1186 keer gelezen

Topic: Sly 5?

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Sly 5?

Gepost op: ma. 25 november, 2013, 17:22
Beste gamers,

Enkele dagen geleden schoot mij te binnen dat ik eigenlijk wel nog een spel van vroeger herinnerde wat wel leuk zou zijn mocht dat op de nieuwe generatie uitkomen. Heb me namelijk altijd kostelijk geamuseerd met de Sly Cooper en de dievenbende-serie. Ben alleen na deel 3 gestopt, ondertussen is deel 4 ook al uitgekomen maar deze heb ik aan mij voorbij laten gaan. Nu met de PS4 launch heb ik even zitten zoeken of er misschien plannen zijn voor een nieuwe telg in de reeks, maar mijn zoektocht heeft nog niets opgebracht.
Is er misschien iemand die weet of we hier nog iets kunnen van verwachten of indien er nog iemand is die het wel een leuk spel vind die meer info erover heeft?

Groeten,
Gilles
 

Offline BlackHole

Re: Sly 5?

Reactie #1 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 17:29
Wij hebben er nog niks over gehoord. De laatste game is namelijk ook vrij recent, Thieves in Time (Sly 4) kwam dit jaar uit.
Bij dit soort games gaan er altijd weer een paar jaartjes tussen zitten.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Sly 5?

Reactie #2 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 17:34
Citaat van: BlackHole op ma. 25 november, 2013, 17:29

Wij hebben er nog niks over gehoord. De laatste game is namelijk ook vrij recent, Thieves in Time (Sly 4) kwam dit jaar uit.
Bij dit soort games gaan er altijd weer een paar jaartjes tussen zitten.

Aha de laatste nieuwe is nog niet zo lang uit .. wist ik niet! Denk dat ik toch eens ga zien of ik deze ergens kan vinden ;)
Bedankt voor de info!
 

Offline BlackHole

Re: Sly 5?

Reactie #3 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 17:57
Citaat van: Gilles op ma. 25 november, 2013, 17:34

Aha de laatste nieuwe is nog niet zo lang uit .. wist ik niet! Denk dat ik toch eens ga zien of ik deze ergens kan vinden ;)
Bedankt voor de info!


Geen probleem! We beantwoorden ze met plezier.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''
  • 1