3722 keer gelezen

Topic: Uncharted

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Uncharted

Gepost op: vr. 15 november, 2013, 12:48
Staat al op de homepagina, maar ik wou deze game toch een eigen topic geven.



Naughty dog = Instant buy  :D

Ik vermoed dat het verhaal niet meer rond Nathan Drake zal draaien. Klinkt zelfs een beetje horrorachtig...


Los daarvan, valt het nog anderen op dat de meeste game ontwikkelaars inzetten op de franchise?! (killzone, infamous, uncharted, assassin's creed...)
Spijtige evolutie. Krijgen we niet eens nieuwe concepten te zien voor de PS4?
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #1 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 12:50
Misschien komt hij Joel tegen van The Last of Us :)

En ik had ook graag wat nieuwe IPs gezien op de PS4...
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #2 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 13:27
Ik ben één en al voorstander voor nieuwe IP's maar als er eentje was van de vorige generatie die ik wou terugzien dan was et deze wel ;).
Hopelijk wel geen nieuwe gow meer, was een zeer grote fan van de eerste god of war maar heb et een beetj gehad met kratos dus maar hopen op een nieuwe IP van santa monica ^^.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #3 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 13:32
En ik denk wel dat het nog om drake zal gaan en dat je hier de "bad guy" voor uncharted 4 aan het woord hoort ;). Klinkt allesinds veel donkerder dan de vorige uncharteds, laat maar komen  die handel!
 

Heer_Vonck

Online Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #4 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 13:51
Nice!
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #5 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 16:07
Citaat van: ilufyou op vr. 15 november, 2013, 13:27

Ik ben één en al voorstander voor nieuwe IP's maar als er eentje was van de vorige generatie die ik wou terugzien dan was et deze wel ;).
Hopelijk wel geen nieuwe gow meer, was een zeer grote fan van de eerste god of war maar heb et een beetj gehad met kratos dus maar hopen op een nieuwe IP van santa monica ^^.


Santa monica komt met een nieuwe IP, "the order 1886"
Laatst bewerkt op: vr. 15 november, 2013, 16:31 door Heer_Vonck 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #6 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 17:05
The order 1886 is van ready at dawn (de makers van de god of wars op psp), santa monica steekt gewoon een handje toe zoals ze al vaker gedaan hebben (bv: thatgamecompany: flower, journey), ze helpen ook met everybody's gone to the rapture, een ps4 exclusive ^^.

Dus santa monica is nog een groot vraagteken :D.
 

avatar2500

Offline avatar2500

  • Redactie (Stage)
  • Level 1
  • *
  • psnavatar2500
  • Berichten: 32
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #7 Gepost op: vr. 15 november, 2013, 17:55
Ik was al fan van de vorige games, benieuwd wat het wordt zonder Drake. Zodra ik ps4 heb, koop ik deze meteen.  :)
 

Offline Schadow-Knight

Re: Uncharted

Reactie #8 Gepost op: za. 16 november, 2013, 21:35
Ja ja, Naughty god maken de wreedste games!
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #9 Gepost op: za. 16 november, 2013, 23:28
Op PU.nl heb ik al wat research werk gepost, tot nu toe zijn er al aardig wat feiten boven komen drijven zie hier(ik copy paste het even, het komt uit meerdere posts, dus 't is niet allemaal aansluitend op elkaar geschreven):


ik heb alvast wat research gedaan, en ben op wat leuke feitjes gekomen! aangevuld met wat eigen gedachtes :)

heb ff de kaart wat bekeken, wat de meeste wel zal zijn opgevallen, is het rondje met de X erin, waar de naam naast staat ''St Mary's Isle'' een klein eilandje oostelijk van Madagascar.

het doet lijken in ieder geval, dat we ervan uit moeten gaan dat het volgende Uncharted deel hierom gaat draaien, althans, een aandeel erin heeft.

Nu de vraag, is dit boeiend? nouja, kan zijn: St Mary's Island is een oud piraten eiland, piraten hebben schatten, en verstoppen die, althans zo gaat het verhaaltje altijd, vervolgens heb je nieuwe piraten, die zoeken die weer op en zo verder.

Nog steeds niet heel boeiend, behalve dat Uncharted om schatzoeken gaat, en dit dus een mooi plekje voor een nieuwe game is.

Nog mooier, en nog meer passend voor de Uncharted serie is echter het volgende: nabij St Mary's Island is een nooit echt ondekte piraten kolonie/stad/iets genaamd: Libertatita/Libertalia, dit is een piraten utopia, mogelijk gesticht in de 17e eeuw.

leuke ervan, dat niemand het ooit heeft kunnen vinden, en dus weer een mysterie is, zodoende perfect voor een plot van Uncharted.

Dit is ook de plek waar vele grote historische piraten huisvestend in de 17e en 18e eeuw. leuk feitje; het motto van Libertatita is: For god and liberty. juist, wat ook op de map van de teaser trailer te vinden is!

Ze noemden zichzelf liberti's, piraten die slaven bevrijden van o.a. de Nederlandse slavenschepen die erlangs kwamen, de slaven gingen mee naar Libertatita en werden daar vrije burgers, die hun eigen taal ontwikkelde, een combinatie van vele europese slaven landen, zoals engeland, nederland, frankrijk, spanje en portugal, gemixt met het lokale madagascar taal, wat dus weer een te mysterie is, om ergens achter te komen, zul je dat wel moeten vertalen, uitvinden wat er bedoeld word, om zo libertatita te vinden.(gok ik)

Aangezien niemand weet waar het echt zou moeten zijn, enkel is er de aanwijzing dat het tussen Bay of Antongil en Mananjary moet zijn.

Libertatita heeft ongeveer 25jaar bestaan volgens de legende, en mijn eigen aanvulling eraan: het kan natuurlijk geweest zijn dat daarna een van de kopstukken verraad heeft gepleegd, gezien de teksten op de kaart van betrayal, waarna de oprichter gevangen is genomen o.i.d. en na 15jaar wraak wil op de verraders.

wat kan duiden op een Uncharted in het tijdperk VAN dit scenario, of dat je toch weer als Nathan Drake de boel gaat uitpluizen. beide plotten hebben wel wat natuurlijk, al hoop ik persoonlijk gewoon op een verhaal met Nathan Drake.

nogmaals, dit is wat ik zover te weten ben gekomen hierover, wellicht binnenkort meer! mijn aandacht hebben ze in ieder geval, aangezien dit wel genoeg opties geeft voor een smullend en pracht verhaal.


anyhow.. ''Every betrayed us all'' duid waarschijnlijk op Henry Every, ook bekend als King of all pirates.

die game zit vol met piraten gedoe :p

ook henry every zou een piraten utopia gesticht hebben op st mary island, dus ook dat past in het plaatje..

op de map zie je voor de kust van madagascar een kapot schip, wat het schip van Robert Drury kan zijn, wie weet neer gehaald door Every.

Every was overigens vroeger een marine lid van Engeland, net als Drury.. dus misschien vandaar het ''verraad''


en dan nog op 0:47 zie je vage tekens staan.

dat is de encrypted taal van Olivier Levasseur. en ook dat was een piraat, en ook hij was in die tijd actief daar..

de encrypted code is overigens 1739, wat dat verder betekend geen idee..


ben nog iets te weten gekomen.

de persoon die je hoort praten kan wel eens sailor: Robert Drury, die na een schipbreuk 15jaar vast zat op madagascar.

hij is een engelsman die later ook een boek heeft uitgebracht van zn avontuur daar. hij zat ''vast'' in de zin van, onder de hoede van de koning van het volk dan hun vond.

daarnaast heeft hij een link met Daniel Defoe, een schrijver die veel piraten boeken heeft gemaakt in de 17-18e eeuw.


that's it so far.
 

Heer_Vonck

Online Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #10 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 09:38
Thanx for the info
 

Offline Schadow-Knight

Re: Uncharted

Reactie #11 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 11:41
Wel handig hoor QGem, heb best zin in Uncharted!
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #12 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 13:44
Nice hoor qgem.
Was ook al vrij veel te weten gekomen door enkele trailer analyses maar belange niet zoveel als jij ^^.
thx for the info.

Ik durf er wel terug geld opzetten dat nathan drake terug meedoet. Dat personage is gewoon een veel te groot icoon geworden en kan echt nog verder uitgediept worden.
Heb er zin in, alhoewel ik wrees dat we nog zullen mogen wachten tot einde 2015. :s
 

Offline Schadow-Knight

Re: Uncharted

Reactie #13 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 13:48
Citaat van: ilufyou op zo. 17 november, 2013, 13:44

Nice hoor qgem.
Was ook al vrij veel te weten gekomen door enkele trailer analyses maar belange niet zoveel als jij ^^.
thx for the info.

Ik durf er wel terug geld opzetten dat nathan drake terug meedoet. Dat personage is gewoon een veel te groot icoon geworden en kan echt nog verder uitgediept worden.
Heb er zin in, alhoewel ik wrees dat we nog zullen mogen wachten tot einde 2015. :s


Ik denk dat we tot eind 2014 moeten gaan wachten, natuurlijk hoop ik/wij dat hij eerder uitkomt.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #14 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 13:56
Eind 2014 zou wel vrij snel zijn. dan hadden ze volgens mij wel op de afgelopen e3 al een deftige trailer gezien.
hoop wel datk mis ben. :D