16785 keer gelezen

Topic: Project CARS

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #135 Gepost op: zo. 10 mei, 2015, 11:21
Citaat van: AristaBE op zo. 10 mei, 2015, 10:52

Zeg, bij opstart spel 1e keer moet je kiezen welk lvl je wil rijden. Zijn alle trophy's haalbaar in amateur lvl? Buiten degene waar er echt letterlijk gevraag word zonder assist en manueel te rijden dan.


De trophy "I am the 5%" kan je alleen halen als je bij het begin pro hebt gekozen.
Wat je kan doen is het volgende:
- zet je save file op een USB en verwijder deze daarna van je PS4
- als je de game opstart vraagt die op welk level je wilt rijden en kies dan pro en behaal de betreffende trophy
- verwijder daarne de save file die op je PS4 staat
- upload daarna je save file van je USB en je kan je career verder spelen vanaf waar je gebleven was
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #136 Gepost op: zo. 10 mei, 2015, 11:25
Citaat van: AristaBE op zo. 10 mei, 2015, 10:52

Zeg, bij opstart spel 1e keer moet je kiezen welk lvl je wil rijden. Zijn alle trophy's haalbaar in amateur lvl? Buiten degene waar er echt letterlijk gevraag word zonder assist en manueel te rijden dan.

kzou het niet weten, heb de trophy lijst eigenlijk nog niet bekeken
Je hebt wel de mogelijkheid denk ik om meerde carrières te starten (load/new)
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: Project CARS

Reactie #137 Gepost op: zo. 10 mei, 2015, 13:04
Citaat van: Kdcookie op za. 09 mei, 2015, 22:36

Man man... Vanavond de meest frustrerende avond gehad met het stuur
Kan er mij iemand uitleggen hoe je kan instellen dat je niet 360 graden moet draaien met je stuur? Dus max 90graden? Of dat ik niet moet verpakken?
Voelde eerder aan als een fitness spel als dan een race spel...
En de race met de ford focus was dan ook ideaal om te beginnen... Die auto stuurt gewoon nie, met controller ook geprobeerd maar van ellende de ps4 gewoon uitgezet...

je kunt het stuur inderdaad calibreren in de game, maar gebruik je een ts300 of 500? ik hoefde helemaal niets in te stellen, werkte zo zonder ook maar iets aan te passen.

Overigens kun je de ts300 ook via een knoppencombinatie op andere graden instellen, dat staat wel ergens in de manual van de ts300
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #138 Gepost op: zo. 10 mei, 2015, 13:33
Heb hem weer gekalibreerd, en werkt nu wel goed :) ligt ook veel aan de autos en moet je echt wel trial en error proberen

Ook al gehad dat de sessie start de auto raar doet. Zowel met controller en stuur. Dan moet ik eruit gaan en weer carreer starten
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #139 Gepost op: zo. 10 mei, 2015, 13:53
hier (T500) was ook plug 'n play
is er geen PS3 stand/knop op de 300? ik had daar iets van gelezen dat dit ook voor probs kan zorgen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #140 Gepost op: zo. 10 mei, 2015, 20:03
Op You-Tube staan er hopen filmpjes over de settings. Deze gaat 30min over het instellen van de force feedback op de PS4.
Als ik ooit eens de tijd heb ook eens doen dan. Lijkt me wel leuk als het goed ingesteld is.
Maar de instelmogelijkheden in deze game zijn voor een console abnormaal hoog (wat het dan wel weer leukt maakt)

 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #141 Gepost op: zo. 10 mei, 2015, 20:37
Citaat van: AristaBE op zo. 10 mei, 2015, 20:03

Op You-Tube staan er hopen filmpjes over de settings. Deze gaat 30min over het instellen van de force feedback op de PS4.
Als ik ooit eens de tijd heb ook eens doen dan. Lijkt me wel leuk als het goed ingesteld is.
Maar de instelmogelijkheden in deze game zijn voor een console abnormaal hoog (wat het dan wel weer leukt maakt)



Inderdaad, je hebt zoveel opties dat je niet eens weet waar je moet beginnen  :D
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #142 Gepost op: ma. 11 mei, 2015, 04:00
ondertussen ook ontdekt dat mijn stearing assisstent af stond... morgen opnieuw oefenen met het stuurtje :P
 

Offline qrobinez

Re: Project CARS

Reactie #143 Gepost op: ma. 11 mei, 2015, 09:30
Citaat van: Kdcookie op za. 09 mei, 2015, 22:36

Man man... Vanavond de meest frustrerende avond gehad met het stuur
Kan er mij iemand uitleggen hoe je kan instellen dat je niet 360 graden moet draaien met je stuur? Dus max 90graden? Of dat ik niet moet verpakken?
Voelde eerder aan als een fitness spel als dan een race spel...
En de race met de ford focus was dan ook ideaal om te beginnen... Die auto stuurt gewoon nie, met controller ook geprobeerd maar van ellende de ps4 gewoon uitgezet...

ik heb gisteren ook dat ford focus event gehad in de career mode. Ik denk niet dat het aan je stuur ligt. Ook bij mij was het sturen met die auto 1 groot drama met enorme draaicirkels. Dat is bij de andere auto's tot nu toe totaal niet het geval. Ik heb dat event overigens wel gehaald via het hard insturen en dan doorslippen de bocht in om de draai cirkel van het stuur niet te hoeven gebruiken.

Lijkt me een bug van die auto.
 

Offline qrobinez

Re: Project CARS

Reactie #144 Gepost op: ma. 11 mei, 2015, 09:33
Citaat van: Vinsanity op zo. 10 mei, 2015, 20:37

Inderdaad, je hebt zoveel opties dat je niet eens weet waar je moet beginnen  :D

ik heb er veel over gelezen, het belangrijkste is de tire force, die vertaald het wegdek naar je stuur. Met de karts vond ik het zwaar genoeg in het begin, maar zodra ik met de gt3 events begonnen was vond ik het toch iets te licht op default instellingen. Ik heb zelf mijn tire force verhoogd naar 120. Dat stuurt een stukje zwaarder waardoor ik het gevoel met de weg ook in die snellere auto's wat beter behield.
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #145 Gepost op: ma. 11 mei, 2015, 18:42
gisteren nog ff gespeeld ( ale snachts als ik thuis kwam)
deze heeft het snelheids gevoel toch wel

 

Offline qrobinez

Re: Project CARS

Reactie #146 Gepost op: ma. 11 mei, 2015, 21:15
@kdcookie, je video staat nog op private op youtube, dus die kunnen we niet zien :)

vandaag het boost event gedaan voor de online trophies, dat ging verrassend simpel om die online trophies te halen. Het beste kun je deze boost events met 3 man doen, dan haal je in ieder geval elke keer een win voor de win 50 keer een top 3 online trophy.

 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #147 Gepost op: ma. 11 mei, 2015, 21:21
Citaat van: qrobinez op ma. 11 mei, 2015, 21:15

@kdcookie, je video staat nog op private op youtube, dus die kunnen we niet zien :)

vandaag het boost event gedaan voor de online trophies, dat ging verrassend simpel om die online trophies te halen. Het beste kun je deze boost events met 3 man doen, dan haal je in ieder geval elke keer een win voor de win 50 keer een top 3 online trophy.


Zal van de week even kijken wanneer ik weer een boost event kan houden :)
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #148 Gepost op: ma. 11 mei, 2015, 21:50
Als ik kan doe ik mee :)

Ps video straks bewerken
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Project CARS

Reactie #149 Gepost op: di. 12 mei, 2015, 23:12
Sorry voor vanavond maar had er ff genoeg van de melding dat de tijd niet telde :)

Ga eerst nog beke alleen oefenen, want ik zie jullie enkel aan de start :p

En dit heb ik dus ook vaak (zie video in link)  blijkbaar een gekend probleem :(
http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?22808-T300RS-PS4-Problem-when-starting-a-Kart-Race-every-time
Laatst bewerkt op: di. 12 mei, 2015, 23:19 door Kdcookie