1387 keer gelezen

Topic: Destiny Monarchy

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bellovux

Destiny Monarchy

Gepost op: za. 13 september, 2014, 07:38
Guardians,

Is er iemand al aangesloten bij een Monarchy?

Zo ja, hoe doe je dat?
En gaan we met de clan allemaal bij dezelfde?
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Re: Destiny Monarchy

Reactie #1 Gepost op: za. 13 september, 2014, 17:11
Nog niet, is dat voordelig om te doen? Zo ja, mss idd beter bij dezelfde gaan he. Tenzij het zoiets is als de factions in wow...
 

Offline qrobinez

Re: Destiny Monarchy

Reactie #2 Gepost op: za. 13 september, 2014, 18:49
Citaat van: Kdashii op za. 13 september, 2014, 17:11

Nog niet, is dat voordelig om te doen? Zo ja, mss idd beter bij dezelfde gaan he. Tenzij het zoiets is als de factions in wow...

het is vergelijkbaar met factions, je kunt in principe bij alle monarchies reputation punten halen, dit doe je door een class item te dragen van de monarchy, deze kun je kopen bij de monarchy leaders van 1 van de 5 monarchies. Als je deze draagt speel je op dat moment voor die monarchy. Die items zijn overigens pas beschikbaar vanaf level 20.
ook is belangrijk bij de monarchy (faction) keuze welk wapen je prettig vindt en welke attributen voor jou van belang zijn (intellect, discipline en strength). Dit is belangrijk omdat de faction bepaalde dingen uitsluit. Bijvoorbeeld:
De dead orbit monarchy focused zich op discipline en strength, dus als je speelstijl veel melee en granaten bevat is dit best een goede keuze. Tenzij je bijvoorbeeld veel pulse rifles gebruikt want die zijn niet beschikbaar in de dead orbit monarchy.
De Future war cult monarchy heeft geen auto rifles (die gebruik ik veel), dus die zal ik niet kiezen.

Zo heeft elke monarchy zijn eigen voordelen. Maar het begint dus pas te spelen rond level 20, alhoewel je de factions al geintroduceerd ziet worden in missies rond level 16.
Tot level 20 is het de vanguard monarchy waar je reputation punten voor haalt, dat zie je ook na afloop van een missie dat er dan bijvoorbeeld 20 rep points bij komen voor vanguard.
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Destiny Monarchy

Reactie #3 Gepost op: za. 13 september, 2014, 19:16
Je kan als je wilt ze allemaal op levelen het is na mijn weten geen vaste keuze.
 

Offline Bellovux

Re: Destiny Monarchy

Reactie #4 Gepost op: zo. 14 september, 2014, 00:20
Heb de cape van de New Order gekocht.
Zie wel wat er van komt.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Re: Destiny Monarchy

Reactie #5 Gepost op: zo. 14 september, 2014, 01:09
voor mij best FWC :) Hand Cannon ftw!
 
  • 1