867 keer gelezen

Topic: [X] Crota moet neer!

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bellovux

[X] Crota moet neer!

Gepost op: vr. 30 januari, 2015, 06:39
Crota moet neer!

We hebben het eindpunt, we kennen nu 2 strategieën ... laat ons nu uitwerken wat best werkt voor ons, en kill Crota!!
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline Leipe-Henky

Re: Crota moet neer!

Reactie #1 Gepost op: vr. 30 januari, 2015, 09:01
ik doe mee maar ik kan ma tot 10 uur
 

Offline .

  • Level 2
  • **
  • psnRIDDYCK
  • Berichten: 130
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Crota moet neer!

Reactie #2 Gepost op: vr. 30 januari, 2015, 22:48
Wat voor een glitchenboel was me dat. Crota glitcht. VoG was zwaar aan het glitchen! Op Harpies schieten en hun levensbalk dat gewoon blijft bijvullen terwijl je erop schiet. Templar die glitcht, schilden die glitchen, oracles die niet kapot gaan. Pfff, Vault of Glitch, ja. Als dit zo blijft doorgaan, stop ik met Destiny. Ik denk dat ik Far Cry 4, DA Inquisition en Alien: resurection maar eens uit mijn kast ga halen.
 

Offline Bellovux

Re: Crota moet neer!

Reactie #3 Gepost op: vr. 30 januari, 2015, 23:15
Citaat van: RIDDYCK op vr. 30 januari, 2015, 22:48

Wat voor een glitchenboel was me dat. Crota glitcht. VoG was zwaar aan het glitchen! Op Harpies schieten en hun levensbalk dat gewoon blijft bijvullen terwijl je erop schiet. Templar die glitcht, schilden die glitchen, oracles die niet kapot gaan. Pfff, Vault of Glitch, ja. Als dit zo blijft doorgaan, stop ik met Destiny. Ik denk dat ik Far Cry 4, DA Inquisition en Alien: resurection maar eens uit mijn kast ga halen.


Ze zullen zwaar moeten veranderen, of die 2e DLC komt zelfs niet in huis.

Hoe kunnen ze na Halo zo iets in elkaar gooien.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline .

  • Level 2
  • **
  • psnRIDDYCK
  • Berichten: 130
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Crota moet neer!

Reactie #4 Gepost op: vr. 30 januari, 2015, 23:26
Citaat van: Bellovux op vr. 30 januari, 2015, 23:15

Ze zullen zwaar moeten veranderen, of die 2e DLC komt zelfs niet in huis.

Hoe kunnen ze na Halo zo iets in elkaar gooien.


Ik heb de 2de DLC al betaald omdat ik afgelopen september de Ghost Edition gekocht had van Destiny. So, I'm f##ked. Ik ben ver klaar met Destiny. Het begint minder en minder fun te worden. Had Dying Light al in de winkel gelegen (niet digitaal), dan lag Destiny al aan de kant. Bungie mag van mijn part hun "cheesen" en hun "glitches" op een plaats steken waar de zon niet schijnt.
 
  • 1