2623 keer gelezen

Topic: Oude IP's op de ps4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Oude IP's op de ps4

Gepost op: vr. 15 november, 2013, 14:20
Wist niet echt goed waar ik deze moest plaatsen dus bij deze staat er een playstation gerelateerde topic in het niet playstation gerelateerde forum O.o... . Als ik dit moet verplaatsen of verwijderen moet je maar iets laten weten  :|.

Met de aankondiging van de nieuwe uncharted (één van mijn favoriete videogame series) vroeg ik mij af welke oude/nieuwere IP's jullie graag als remake of vervolg zouden terugzien op de ps4.

Hier enkele van mijn favorieten die ik graag zou terugzien.

spyro the dragon (die liever niet door activision gemaakt wordt)
medievil III
okami II
vervolg op 999 en virtue's last reward. (die komt er zowiezo ;) )
ni no kuni 2
persona 5
littlebigplanet (waarvan de online wat beter werkt)
laten ze de last guardian ook maar op de ps4 smijten.
en crash bandicoot (die een kleine verschijning maakte in de nieuwe playstation 4 tv spot, hij is rond 0:47 rechts op het plakaat te zien).

hier is de link naar de trailer ^^.
http://playstationclan.be/index.php?action=news&sa=view&in=32
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #1 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 14:33
Maakt niet uit kevin, :) Ik heb hem naar algemeen verplaatst.

De games die ik graag zou zijn:
- Southpark
- Borderlands
- Carmageddon
- SOCOM!!!
Laatst bewerkt op: vr. 15 november, 2013, 14:41 door xXiNiXx 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #2 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 23:43
Ik heb hier normaal nog een foto aangekoppelt van crash die een verschijning maakt maar met dat hij eerst toestemming moet krijgen om hier op te verschijnen ben ik eigenlijk totaal niet zeker of het wel gelukt is om hem toe te voegen.
Dus zou je dat bij deze eens willen checken en hem dan ook liefst activeren ;).
En als het niet gelukt is ...
teach me master :p.

Danke
 

Offline Schadow-Knight

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #3 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 23:46
Ik zou wel graag en remake van Battlefield 1943, zien met frostbite 3!
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #4 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 23:52
Citaat van: PSC-Knight op zo. 17 november, 2013, 23:46

Ik zou wel graag en remake van Battlefield 1943, zien met frostbite 3!


Geef mij maar een bad company. Heb battlefield 3 nauwelijks gespeeld.
 

Offline Schadow-Knight

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #5 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 23:59
Citaat van: ilufyou op zo. 17 november, 2013, 23:52

Geef mij maar een bad company. Heb battlefield 3 nauwelijks gespeeld.


Dat kan natuurlijk ook, maar BF4 heeft wel sommige dingen van BC.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #6 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 00:01
Citaat van: PSC-Knight op zo. 17 november, 2013, 23:59

Dat kan natuurlijk ook, maar BF4 heeft wel sommige dingen van BC.


Is inderdaad wel waar maar toch heeft battlefield 4 mij niet echt kunnen overtuigen ;).
 

Offline Schadow-Knight

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #7 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 00:02
Citaat van: ilufyou op ma. 18 november, 2013, 00:01

Is inderdaad wel waar maar toch heeft battlefield 4 mij niet echt kunnen overtuigen ;).


Waar speel je het dan op?
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #8 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 12:47
Heb het al es bij een maat op de ps3 gespeelt ;). Het ziet er natuurlijk wel awesome uit op de ps4 maar graphics alleen zullen het niet echt doen :p.
Maar das gewoon mijn mening, ik vond de random destructie wat toffer in bad company 2 ipv een giant gebouw waar je alleen maar op enkele verdiepingen kan en iedere keer op dezelfde manier omvalt.
 

Offline Schadow-Knight

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #9 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 15:33
Citaat van: ilufyou op ma. 18 november, 2013, 12:47

Heb het al es bij een maat op de ps3 gespeelt ;). Het ziet er natuurlijk wel awesome uit op de ps4 maar graphics alleen zullen het niet echt doen :p.
Maar das gewoon mijn mening, ik vond de random destructie wat toffer in bad company 2 ipv een giant gebouw waar je alleen maar op enkele verdiepingen kan en iedere keer op dezelfde manier omvalt.


Dat komt ook omdat PS3 maar 32 player heeft, en PS4 64.  ;)
 

Offline qrobinez

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #10 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 15:53
via twitch.tv (of de twitch app als je een tablet hebt) kun je de ps4 livestreams bekijken van amerikanen die Battlefield 4 aan het spelen zijn. Dat heb ik dit weekend ook een tijdje gedaan en ik moet zeggen BF4 multiplayer ziet er kwa gameplay een stuk beter uit dan die van Battlefield 3. BF2 heb ik heeeeeel veel gespeeld en was in mijn ogen de beste battlefield tot nu toe.

BF3 heb ik nauwelijks gespeeld, dit kwam met name door die servers die je moest huren waardoor je eigenlijk nooit meer in een normale server mee kon spelen, elke custom server had idiote regels van 1000-en tickets en uren spelen per potje of je werd er uit gekicked als je te goed was of toevallig de eigenaar neerschoot. De paar officiele servers die wel normale map rotation en regels hadden waren altijd vol en daar waren er maar een paar van.
Dus BF3 heb ik door die reden echt heel weinig gespeeld. Maar op de ps4 ga ik het een nieuwe kans geven.
 

Offline Schadow-Knight

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #11 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 16:05
Citaat van: qrobinez op ma. 18 november, 2013, 15:53

via twitch.tv (of de twitch app als je een tablet hebt) kun je de ps4 livestreams bekijken van amerikanen die Battlefield 4 aan het spelen zijn. Dat heb ik dit weekend ook een tijdje gedaan en ik moet zeggen BF4 multiplayer ziet er kwa gameplay een stuk beter uit dan die van Battlefield 3. BF2 heb ik heeeeeel veel gespeeld en was in mijn ogen de beste battlefield tot nu toe.

BF3 heb ik nauwelijks gespeeld, dit kwam met name door die servers die je moest huren waardoor je eigenlijk nooit meer in een normale server mee kon spelen, elke custom server had idiote regels van 1000-en tickets en uren spelen per potje of je werd er uit gekicked als je te goed was of toevallig de eigenaar neerschoot. De paar officiele servers die wel normale map rotation en regels hadden waren altijd vol en daar waren er maar een paar van.
Dus BF3 heb ik door die reden echt heel weinig gespeeld. Maar op de ps4 ga ik het een nieuwe kans geven.


Ik heb ze ook allemaal gespeeld, maar in mijn ogen vond ik Battlefield 3 het besten. (Tot de release van BF4) Binnenkort is het ook BF4 op de Ps4, wat zal dat er mooi uitzien.  :o
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #12 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 16:27
Citaat van: qrobinez op ma. 18 november, 2013, 15:53

via twitch.tv (of de twitch app als je een tablet hebt) kun je de ps4 livestreams bekijken van amerikanen die Battlefield 4 aan het spelen zijn. Dat heb ik dit weekend ook een tijdje gedaan en ik moet zeggen BF4 multiplayer ziet er kwa gameplay een stuk beter uit dan die van Battlefield 3. BF2 heb ik heeeeeel veel gespeeld en was in mijn ogen de beste battlefield tot nu toe.

BF3 heb ik nauwelijks gespeeld, dit kwam met name door die servers die je moest huren waardoor je eigenlijk nooit meer in een normale server mee kon spelen, elke custom server had idiote regels van 1000-en tickets en uren spelen per potje of je werd er uit gekicked als je te goed was of toevallig de eigenaar neerschoot. De paar officiele servers die wel normale map rotation en regels hadden waren altijd vol en daar waren er maar een paar van.
Dus BF3 heb ik door die reden echt heel weinig gespeeld. Maar op de ps4 ga ik het een nieuwe kans geven.


had ook hetzelfde probleem met die servers van battlefield 3, enkel dit gebruiken of kick. Was om helemaal slecht van te komen.
Maar battlefield 4 werkt toch ook terug met die servers or am i wrong O.o.
 

Offline Soundwave

  • Level 2
  • **
  • セルベリア・ブレス <3
  • psnStereoSushiNL
  • Berichten: 88
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #13 Gepost op: di. 31 december, 2013, 00:03
De eerste 3 Crash Bandicoot games in 4K, gloed nieuwe graphics engine maar met dezelfde soepele gameplay van vroeger.
 

Offline qrobinez

Re: Oude IP's op de ps4

Reactie #14 Gepost op: di. 31 december, 2013, 00:33
Citaat van: ilufyou op ma. 18 november, 2013, 16:27

had ook hetzelfde probleem met die servers van battlefield 3, enkel dit gebruiken of kick. Was om helemaal slecht van te komen.
Maar battlefield 4 werkt toch ook terug met die servers or am i wrong O.o.

op dit moment nog niet, het zijn nu alleen nog officiele servers, dus geen enkel probleem met onzin servers of kicks omdat je toevallig de eigenaar neerschiet. BF3 was naar mijn mening compleet verziekt en het was praktisch onmogelijk om als niet premium lid op een dice server mee te spelen, dus die game lag na zeer korte tijd weer aan de kant.

BF4 heb ik weer net zoveel plezier in als in BF BC2. Nu maar hopen dat die rented servers nog lang wegblijven :D