9999 keer gelezen

Topic: Call Of Duty: Advanced Warfare

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #30 Gepost op: di. 04 november, 2014, 01:18
Citaat van: Kdashii op ma. 03 november, 2014, 23:04

Heel toffe game, wel wennen aan de movements. Maar 1 ding is zwaar slecht, de spawns in multiplayer zijn zo mogelijk nog slechter dan ik ghosts...

Zullen ze hopelijk deze keer wel iets aan veranderen in de komende weken  :D

Ik zal vrijdag pas voor de eerste keer kunnen spelen ...
 

Offline mar_cus_1

  • Level 1
  • *
  • psnmar_cus_1
  • Berichten: 13
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #31 Gepost op: di. 04 november, 2014, 07:20
Ik heb de game gisteren 4 uurtjes kunnen spelen en zit nu op level 21.
ik moet eerlijk zeggen, ik had verwacht zoals ik ervaren heb bij ghost dat ik heel erg bang was dat de matchmaking een eeuwigheid zou duren. Maar dit is iets wat bij AW een dikke plus verdient.
ook de gamemovement en de gameplay verassen mij behoorlijk. Al met al tot nu toe een echt toffe game
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #32 Gepost op: di. 04 november, 2014, 10:01
Citaat van: Gilles op di. 04 november, 2014, 01:18

Zullen ze hopelijk deze keer wel iets aan veranderen in de komende weken  :D

Ik zal vrijdag pas voor de eerste keer kunnen spelen ...


tis idd ng wel wenne :p ma tis een pak beter dan ghosts :)
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #33 Gepost op: di. 04 november, 2014, 10:18
Citaat van: Kdashii op ma. 03 november, 2014, 23:04

Heel toffe game, wel wennen aan de movements. Maar 1 ding is zwaar slecht, de spawns in multiplayer zijn zo mogelijk nog slechter dan ik ghosts...

ik moet eerlijk zeggen dat spawn problemen me gisteren de hele avond niet is opgevallen. Spawn kills heb ik niet gezien, maar misschien ligt dat aan de gamemode of map die je speelt? Ik heb zelf domination, momentum en kill confirmed gespeeld.

maar ik heb wel meer dingen niet gezien die mensen online zeggen. Sommige mensen op forums zeggen dat het 1 groot quickscope sniper festijn is, maar in alle potjes die ik gedaan heb was dat absoluut niet zo. Andere opmerkingen is dat er veel gecamped wordt, was bij mijn potjes in ieder geval niet zo.

Zelf denk ik dat mensen moeten wennen aan de nieuwe gameplay, de snelheid ligt namelijk een stuk hoger dan in de andere cod's, ook het exo skelet veranderd de gameplay flink en daar moeten mensen denk ik ook nog aan wennen. Zelf vind ik het meer richting unreal tournament gaan kwa gamesnelheid dus ik had gelukkig geen enkel probleem met het aanpassen, maar het zal ongetwijfeld wennen zijn voor de meeste mensen. Wat me wel enorm opviel is dat het aantal kills en ook deaths een stuk hoger ligt dan in de oude cods door de map opzet.


 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #34 Gepost op: di. 04 november, 2014, 12:34
Heb me deze maar ook aangeschaft,
Iemand ook al ervaring met drie SP?
 

Offline qrobinez

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #35 Gepost op: wo. 05 november, 2014, 13:48
ok the day after, the initiele wow factor hoort nu verdwenen te zijn en wat blijft er dan over?

Tot mijn verrassing een hele hoop, een dag later begint de game helemaal tot leven te komen doordat ik inmiddels de maps ken kwa layout en als een volleerde exo skelet jumper door de levels heenbeweeg. De ene na de andere tegenstander gaat genadeloos neer en de enorme diepe geluidsdruk golven van de challenge badges die in een continu stroom blijven doorgaan klinken als muziek in de oren.

De game blijkt veel dieper te gaan dan op het eerste gezicht te zien is. Dit komt voornamelijk door het challenge systeem wat je enorme xp bonussen kan opleveren als je je daar tijdens het spelen ook nog eens op richt, plus de supply drops die je je min of meer random krijgt na het behalen van x aantal levels of challenges. Deze bevatten verschillende klasse upgrades voor je wapens of kleding. Bijvoorbeeld de gouden elite kleding stukken zien er een stuk vetter uit dan de blauwe standaard kleding stukken. Ook de tijdelijke stat boosts items zoals helmen die je een half uur kunt gebruiken of de 'unique' wapens en zelfs dingen als double xp tijd kun je verdienen via zo'n supply drop. Ik vind het nu al behoorlijk verslavend om op die manier de multiplayer te spelen om ze zo te kunnen verdienen.

Het jumpen voegt overigens veel toe, ik heb ook even de classic mode gespeeld waarin je de oude vertrouwde gameplay hebt zonder het jumpen en de exo skelet perks en dat voelde inderdaad gedateerd aan. Best knap om een zo ogenschijnlijk simpele verandering een zo grote impact op de gameplay en maplayouts te kunnen laten hebben.

Ook de single player vond ik een verademing. De eerste missie spat van je scherm af in kwaliteit, en het moment dat ik die zwermen drones om me heen zag vliegen en ik onder een afgebroken autodeur schuilend en zwetend zat te wachten op een opening om naar een tankgeschut te rennen vond ik erg indrukwekkend!

Of te wel, ik ben razend enthousiast over hoe deze COD heeft uitgepakt. Vooraf was ik erg kritisch over de nieuwe 'min of meer gekopieerde' richting die cod uitging, maar de uitwerking binnen de game is dermate goed gedaan dat ik niet anders dan vol lof kan zijn :)

Wat vinden jullie er na een paar dagen spelen van?
Laatst bewerkt op: wo. 05 november, 2014, 14:03 door qrobinez 

Offline ara

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #36 Gepost op: wo. 05 november, 2014, 14:11
Ik had bij hoog en laag geroepen dat ik deze game niet zou kopen omdat het te futuristisch zou zijn. Ben ik blij dat ik gameholic ben en cod ben gaan halen.
De gameplay vind ik soms te snel.  In vergelijking met battlefield (die ik het liefst van alles speel) blijf ik in cod nooit langer dan 1 minuut rondlopen. Nou ja.. het is gewoon speelstijl veranderen en er voor gaan. Niks aantrekken van de k/d ratio in mijn geval.

Maar ik ben helemaal weg van die graphics. Zowel in sp als in mp. Verbluffend mooi, en zeg nu eerlijk, we hebben altijd een slechte graphics ervaring gehad bij Call of Duty. Ze verdienen een grote pluim.
 

Offline qrobinez

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #37 Gepost op: wo. 05 november, 2014, 14:23
Citaat van: ara op wo. 05 november, 2014, 14:11

Nou ja.. het is gewoon speelstijl veranderen en er voor gaan. Niks aantrekken van de k/d ratio in mijn geval.

k/d ratio vind ik zelf onbelangrijk bij objective based spelen. KD ratio kun je namelijk extreem simpel boosten in objective mode door de objectives niet te doen en puur op het middelste domination punt bijvoorbeeld te gaan verdedigen. Dan haal je de ene kill na de andere en heel weinig deaths. Dat zie je overigens heel veel spelers doen, dan zijn er 1 of 2 die wel die domination punten pakken en uiteraard wint dat team ook en staan die personen ook 1 en 2 in de lijst, maar de kd ratios zijn dan wel aan de slechte kant doordat ze als eenling vlaggen probeert te veroveren terwijl je weet dat er minimaal 4 man met geweren in een hoekje liggen te wachten totdat ze je kunnen neerhalen :D. Voor objective mode is het aantal captures en defends naar mijn mening veel belangrijker.

Bij de gewone niet objectives modes zoals team deathmatch, kill confirmed en free for all is KD ratio wel belangrijk vind ik, daar is je speelstijl ook anders en de game beloont dat soort modes ook anders. Voor dit soort modes ligt de XP per kill hoger dan een kill in objective mode, daar ligt juist de xp beloning hoger bij het halen van objectives.

Dat is overigens wel iets wat erg speelt in de COD wereld. Zeker na een domination potje en je hebt de chat aan hoor je de 12 jarigen gillen dat ze zo extreem goede KD ratio hebben. Ik moet daar altijd keihard om lachen want ik zie dat ze dan 0 captures en defends hebben en denk dan altijd, je kunt gillen wat je wilt, maar je bent blijkbaar niet mans genoeg om de normale modes te spelen waar KD ratio er echt toe doen :D

Daarom is voor objective games het belangrijk dat je in een groep speelt die ook objectives hoog in het vaandel hebben staan. Zeker als je een volledig objective based team hebt zul je zien dat de KD ratio van de spelers ook ineens veel hoger gaan worden doordat ze samenwerken en de 'campers achtigen' vooraf uitschakelen. Met teams van 1 of 2 man moet je dat los laten want je kunt onmogelijk in je eentje al die 'camper achtige spelers' uitschakelen, dan ga je gewoon voor je eigen succes en laat je de KD ratio voor wat het is en zet je de chat van de kids uit :D

Laatst bewerkt op: wo. 05 november, 2014, 14:40 door qrobinez 

Offline Jorian

  • Level 1
  • *
  • Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
  • psnJorian995
  • Berichten: 10
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #38 Gepost op: wo. 05 november, 2014, 17:53
Na veel nadenken toch gehaald!, ik vind hem nice! Hebben we al een Playstationclan.be clan?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #39 Gepost op: wo. 05 november, 2014, 18:10
Citaat van: Jorian op wo. 05 november, 2014, 17:53

Na veel nadenken toch gehaald!, ik vind hem nice! Hebben we al een Playstationclan.be clan?


Goeie vraag...

Sven, Michael, Brutal?
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #40 Gepost op: wo. 05 november, 2014, 18:28
Citaat van: Jorian op wo. 05 november, 2014, 17:53

Na veel nadenken toch gehaald!, ik vind hem nice! Hebben we al een Playstationclan.be clan?


Zal je zo meteen een invite sturen als friend en dan voor de clan ;)
Laatst bewerkt op: wo. 05 november, 2014, 18:30 door Itachi_iNk 

Offline Maddra

  • Level 1
  • *
  • psnMaddra
  • Berichten: 7
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #41 Gepost op: wo. 05 november, 2014, 23:04
Hey be  ook terug begonne voeg mz gerust toe speel vooral savonds.

Psn: maddra
 
Psn maddra

Offline Jorrege

  • Level 1
  • *
  • psnJorrege
  • Berichten: 9
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #42 Gepost op: vr. 07 november, 2014, 10:41
Hey,

Samen met de COD AW ook ineens een PS4 aangeschaft, die PS3 gaat dus effe de kast in.
Hoe kan ik meespelen met deze clan? Want de mensen waar ik voorheen mee speelde zitten nog allemaal op PS3 :-)
Ik ben veel actief en mijn k/d gaat van gemiddeld tot hoger.

Thx!
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #43 Gepost op: vr. 07 november, 2014, 10:51
Kijk eens in het teamtopic en meld je aan ;)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #44 Gepost op: vr. 07 november, 2014, 10:52