753 keer gelezen

Topic: Destiny: Vault of Glass

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Destiny: Vault of Glass

Gepost op: zo. 05 oktober, 2014, 13:05
Destiny: Vault of Glass.

Nieuw systeem van raiden, PlaystationClan Style ;-). De raid is al eens gecleared door het team die het de eerste week heeft gedaan, voor deze week zou ik op dinsdag de raid willen doen met datzelfde team. Later in die week (woensdag/donderdag/...) wordt er opnieuw een event gemaakt om te raiden en komen er telkens nieuwe spelers bij.

De raid werkt als volgt:
Wij clearen de raid bvb, hebben onze loot gekregen etc etc.
De dag daarna gaan we met 3-4 mensen van de eerste run en nemen we 2-3 andere spelers mee, wij krijgen geen loot meer maar de spelers die er nu bij zijn voor het eerst wel.
Kortom, we kweken meer team chemistry, meer spelers om te raiden en toch de garantie van de raid effectief uit te spelen.


Dus het team voor dinsdag wordt hopelijk:

(LOCK) Itachi_ink
(TITAN) Ahappynoob
(LOCK)Joren1990
(HUNTER)MrMathiaaaaz
(HUNTER)Leevay
(TITAN) Kdashii

ALLE leden van de selectie moeten laten weten of ze wel of niet aanwezig zullen zijn dit gekozen tijdstip, hetzij via een post in dit topic, hetzij via PSN/Facebook/...

Ook zou ik op z'n minst 2 reserve raiders willen hebben, waarvan 1 een titan liefst, ook graag laten weten als jij dat wilt zijn.


Hele raid squad:

1. Kdashii - lvl 29 titan
2. Ahappynoob - lvl 29 titan
3. Mlotitan - lvl 28 hunter
4. MrMathiaaaaz - lvl 28 hunter
5. Leevay - lvl 29 hunter
6. Itachi_iNk - Lvl 28 warlock
7. Enemy-Hunters - lvl 27 Titan
8. Royb91 - Lvl 26 warlock
9. Joren1990 - lvl 28 warlock
10. thomvansprang - lvl 28 warlock


Wil je graag meedoen, plaats je naam hieronder in een comment en ik plaats je in het lijstje.
Enige vereisten zijn dat je de bossfights kent (zie forum) en dat je level 27 bent.
Ook had ik graag jouw mening omtrent dit systeem, of als je vragen hebt ask away :).
Laatst bewerkt op: wo. 08 oktober, 2014, 12:06 door Kdashii 

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Re: Destiny: Vault of Glass

Reactie #1 Gepost op: wo. 08 oktober, 2014, 12:06
Geen respons, geen nut om dit event te laten doorgaan :-/
 
  • 1