10001 keer gelezen

Topic: Call Of Duty: Advanced Warfare

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #90 Gepost op: wo. 22 juli, 2015, 15:14
Citaat van: Bellovux op wo. 22 juli, 2015, 14:18

Voor velen al een 'dood' spel, maar mijn dochter heeft hem aangekocht.
Gezien hij hier dan is ... wou ik de verhaallijn toch maar eens een testdraai geven.


Jammergenoeg erger ik me dood aan het haperende beeld, en het constant vastlopen.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Moet ik mijn FPS verlagen om het spel te kunnen spelen?


Ik heb met moeite 10 minuten van de verhaallijn gedaan, en dit resulteerde in een vrachtladingen framerate drops, een dozijn keer opnieuw starten vanaf nul, en al drie keer een hard-boot van mijn PS uitvoeren.  :@

ik speel COD AW nog steeds, van de week nog vele uren multiplayer gespeeld. Die single player framerate problemen en vastlopers herken ik niet. Ik heb dat niet gehad toen ik hem rondgespeeld heb. De graphics en de framerate liepen tijdens mijn single player playthrough heel soepel. Wel had ik na het afronden van de single player het probleem dat ik de game completion trophy niet gehad heb en dat het spel dacht dat ik maar tot halverwege was gekomen, terwijl ik toch echt de SP heb uitgespeeld.

Heb je bij andere games misschien ook die framerate problemen en crashes? Zo ja, dan zou ik eerder gaan kijken naar oververhitting of  corrupte harde schijf problemen. Misschien kan het ook komen door de COD updates of misschien heb je die nog niet geinstalleerd?



 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #91 Gepost op: wo. 22 juli, 2015, 18:08
Net ff de review herlezen

http://playstationclan.be/index.php?action=reviews&sa=view&in=131

Vind er ook niets in terug dat het beeld erg haperde...
 

Offline Bellovux

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #92 Gepost op: wo. 22 juli, 2015, 18:50
Heb de reddit fora afgeschuimd en andere ...
Blijkt evenwel een veel voorkomend probleem te zijn.  :|
Jammergenoeg staat er nergens een oplossing bij.


Andere games spelen prima, en de update van +4Gb (of was het 6?) was binnengehaald nog voor ik het spel begon te spelen.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline Freak83

  • Level 1
  • *
  • psnFreak83
  • Berichten: 6
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #93 Gepost op: zo. 23 augustus, 2015, 01:42
Spellen er hier nog mensen CoD aw. Ik zit vast met de exo survival in de riot map. Ik dacht dat doe ik wel ff alleen maar dat valt niet mee. Ik heb de map wel vrij gespeelt voor de offline maar voor de online is blijkbaar apart. Dus als iemand de map heeft en mijn wil help. Laar het maar weten dan.
 

Offline Freak83

  • Level 1
  • *
  • psnFreak83
  • Berichten: 6
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #94 Gepost op: zo. 23 augustus, 2015, 20:09
Eindelijk ik heb hem solo gehaald (ik was er al ff mee bezig voor ik hier kwam) nu op naar de sp.