1479 keer gelezen

Topic: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Schadow-Knight

De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Gepost op: zo. 17 november, 2013, 16:38
Daar heb je hem dan, de duivels Blod bij de PS3 werd dit ook wel de Ylod (Yellow ligth of death) genoemd.
Verschillende mensen hebben dit al gehad, dit komt  waarschijnlijk door de HDMI kabel.


Wat vinden jullie hiervan?
Laatst bewerkt op: zo. 17 november, 2013, 18:15 door Heer_Vonck 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: De angstaanjagende Blue ligth of dead (PS4)

Reactie #1 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:01
vind het wel een gaaf kleurtje. :p
 

Offline Schadow-Knight

Re: De angstaanjagende Blue ligth of dead (PS4)

Reactie #2 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:09
Citaat van: Qgem op zo. 17 november, 2013, 18:01

vind het wel een gaaf kleurtje. :p


Als je het zelf hebt, word het wel rage.  :@
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #3 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:39
Exact DE reden waarom ik geen aankoop doe bij de release.
Ik vind dit wel straf dat zoiets al gebeurt. Ik zou in de grond zakken van schaamte als ik zulke troep op de markt breng.
 

Offline Schadow-Knight

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #4 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:41
Citaat van: Kenneth op zo. 17 november, 2013, 18:39

Exact DE reden waarom ik geen aankoop doe bij de release.
Ik vind dit wel straf dat zoiets al gebeurt. Ik zou in de grond zakken van schaamte als ik zulke troep op de markt breng.


Ik vind het ook enorm jammer, het komt door die HDMI kabel.
Dus even een tip: Kijk eerst naar je HDMI kabel voordat je hem erin steekt.
 

Offline BlackHole

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #5 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:41
Je kan nu alleen hopen dat jou PS4 het niet krijgt. Ik hoop dat ik op de 29e niet voor een onaangename verassing kom te staan. Heb er namelijk erg veel zin in.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline BlackHole

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #6 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:42
Citaat van: XSchadow_KnigthX op zo. 17 november, 2013, 18:41

Ik vind het ook enorm jammer, het komt door die HDMI kabel.
Dus even een tip: Kijk eerst naar je HDMI kabel voordat je hem erin steekt.


Dus als ik het goed begrijp moet je eerst kijken of je HDMI kabel helemaal goed is? Ik denk dat ik een gehele nieuwe kabel koop, voor de zekerheid.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Schadow-Knight

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #7 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:43
Citaat van: BlackHole op zo. 17 november, 2013, 18:41

Je kan nu alleen hopen dat jou PS4 het niet krijgt. Ik hoop dat ik op de 29e niet voor een onaangename verassing kom te staan. Heb er namelijk erg veel zin in.


IDEM, Ik wacht al zolang op dit moment sinds 21 februari. En dan heb je hem wil je lekker gaan gamen, BOEM! Blod....  :'( dan ben ik er echt kapot van.
 

Offline Schadow-Knight

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #8 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:44
Citaat van: BlackHole op zo. 17 november, 2013, 18:42

Dus als ik het goed begrijp moet je eerst kijken of je HDMI kabel helemaal goed is? Ik denk dat ik een gehele nieuwe kabel koop, voor de zekerheid.


Dat klopt, heb dit vaak gelezen dat het aan de HDMI kabel/Port ligth. (Kijk voor de zekerheid maar even op google)
 

Offline qrobinez

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #9 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 19:05
dit is een beetje een storm in een glas water, het uitval percentage wat op dit moment bekend is, is 0,4 procent wat echt heel weinig is (dus Dead On Arrival).

De hdmi problemen zijn enerzijds: Het verbuigen van het hdmi lipje binnenin de playstation (dit was de oorzaak van het grote hdmi problemen spektakel op internet enige dagen geleden bij een groot gameforum) en bij een aantal anderen waar de hdmi handshake die niet werkt door een oude hdmi kabel of een tv / receiver die niet goed op de hdmi handshake reageert. Dit zou je ook hebben met bijvoorbeeld een xbmc media center in die gevallen.

dus echt in paniek raken is nog niet echt nodig :D ,  wel is het natuurlijk supervervelend als je net 1 van die 0,4 procent uitval modellen hebt.

officiele reactie van sony:
The number of affected systems represents less than .4% of shipped units to date, which is within our expectations for a new product introduction.

 

Offline Schadow-Knight

Re: De angstaanjagende Blue light of death (PS4)

Reactie #10 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 19:07
Citaat van: qrobinez op zo. 17 november, 2013, 19:05

dit is een beetje een storm in een glas water, het uitval percentage wat op dit moment bekend is, is 0,4 procent wat echt heel weinig is (dus Dead On Arrival).

De hdmi problemen zijn enerzijds: Het verbuigen van het hdmi lipje binnenin de playstation (dit was de oorzaak van het grote hdmi problemen spektakel op internet enige dagen geleden bij een groot gameforum) en bij een aantal anderen waar de hdmi handshake die niet werkt door een oude hdmi kabel of een tv / receiver die niet goed op de hdmi handshake reageert. Dit zou je ook hebben met bijvoorbeeld een xbmc media center in die gevallen.

dus echt in paniek raken is nog niet echt nodig :D ,  wel is het natuurlijk supervervelend als je net 1 van die 0,4 procent uitval modellen hebt.

officiele reactie van sony:
The number of affected systems represents less than .4% of shipped units to date, which is within our expectations for a new product introduction.


Bedankt voor je aanvulling.  :)
 
  • 1