777 keer gelezen

Topic: [X] Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bellovux

[X] Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Gepost op: do. 19 februari, 2015, 06:22
Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Proberen Crota te verslaan.
En anders maken we er een oefensessie van om om beurt eens met het zwaard te werken, en verschillende strategiën uit te werken/proberen.

(Indien er iemand goed is met het zwaard, en zich wil opgeven hiervoor, gelieve het even te melden.)

Graag wil ik ook het event van zaterdag niet ondermijnen, dus ik heb nog een cp op Normal.
Mensen die zich hier inschrijven die zaterdag ook ingeschreven zijn ... mag ik vragen zaterdag zeker mee te doen? Tx!  :)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline .

  • Level 2
  • **
  • psnRIDDYCK
  • Berichten: 130
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Reactie #1 Gepost op: do. 19 februari, 2015, 08:24
Citaat van: Bellovux op do. 19 februari, 2015, 06:22

Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Proberen Crota te verslaan.
En anders maken we er een oefensessie van om om beurt eens met het zwaard te werken, en verschillende strategiën uit te werken/proberen.

(Indien er iemand goed is met het zwaard, en zich wil opgeven hiervoor, gelieve het even te melden.)

Graag wil ik ook het event van zaterdag niet ondermijnen, dus ik heb nog een cp op Normal.
Mensen die zich hier inschrijven die zaterdag ook ingeschreven zijn ... mag ik vragen zaterdag zeker mee te doen? Tx!  :)


Strategie aan de middelste ruit blijft de beste.  Veel beter dan links.  Allen voor de ruit, knallen,  Zwaardje ophalen, vervolgens met het Zwaardje via rechts, knallen met raketjes, Zwaardje op Crota, terug knallen met raketjes, Zwaardje weer op Crota en dan vervolgens iedereen aan linkerzijde ruit staan tot Crota terug in het midden is en herhalen.  Nadien met het uitkomen van de Ogre's naar rechtertoren gaan en aldaar de Ogre's afknallen.  Dan voor het buitengaan uit de Toren, bubbeltje zetten met Blessing op en allen naar binnen richting kristal lopen en opletten voor Spawns.  Vervolgens de hele strategie herhalen.  Deze strategie werkt feilloos.  Heb hem nu al vele malen gedaan met deze strategie.  En inderdaad, het gaat zoveel soepeler met de Gjallarhorn en zeker als meerdere teamleden het wapen hebben.  Vergeet de commentaren dat je geen Ghorn nodig hebt.  Als je hem kan gebruiken, maakt het Crota zoveel gemakkelijker.  Ik heb het eens getest en een raid bij Crota gedaan enkel met Icebreaker.  Duurde zoveel langer voor het schild van Crota neer was.  Met Ghorn heb je telkens maar 1 raketje nodig voor zijn schild, ervan uitgaande dat er nog met rockets schieten (hoeft niet Ghorn te zijn).
Alleen jammer dat Xür de Ghorn niet meer wil verkopen.  Onlangs gelezen in een artikel dat Bungie de Ghorn van Xür's lijst gehaald heeft (dus ja, Xür is NIET random) omwille van het feit indien iedereen een Ghorn zou bezitten, de Raids veel te makkelijk zouden worden en de Raids feitelijk strikes zouden zijn.  Bullsh*t als je het mij vraagt want iedereen zou dit wapen moeten bezitten, maar bon we weten ondertussen hoe Bungie werkt. 

Verder wens ik jullie succes met de raid.  Ik kan er niet bijzijn aangezien ik werk tot 22 uur.  Kick Crota's ass, boys and girls!
Peace.
 

Offline Bellovux

Re: Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Reactie #2 Gepost op: do. 19 februari, 2015, 23:08
Vandaag de strategie ook toegepast (op Normal).
Het enige wat we steeds voorhadden was dat bij de derde ronde ook een 3e Ogre tevoorschijn kwam.
Eerste keer dat ik dit meemaak ...
(Na het killen van de eerste 2, dan achter glas, spawn's afschieten binnen, en als Crota terug naar zijn plaats loopt ... Ogre ...)

Dus nog steeds 3 cp's waar ik blijf mee zitten.
(2 op Normal en 1 op hard)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline .

  • Level 2
  • **
  • psnRIDDYCK
  • Berichten: 130
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Reactie #3 Gepost op: do. 19 februari, 2015, 23:50
Citaat van: Bellovux op do. 19 februari, 2015, 23:08

Vandaag de strategie ook toegepast (op Normal).
Het enige wat we steeds voorhadden was dat bij de derde ronde ook een 3e Ogre tevoorschijn kwam.
Eerste keer dat ik dit meemaak ...
(Na het killen van de eerste 2, dan achter glas, spawn's afschieten binnen, en als Crota terug naar zijn plaats loopt ... Ogre ...)

Dus nog steeds 3 cp's waar ik blijf mee zitten.
(2 op Normal en 1 op hard)

Tiens, een derde ogre heb ik ook nog niet meegemaakt.
 

Offline .

  • Level 2
  • **
  • psnRIDDYCK
  • Berichten: 130
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Reactie #4 Gepost op: vr. 20 februari, 2015, 09:38
Misschien doen Jade en ik deze avond ook mee. Ik heb deze week Crota al 2x op Normal en 2x op Hard gedaan. Dus ik ga niks meer krijgen maar ik wil jullie wel helpen. En ondertss kan ik mijn verse Vex Mythoclast wat upgraden. Eindelijk hebben we hem, hé Jonny. Na maanden raiden. Wil wel lukken, jij en ik hebben hem op dezelfde dag gekregen. Mooi! Maar, ik hou je nog op de hoogte voor deze avond.
 

Offline jade1983

  • Level 1
  • *
  • psnJade1983
  • Berichten: 25
  • XP: 0
  • Geslacht: Vrouw

Re: Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Reactie #5 Gepost op: vr. 20 februari, 2015, 12:32
Als alles mee zit doe ik deze avond mee. Het is nog niet zeker dus schrijf ik me voorlopig nog niet in.
 

Offline Bellovux

Re: Destiny Crota's End (cp Crota Normal)

Reactie #6 Gepost op: vr. 20 februari, 2015, 15:00
Citaat van: RIDDYCK op vr. 20 februari, 2015, 09:38

Misschien doen Jade en ik deze avond ook mee. Ik heb deze week Crota al 2x op Normal en 2x op Hard gedaan. Dus ik ga niks meer krijgen maar ik wil jullie wel helpen. En ondertss kan ik mijn verse Vex Mythoclast wat upgraden. Eindelijk hebben we hem, hé Jonny. Na maanden raiden. Wil wel lukken, jij en ik hebben hem op dezelfde dag gekregen. Mooi! Maar, ik hou je nog op de hoogte voor deze avond.


Yep, ze zullen hem uitgedeeld hebben op die dag. ;)
Alleen die Gjallerhorn wil maar niet droppen ... dan was het helemaal in orde. :)

Ik hoor/zie wel of jullie er bij zijn deze avond.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊
  • 1