Dus wie doet er mee?
 :D
Laatst bewerkt op: ma. 09 december, 2013, 09:47 door xXiNiXx 

Offline ara

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #1 Gepost op: di. 03 december, 2013, 16:14
Ikke  8)
 

Offline kermitkiller

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #2 Gepost op: di. 03 december, 2013, 22:21
me 2 ;)
 

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #3 Gepost op: do. 05 december, 2013, 01:23
Ik kijk wel als ik online kom wie er nog speelt. Ben pas na 21.30 uur online.
 

Offline qrobinez

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #4 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 17:59
met kdcookie erbij zitten we vanavond vol met 8 man. Ik zal iedereen inviten om 20.00 uur in een partychat kamer.
dus iedereen zijn headsetje alvast even klaarleggen of zoeken :), zodat we teambased lekker bezig kunnen zijn en het maakt de communicatie wat handiger.

tot vanavond :)
Laatst bewerkt op: zo. 08 december, 2013, 18:02 door qrobinez 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #5 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 18:23
Veel succes en plezier!
 

Offline Corné van der Kwaak

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #6 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 20:02
Gaan we nog beginnen?
 
Mvg,

Corné van der Kwaak
(Psn: cornekwak)

Offline kermitkiller

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #7 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 22:25
zonet mijn 2de online sessie gedaan,en moet eerlijk toegeven dat het veel beter is dan cod,zowel de gfx als de gameplay als de geluiden!heb me goed geamuseerd  ;)
en wat een goed teamwork ook  :o van julile toch,ikzelf moet nog veel leren   :$
 

Offline ara

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #8 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 22:25
Het was super gezellig jongens, bedankt, en tot het volgend event!  8)
 

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #9 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 23:20
Tof om sommigen wat beter te leren kennen. Twas zeer aangenaam. Tot de volgende afspraak.
 

Offline Corné van der Kwaak

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #10 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 23:30
Was een geslaagde sessie heren en dame. Moeten we vaker doen.
 
Mvg,

Corné van der Kwaak
(Psn: cornekwak)

Offline qrobinez

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #11 Gepost op: zo. 08 december, 2013, 23:37
waren spannende potjes en het was een gezellig event. Toch wel mooi dat we met 7 man het voor elkaar kregen om in 1 game te komen.

wel vaag dat mijn ps4 ineens geen disc meer kon herkennen en ik de game niet meer kon starten. Gelukkig werkte het na een reboot weer, maar zorgwekkend is het wel :D
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #12 Gepost op: ma. 09 december, 2013, 07:32
Leuk om te horen dat het vlot ging, binnenkort kan ik hopelijk mee doen...

@qui: daar zou ik toch eens naar laten kijken
 

Offline qrobinez

Re: PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #13 Gepost op: ma. 09 december, 2013, 10:21
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 09 december, 2013, 07:32

@qui: daar zou ik toch eens naar laten kijken

Ja als het vaker voorkomt dan moet die terug, maar ik beschouw het nu als een incident. Ik vermoed dat de blu ray driver niet geladen was tijdens het opstarten. Waardoor hij geen discs kon herkennen of zo. Het is tenslotte gewoon een computer met een ps logo erop. De reboot lost het in ieder geval op. We gaan het afwachten.

Het event gisteren was een enorm succes, wat een gezellige groep hadden we zo met zijn allen. De potjes die we speelden waren gaaf en er waren toch een aantal epische momenten te benoemen. Het allervetste moment wat ik ervaren heb was in paracel Island. Daar moesten we een bom pakken in de haven en een target op een eiland oppakken.

Gelukkig was cornekwak heer en meester in het besturen van een helicopter, via de headset hadden we overleg en haalde hij mij op. Al vliegend kwamen we in de haven aan waar ik met mijn parachute uit de heli sprong om de bom te pakken. Corne bleef op ooghoogte hoveren (echt knap werk!) en ik rende naar de heli terug en met een mega sprong (kruisje en vierkantje) sprong ik zo die hoverende helicopter in. Daarna vlogen we richting het eiland waarbij ik al spottend de verdedigers met een enorm rood driehoekje markeerde. Daarna was het een eitje om dat hele eiland leeg te vegen met de mitrailleurs in de helicopter en sprong ik er uit om de objective te armen.

Ondertussen hoorde ik ara via de headset zuchten dat ze er op die manier nooit op tijd konden zijn om die bom te disarmen. Een glimlach kon ik niet onderdrukken toen de enorme explosie op het eiland een feit was.

Dit was slechts 1 moment tijdens het event, ik ben ervan overtuigd dat iedereen van dat soort momenten heeft meegemaakt. Teambased spelen rules enorm!

Thanks guys,
het was enorm gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Jullie nog epic moments meegemaakt?
 

Offline ara

Re: [X] PS4 Battlefield 4 TDM event

Reactie #14 Gepost op: ma. 09 december, 2013, 11:42
Ja ikke.

Weet niet meer op welke map het was, maar er stonden kei veel buildings, en we moesten met de bom naar de bovenste verdieping. Lag die bom daar of moesten we ze ginder gaan defusen, ik weet het niet meer.
Dus ik neem de lift naar boven, en kermit spawend bij me.  Boven aangekomen zat ik te wachten tot de deur open gaat.. dat deed ze niet! ik al vloekend terug op de knop gedrukt toen kermit heel droog opmerkte dat de deur achter me wel was open gegaan. Maar ondertussen ging die al terug naar beneden. Maar ik vond het zo komisch dat ik er de slappe lach van gekregen had.  :p