75833 keer gelezen

Topic: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #45 Gepost op: ma. 14 december, 2015, 15:22
ik speel nu need for speed 2015. Deze was een van de kerst deals dus op dat moment aangeschaft.

Dat begon direct al geweldig, ik start de game op, blijkt dat deze race game alleen met een controller werkt en je stuur niet werkt in de game. Dat had ik niet verwacht omdat in de vorige need for speed het stuur wel werkte. Dat was dus een enorme teleurstelling!

Toch maar begonnen met de game, maar dan maar met controller. Ik moet zeggen de game is veel beter dan ik vooraf verwachtte. Grafisch is die enorm mooi en de opdrachten zijn behoorlijk gevarieerd tot nu toe. Ook raced die best lekker, ook al moet je het met een controller spelen. Wel is overduidelijk dat je enorm geholpen wordt door de game (met name in het driften door bochten), maar goed, als je dan toch met een controller moet spelen, dan moet het gelijk ook maar mega arcade zijn kwa racen, en daar voldoet deze game volledig aan.

De mix tussen live action beelden en de game zelf (waarbij je de overgangen eigenlijk nauwelijks ziet zo goed zijn de graphics in je garage) vind ik indrukwekkend. Al met al ben ik blij met deze game, ondanks het feit dat je stuur waardeloos aan de kant staat is de game toch leuk om te spelen. ik zit nu op zo'n 24 procent completion van de game, dus nog genoeg te doen, maar ik vind het die 39 euro meer dan waard :)

 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #46 Gepost op: ma. 14 december, 2015, 15:48
ben er ook mee bezig en inderdaad best leuke game, als heeft het toch heel wat minpuntjes
de reeds uitgebrachte gratis DLC is dan meer een pluspunt (EA game en gratis DLC in één zin  :o ??  :p)

het lijkt erop dat ze een heel goed NFS wilden maken en het halverwege opgegeven hebben, de aanpassing voor de handeling van je wagen is wel goed gedaan
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #47 Gepost op: ma. 14 december, 2015, 17:24
nfs ook aangeschaft , nog geen spijt van :p
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #48 Gepost op: wo. 16 december, 2015, 10:14
Citaat van: diknmuis op ma. 14 december, 2015, 15:48

ben er ook mee bezig en inderdaad best leuke game, als heeft het toch heel wat minpuntjes
de reeds uitgebrachte gratis DLC is dan meer een pluspunt (EA game en gratis DLC in één zin  :o ??  :p)

het lijkt erop dat ze een heel goed NFS wilden maken en het halverwege opgegeven hebben, de aanpassing voor de handeling van je wagen is wel goed gedaan

moet je die DLC apart downloaden, of zit die er standaard bij, hoe herken je die dlc?

Ik zit nu op zo'n 50 procent completion van de game en ben er nog lang niet zat van. De game heeft Kelthor aangewezen als mijn persoonlijke tegenstander, dus elke race race ik tegen hem voor de statistieken, voor zover kelthor die race natuurlijk gedaan heeft. Jij bent snel kelthor :D, ik win praktisch nooit hehehe.

Wat zijn die minpunten eigenlijk? Ik heb een hekel aan controller race games, maar in deze game vind ik eigenlijk alles wel heel goed gedaan, en het is enorm verslavend, want ik blijf continu teruggaan naar die game om nog weer een race te doen. De cheesy filmpjes die geintegreerd zijn vind ik een heerlijke cult flavor over de game geven en dat vind ik erg goed gedaan.

Ook zie ik in veel reviews klachten over de framerate. Daar ben ik zelf ook nogal gefocused op, maar tot nu toe zie ik die niet, misschien is dit gefixed in een update? Ook heel leuk dat deze game de Porsche licentie heeft en je uit zoveel modellen kan kiezen in de garage.

Ik vind het eerlijk gezegd de verassing dit jaar van de race games, ik had niet verwacht dat deze game zo goed zou uitpakken.
Laatst bewerkt op: wo. 16 december, 2015, 10:23 door qrobinez 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #49 Gepost op: wo. 16 december, 2015, 11:52
die DLC wordt gedownload als een update, er zijn ook aparte trophies voor, nu is bvb. die Eddie challenges erbij gekomen, rep lvl is ook van 50 naar 70 opgetrokken

minpuntjes vind ik dat je veel dezelfde races rijd in een toch relatief kleine stad, weinig variatie in omgevingen etc. als je dit dan bvb. vergelijkt met the crew

niet tegenstaande heb ik er mij ook al mee geamuseerd
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #50 Gepost op: wo. 16 december, 2015, 13:17
Citaat van: diknmuis op wo. 16 december, 2015, 11:52

die DLC wordt gedownload als een update, er zijn ook aparte trophies voor, nu is bvb. die Eddie challenges erbij gekomen, rep lvl is ook van 50 naar 70 opgetrokken

top, dan heb ik die :)

Citaat van: diknmuis op wo. 16 december, 2015, 11:52

minpuntjes vind ik dat je veel dezelfde races rijd in een toch relatief kleine stad, weinig variatie in omgevingen etc. als je dit dan bvb. vergelijkt met the crew

ja, dat is inderdaad wel waar, als je dat zo noemt. Met name dat die races herhaald worden in de campaign, lijkt me wel wat onnodig gezien hoe groot die stad is.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #51 Gepost op: vr. 25 december, 2015, 11:21
nu bezig met bloodborne, man wat een game

een aanrader voor iedereen, laat je niet afschrikken door de 'zogezegde moeilijkheidsgraad'
alles je niet verder raakt is het in co-op een makkie
Laatst bewerkt op: vr. 25 december, 2015, 11:29 door diknmuis 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #52 Gepost op: za. 26 december, 2015, 23:12
ik heb de talos principle gekocht (inclusief de uitbreiding) die nu in de januari aanbieding voor een pracht prijs te krijgen is. als je van  'complexe' puzzelgames houdt en de game portal een goede game vindt dan zit je absoluut goed met de talos principle. Het begint vrij eenvoudig kwa puzzels maar het duurt niet lang voordat de puzzels behoorlijk complex worden.

echt een topper in het puzzel genre voor de ps4. Kan moeilijk stoppen met spelen en zit inmiddels in het tweede gedeelte.

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #53 Gepost op: zo. 27 december, 2015, 09:35
Citaat van: qrobinez op za. 26 december, 2015, 23:12

ik heb de talos principle gekocht (inclusief de uitbreiding) die nu in de januari aanbieding voor een pracht prijs te krijgen is. als je van  'complexe' puzzelgames houdt en de game portal een goede game vindt dan zit je absoluut goed met de talos principle. Het begint vrij eenvoudig kwa puzzels maar het duurt niet lang voordat de puzzels behoorlijk complex worden.

echt een topper in het puzzel genre voor de ps4. Kan moeilijk stoppen met spelen en zit inmiddels in het tweede gedeelte.


 

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #54 Gepost op: zo. 27 december, 2015, 13:43
Citaat van: Heer_Vonck op zo. 27 december, 2015, 09:35

talos principle review....

thanks :)
ik had deze gelezen een tijd geleden, en ik wilde de game wel graag hebben maar ik vond 40 euro nogal prijzig, dus dacht, er komt vast wel een aanbieding, en die is er nu, dus vandaar direct toegeslagen.

Ik ben al erg ver in de eerste game, echt een fantastische puzzelgame, zeker met die ventilatoren wordt het toch regelmatig even out of the box denken.
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #55 Gepost op: ma. 28 december, 2015, 16:04
Net begonnen met Destiny spelen, tot aan de eerste strike. Man, de moeilijkheids graad ligt ook hoog. Zover de eerste shooter game dat ik momentaal toch nog niet mee ben gekapt achter een uur
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #56 Gepost op: ma. 28 december, 2015, 18:16
Ben nog steeds in de ban van Rainbow Six

Tussendoor probeer ik Just Cause 3 af te werken
 

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #57 Gepost op: di. 29 december, 2015, 10:41
gisteren in het kader van de kerstvakantie de single player campaign van black ops 3 uitgespeeld.

het begint ijzersterk met grafisch mooie levels en de call of duty sfeer erin, echter halverwege slaat de sfeer om, ik weet niet wat het is, maar het wordt compleet onsamenhangend kwa verhaal, de levels komen grafisch onder het niveau van de playstation 3 (hoe verder je in de game komt hoe slechter het wordt) en de gebeurtenissen die er voorbij komen raken kant nog wel met als dieptepunt het laatste bijna 1,5 uur durende chapter waarin je meermalen hetzelfde gedeelte kwa gameplay en gebeurtenissen moet doorlopen (om de lengte te verlengen denk ik). Ik zie de eerste 5 uur eigenlijk als de game zoals die had moeten zijn, de 7 uur die daarna volgt vind ik dermate slecht dat die van mij weggelaten had mogen worden, ik ben weirde japanse shooters gewend, maar die waren beter te behappen dan alle weirde onsamenhangende gebeurtenissen die nu voorbij komen die dan verklaard worden via een zeeeeeeeeeeeeeeer mager kapstokje aan het eind van de final chapter.

Gelukkig koop je Black ops voor de multiplayer die wel erg goed is in dit deel, maar dit vind ik absoluut de slechtste single player ervaring uit de hele call of duty serie.

wat vinden jullie van de single player?
 

Offline Crapweazel

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #58 Gepost op: di. 29 december, 2015, 13:24
2015 was een fantastisch gamejaar. Heb nog veel onafgewerkte games in de schuif liggen. MSG v, fallout 4, Bloodborne, battlefront en zelfs dying light moet ik nog afspelen.  Wil ook graaf RB6:siege in huis halen want er lijkt me wel een goede spelersbasis voor te zijn.  Wat zijn de games van 2016 die jullie ogen uitsteken? Persoonlijk heb ik nog niet echt games waar ik van wakker lig voor 2016 met uitzondering van uncharted 4 en no man's sky. Zijn er pareltjes voor 2016 die ik over het hoofd zie?
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #59 Gepost op: di. 29 december, 2015, 15:39
nu enkele dagen bezig met bloodborne en het is toch een ongelofelijk goed game, ik ben benieuwd naar FFXV, ben nog niet overtuigd van no man's sky, kdenk dat het vlug gaat vervelen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308