76535 keer gelezen

Topic: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #90 Gepost op: wo. 24 februari, 2016, 16:56
Ik kan het niet meer met je eens zijn! Maar dat had je wss al gelezen uit onze review ;)

Ik ben er ook nog mee bezig, ik probeer nu alle zijmissies en dergelijke te volbrengen, tot in Oros!
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #91 Gepost op: do. 25 februari, 2016, 10:36
Street Fighter V

Ik had weer eens zin om een lekker potje te matten! Alleen online krijg ik alle hoeken van het scherm te zien hehe. Heb gisteren dan eindelijk m'n eerste potje online gewonnen, maar dat was omdat m'n tegenstander afk was lol. Ik moet oefenen, VEEL oefenen :)

SFV speelt wel heel erg lekker en ziet er erg mooi uit! Maar op dit moment mist het nog veel content wat je eigenlijk zou verwachten van een nieuwe fighting game. Maar in maart komt er blijkbaar al een flinke update uit. Blijft gek en stuit ook op veel negativiteit... een game uitbrengen die eigenlijk nog niet compleet is. Maar ik kan er in dit geval wel mee leven. Updates kosten niets extra's en ondertussen kan ik toch lekker knokken! (lees trainen om niet meer te zuigen @ SFV :))
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #92 Gepost op: do. 25 februari, 2016, 11:35
ik heb ook zin om hem te halen, het is echter 20 jaar geleden dat ik nog een fighter gespeeld heb, MK3 als puber op de pc :p
volgende week komt echter MK XL ook uit, ik weet niet of het me genoeg zal kunnen boeien om door de leercurve te geraken

Normaal dat er zoveel negatieve reacties op zijn. Wij geven ons geld uit aan content die ons beloofd wordt, dan steek ik toch liever geld in een kickstarter
het hele dlc en season pass gedoe is toch lichtjes uit de hand gelopen, de nieuwe trend is betalen voor een MOBAFPS die normaal F2P zijn en waar er natuurlijk nog een cashshop is
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #93 Gepost op: do. 25 februari, 2016, 12:44
Ja je betaald de volle mep en je verwacht een complete game. Misschien is de trend wel aan het verschuiven en bestaat er straks niet eens meer een game die 'af' is bij release...

Maar in het geval van SFV is het wel behoorlijk karig. Niet eens een arcade mode om tegen de cpu te vechten. Alleen een training mode en survival mode voor single player.
De story mode per character stelt niet veel voor en is meer een introductie.  De versus mode is (natuurlijk) wel aanwezig.

De main focus ligt op dit moment bij de multi-player online, en dat is niet echt 'casual-friendly' heb ik gemerkt. Het is wel de core van een fighting game uiteindelijk, maar d'r moet wel meer bijkomen met name voor SF noobs net als ik.

Maar goed, het framewerk staat, en staat wel als een huis moet ik zeggen!

 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline VaSaMiAn

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #94 Gepost op: do. 25 februari, 2016, 19:19
Vandaag Pneuma: Breath of Life uitgespeeld, leuke game en zeer eenvoudig om achievement / trophy te behalen.
 

Offline doctagio

  • Level 1
  • *
  • play for fun not for hate!
  • psndoctagio
  • Berichten: 13
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #95 Gepost op: vr. 26 februari, 2016, 23:01
Far cry primal vandaag uitgespeeld , leuk verhaal echt wijs ^^  ma beetje te snel eigelijk volle 23 uur 100%  en uiteraard platinum
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #96 Gepost op: za. 27 februari, 2016, 02:56
Net "Alien: Isolation" uitgespeeld, zeker een aanrader voor mensen die wel eens graag een horror survival spelen en met de Alien/Prometheus films bekend zijn. En laat je niet zeker niet vangen door de moeilijkheidsgraad die zijn bijna hetzelfde buiten een aanpassing aan de AI. 

Er zijn momenten dat je je controller wel eens tegen de muur kan smijten en een extra broek! Maar is het zeker waard. Voor mij mag er zeker een vervolg op komen  :)
Laatst bewerkt op: za. 27 februari, 2016, 02:58 door FarrolWhite 

Offline loginner

  • Level 1
  • *
  • psnzexion77
  • Berichten: 11
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #97 Gepost op: za. 27 februari, 2016, 07:01
gisteren beta key gekregen voor Smite op ps4.
ben dat dus ook beginnen spelen opnieuw. (was/ben ook speler op PC versie)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #98 Gepost op: za. 27 februari, 2016, 11:48
Citaat van: doctagio op vr. 26 februari, 2016, 23:01

Far cry primal vandaag uitgespeeld , leuk verhaal echt wijs ^^  ma beetje te snel eigelijk volle 23 uur 100%  en uiteraard platinum


Ik zit bijlange nog niet aan 100% en heb er toch ook al 15 uur opzitten, dat heb je snel geklaard!

Citaat van: FarrolWhite op za. 27 februari, 2016, 02:56

Net "Alien: Isolation" uitgespeeld, zeker een aanrader voor mensen die wel eens graag een horror survival spelen en met de Alien/Prometheus films bekend zijn. En laat je niet zeker niet vangen door de moeilijkheidsgraad die zijn bijna hetzelfde buiten een aanpassing aan de AI. 

Er zijn momenten dat je je controller wel eens tegen de muur kan smijten en een extra broek! Maar is het zeker waard. Voor mij mag er zeker een vervolg op komen  :)


Vond ik ook een goed spel! en ik vond het wel vrij moeilijk :p
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #99 Gepost op: za. 27 februari, 2016, 21:41
Citaat van: Heer_Vonck op za. 27 februari, 2016, 11:48

Ik zit bijlange nog niet aan 100% en heb er toch ook al 15 uur opzitten, dat heb je snel geklaard!

Vond ik ook een goed spel! en ik vond het wel vrij moeilijk :p


Inderdaad zeer moeilijk, maar het zeker waard.  Nu wat proberen voor de platina trofee. Het spel uitspelen zonder doodgaan, dat zal me een uitdaging worden
Laatst bewerkt op: za. 27 februari, 2016, 21:42 door FarrolWhite 

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #100 Gepost op: ma. 29 februari, 2016, 08:50
ik zit inmiddels op zo'n 12 uur (25 procent) van de game progress van Far Cry Primal. Echt een fantastische game vind ik het.

Daarnaast speel ik de closed beta van Track Mania Turbo op de ps4, echt een fantastische game is dat ook, 200 banen in de single player, de multiplayer speel je met meer dan 70 man tegelijk en de track editor is fantastisch en vooral simpel. Voor mij een day one buy dit !
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #101 Gepost op: ma. 29 februari, 2016, 09:38
Ben ook nog bezig met FCP, ik tracht hem platinum te halen

Ook ben ik bezig met Foul Play, een indiegame die zich afspeelt in een theater, wel nog leuk om te doen, en is vrij goedkoop, meer info volgt later :)
 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #102 Gepost op: ma. 29 februari, 2016, 15:55
Hier ook bezig met primal.   Erg blij dat ik hem toch gekocht heb.  Het ziet er allemaal geweldig uit en speelt ook lekker.  Dat je de beschikking hebt over die beesten is ook heerlijk.   En er zit genoeg content in voor zover ik het in kan schatten.   
Heb the following toch maar even aan de kant gelegd voor deze.   
 

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #103 Gepost op: ma. 29 februari, 2016, 16:43
Citaat van: vdbeld op ma. 29 februari, 2016, 15:55

Hier ook bezig met primal.   Erg blij dat ik hem toch gekocht heb.  Het ziet er allemaal geweldig uit en speelt ook lekker.  Dat je de beschikking hebt over die beesten is ook heerlijk.   En er zit genoeg content in voor zover ik het in kan schatten.   

ja ik denk dat ik wel zo'n 40 uur bezig ben voor platinum gezien hoever ik nu ben. Maar goed, ik kan ook wel een half uur aan het jagen zijn op 1 Das bijvoorbeeld hehe.

Heb inmiddels wel de zeer zeldzame bloedsabeltand tijger gevonden en getemd (wat een gevecht was dat :D), maar er zitten nog een paar zeldzame dieren bij die ik moet zien te vinden, dat is nog niet gelukt.

Dat is overigens wel een klein beetje een nadeel van de game, je bent enorm snel afgeleid van de main missies, voor je het weet zit je uren te dwalen door 1 van de verborgen grotten, of ben je bergen aan het beklimmen met je grappling device. Ook gaaf dat je dieren kan berijden. Die bloedsabeltand tijger gaat razendsnel door de map heen als je daar op zit.

Wat ook leuk is zijn die plant recepten die je een 90 seconden bonus geven. Gaaf gedaan allemaal.

Het lijkt wel erg veel op far cry 4, en ik snap wel dat sommigen het een re-skin vinden, maar het is zo goed gedaan en de setting is zo anders dat ik het toch wel een volwaardige nieuwe game vindt.
 

Offline Luizje

  • Level 2
  • **
  • psnLuizje050
  • Berichten: 136
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #104 Gepost op: di. 01 maart, 2016, 08:50
Gisteren begonnen aan Need for speed. Had dit spel al gekocht maar nog geen tijd gehad om te spelen. Tot dusver erg vermakelijk.