1395 keer gelezen

Topic: HomeMadeHell

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Antonie94

HomeMadeHell

Gepost op: di. 12 mei, 2015, 08:28
Hallo allemaal,

Mijn naam is Antonie, ik ben 21 jaar, en woon in Friesland ( schrik niet, ik spreek geen Fries ).

Ik heb inmiddels een paar online-games, en een headset. Dus het word wel tijd om die friendlist even aan te vullen.
Gamen is mijn grootste hobby, en ben eigenlijk wel elke dag actief bezig. Meestal ben ik wel beschikbaar rond 15:00 tot 23:00. Maar dit kan elke dag wel verschillen.

Ik heb nu bijna mijn bakkersdiploma gehaald, als ik nu slaag met het examen dat ik 21 mei heb. Hoe actief ik daarna ben, weet ik dus niet. Maar dat komt vast wel goed.

Ik heb heel veel verschillende games, en ik wissel veel af. Hangt er van af hoeveel plezier ik heb met het spel. Ik ben niet echt het persoon dat alleen maar competitief het zelfde spel speelt. ( tenzij ik mij heel erg vermaak natuurlijk )

Op de playstation speel ik nu vooral Borderlands Handsome Collection, en ik hoop dat er een paar mensen zijn, die dat met mij willen spelen. Andere online spellen die ik ook heb op de ps4 zijn Diablo 3,
Loadout, Plants vs Zombies: Garden Warfare, Killzone Shadow Fall, Need for speed: Rivals, en Warframe.

Maar ik speel ook veel op mijn gaming-pc. Ik heb heel veel games op steam, en daarop is mijn naam: Aragath NL , dus voeg me maar toe als je wilt. Zelfde geldt voor Battlenet, daarop is mijn tag: Antonie#2212

Ik verheug me er naar om met een aantal van jullie te gamen, dus voeg me maar toe!

Met vriendelijke groet,

Antonie

 

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #1 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 13:34
Welkom ;)
Borderlands / PVZ / Killzone en Warframe speel ik ook :)
Zal nog wel eens een event maken op al deze games ;)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #2 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 14:04
Hey Antonie, welkom en bedankt om je voor te stellen. Sommige van die games worden nog regelmatig gespeeld, je kan je inschrijven of zelf een event aanmaken!
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #3 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 14:15
Welkom Antoine
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Antonie94

Re: HomeMadeHell

Reactie #4 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 16:53
He, bedankt voor het welkom,

Als ik een beetje op de site kijk, kan ik wel zien dat Project Cars nu wel de meest populaire game is. Ik heb wel weer eens zin om een race game te proberen, normaal gesproken ben ik daar niet zo van.
Maar ik denk dat ik hem morgen even ga kopen.

O, en diknmuis ik kom niet uit Frankrijk, mijn naam is Antonie, haha ( grapje, no harm done )
 

Offline Teun de Dreun

Re: HomeMadeHell

Reactie #5 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 17:03
Citaat van: Antonie94 op di. 12 mei, 2015, 16:53

He, bedankt voor het welkom,

Als ik een beetje op de site kijk, kan ik wel zien dat Project Cars nu wel de meest populaire game is. Ik heb wel weer eens zin om een race game te proberen, normaal gesproken ben ik daar niet zo van.
Maar ik denk dat ik hem morgen even ga kopen.

O, en diknmuis ik kom niet uit Frankrijk, mijn naam is Antonie, haha ( grapje, no harm done )


Wel echt een race game met de focus op het rijden. Het unlocken van wagens, tracks en dergelijk is niet nodig waardoor je wel echt een race liefhebber moet zijn om dit spel leuk te gaan vinden. 

Als je zin hebt in diablo s3 hardcore dan ben ik beschikbaar en of csgo op pc.



 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #6 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 17:42
Welkom :D

Als je Project Cars gaat halen........schrijf je dan ook in voor ons kampioenschap.
Het draait bij ons niet om skills maar om de fun :D
 

Offline rafbora

  • Level 3
  • ***
  • psnrafbora
  • Berichten: 245
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #7 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 22:37
Welkom  antonie :).
 

Offline Stijndg

  • Level 1
  • *
  • psnStijndg
  • Berichten: 31
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #8 Gepost op: wo. 13 mei, 2015, 14:59
Welkom Antonie, kzal je toevoegen, hoe meer vriendjes om eventueel mee samen te spelen hoe beter  8)
 

Offline Antonie94

Re: HomeMadeHell

Reactie #9 Gepost op: wo. 13 mei, 2015, 16:12
Ik ben nu Project Cars aan het downloaden. Ik zie wel of ik het leuk vind, kampioenschap klinkt wel leuk, dan doe ik wel mee voor de fun. Wat diablo betreft, ik denk dat ik echt overga op ps4, en ben sowieso een casual speler, dus ik weet niet of hardcore wel iets voor mij is.

Ik spreek jullie sowieso nog wel wel, komt wel goed. ( maar als de witcher 3 de volgende week er is, weet ik niet of ik nog wel beschikbaar ben voor andere dingen xD )
 

Offline fonzbertha

  • Level 2
  • **
  • psnfonzbertha
  • Berichten: 107
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #10 Gepost op: wo. 13 mei, 2015, 19:46
Welkom
 

Offline VaSaMiAn

Re: HomeMadeHell

Reactie #11 Gepost op: zo. 17 mei, 2015, 13:14
Welkom bij de gezelligste clan / community van de Benelux.
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: HomeMadeHell

Reactie #12 Gepost op: do. 28 mei, 2015, 19:04
Hey Antonie,

Als ik me niet vergis ben je officieel het eerste lid dat zover van belgie woont :).
Hier ga je zeker mensen tegen komen om samen te gamen.
ik speel meestal destiny dus daar kun je me wel altijd vinden.

groeten
 
  • 1