1010 keer gelezen

Topic: Arrow - seizoen 2

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Arrow - seizoen 2

Gepost op: ma. 27 oktober, 2014, 16:09

Oliver Queen, de miljardair wiens alter ego Robin Hood zou doen verbleken in een wedstrijdje boogschieten, heeft nog niet al te veel kunnen genieten van z'n terugkeer naar zijn geliefde Starling City. In dit tweede seizoen komt The Arrow bovendien tegenover een bijzonder machtige vijand te staan, wiens naam de doorgewinterde DC Comics - fan ongetwijfeld koude rillingen bezorgt. Nu maar hopen dat er genoeg pijlen in Oliver's koker zitten...

Het tweede seizoen van Arrow, een must voor alle liefhebbers van superhelden en comics, is vanaf 3 december beschikbaar op Blu-ray en DVD.

SYNOPSIS
Oliver Queen (Stephen Amell) heeft gezworen de misdaad en de corruptie in zijn stad te bestrijden. Met de hulp van de techneut Felicity Smoak en zijn meedogenloze rechterhand John Diggle kon hij de rijke en machtige “Undertaking” maar net afwenden, toen The Dark Archer Queen's wereld door elkaar schudde in de eerste seizoensfinale van Arrow. Maar wie gaat de brokken lijmen? In seizoen twee ziet u hoe Oliver Queen pas echt een held wordt!

 

Offline Teun de Dreun

Re: Arrow - seizoen 2

Reactie #1 Gepost op: ma. 27 oktober, 2014, 16:34
Top serie! Ook leuk is de link met The Flash welke je in s2 gaat ontmoeten. 
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Arrow - seizoen 2

Reactie #2 Gepost op: ma. 27 oktober, 2014, 17:00
Awesome Serie maja ik ben dan ook ne comic fan :p ben nu up to date met season 3 van arrow wat ookal awesome is geweest maar the flash spinoff is gewoon wauuw :p als ge arrow graag ziet zeker the flash zien


1:38 :p
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline VaSaMiAn

Re: Arrow - seizoen 2

Reactie #3 Gepost op: ma. 27 oktober, 2014, 21:50
Arrow is enige wat ik volg op de TV, volgende week speelt Blacklist terug. Voor de rest kijk ik geen tv.
 

Offline Marshall69

Re: Arrow - seizoen 2

Reactie #4 Gepost op: do. 13 november, 2014, 06:58
één van de betere serie's  :D
 
  • 1