5914 keer gelezen

Topic: [X] Destiny launch party

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bellovux

Re: Destiny launch party

Reactie #75 Gepost op: di. 09 september, 2014, 17:57
Wel zwaar dillema ... om 19u is het ook live Apple event.

Naaaah ... zie ik wel achteraf.  :p
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #76 Gepost op: di. 09 september, 2014, 18:19
Nog altijd niet hier, schrijf me uit voor de zekerheid.
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #77 Gepost op: di. 09 september, 2014, 18:21
kheb me ook uitgeschreve the hectisch aan het worde :p kspeel vanavond sowieso lvl 10 atm inv maar
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #78 Gepost op: di. 09 september, 2014, 18:28
Heer_vonck en ahappyn00b heb jullie ook een bericht gestuurd op PSN maar dat had precies wat netwerkproblemen dus hierbij nogmaals eens  de boodschap

Hey,
Ik zal straks om 19u niet aanwezig kunnen zijn voor de launch party maar ietsje later op de avond wel, maar ik zou al zeggen laat jullie maar eens goed gaan op destiny
Groeten en veel plezier ermee
 

Offline Stercky

  • Level 1
  • *
  • psnStercky
  • Berichten: 9
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #79 Gepost op: di. 09 september, 2014, 19:01
Sorry ik zal niet kunnen meedoen. Na 3 dagen zonder elektriciteit te zitten is deze nog maar enkele uren hersteld. Dus heb nog niet genoeg kunnen spelen om mee te doen. Het zal voor een volgende keer zijn ;)
 

Offline leonidos

Re: Destiny launch party

Reactie #80 Gepost op: di. 09 september, 2014, 20:25
Geen reacties hier precies..tzal voor morgen zijn dan misschien...wat solo dan...
 

Offline Bellovux

Re: Destiny launch party

Reactie #81 Gepost op: di. 09 september, 2014, 21:37
Citaat van: leonidos op di. 09 september, 2014, 20:25

Geen reacties hier precies..tzal voor morgen zijn dan misschien...wat solo dan...


Ben ook maar solo bezig.
De levels liggen al goed uit elkaar, dus story lijn progressie ook.

Moeilijker voor een casual (heb er nog maar twee gedaan), maar ik kom er ook wel.  :)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline qrobinez

Re: Destiny launch party

Reactie #82 Gepost op: di. 09 september, 2014, 23:17
Citaat van: leonidos op di. 09 september, 2014, 20:25

Geen reacties hier precies..tzal voor morgen zijn dan misschien...wat solo dan...

ik denk dat het slimmer is dat je gewoon bij 1 van de firesquads joined als je ziet dat er 1 of 2 man inzitten. Nu is er niets geregeld hier kwa opzet van teams tenzij mensen dit zelf aangeven. Ik denk dat je het meer zo moet zien dat er 17 man hier samen willen spelen, dus mijn indruk is dat je dan gewoon bij 1 van die mensen kunt joinen (en anders zetten ze de squad wel op private, dan kun je een berichtje sturen).

Zelf hadden we een top avond, we hebben in wisselende samenstelling tot level 8 doorgespeeld, we hebben alle main missies van de aarde gedaan, 1 van de maan, en 5 potjes crusible gespeeld om de bounty van 20.000 xp te kunnen collecten. Het enige dat we nu nog moeten doen is de devils liar van de aarde, maar dat is de final aarde missie en ik weet van de beta dat die ongeveer een uur duurt, dus die gaan we morgen doen :D. Als we die klaar hebben, dan zijn we op het punt aangekomen waar de beta stopte, dus vanaf dan wordt het een verrassing.

Dat scheelt overigens wel als je de beta hebt gespeeld, nu was gelijk duidelijk hoe je met de bounties om moet gaan om snel te levelen, hoe je met de powerups om moet gaan, zowel van je unique items die je moet identifyen als de special skills. Dus het ging zeer rap.

Crucible vind ik niet zo heel veel aan, vond ik in de beta ook al niet. Ben wel meerdere keren 1e geworden, maar op de 1 of andere manier is het niet helemaal mijn ding die multiplayer van destiny, we speelden nu control (domination), misschien dat de andere modes me wat meer aanspreken. De maps waren wel fantastisch, zowel grafisch als kwa layout.
 

Offline leonidos

Re: Destiny launch party

Reactie #83 Gepost op: di. 09 september, 2014, 23:36
Ok leuk om te lezen allemaal. Heb van de aarde level wat kunnen vrijspelen en moet nog 1 mission doen van aarde alsook die ene level van 1uur maar zal voor morgen zijn. Grafisch top inderdaad. Ben wel benieuwd naar raids wat dat gaat geven...
 

Offline Bellovux

Re: Destiny launch party

Reactie #84 Gepost op: wo. 10 september, 2014, 05:58
Citaat van: qrobinez op di. 09 september, 2014, 23:17

ik denk dat het slimmer is dat je gewoon bij 1 van de firesquads joined als je ziet dat er 1 of 2 man inzitten. Nu is er niets geregeld hier kwa opzet van teams tenzij mensen dit zelf aangeven. Ik denk dat je het meer zo moet zien dat er 17 man hier samen willen spelen, dus mijn indruk is dat je dan gewoon bij 1 van die mensen kunt joinen (en anders zetten ze de squad wel op private, dan kun je een berichtje sturen).

Zelf hadden we een top avond, we hebben in wisselende samenstelling tot level 8 doorgespeeld, we hebben alle main missies van de aarde gedaan, 1 van de maan, en 5 potjes crusible gespeeld om de bounty van 20.000 xp te kunnen collecten. Het enige dat we nu nog moeten doen is de devils liar van de aarde, maar dat is de final aarde missie en ik weet van de beta dat die ongeveer een uur duurt, dus die gaan we morgen doen :D . Als we die klaar hebben, dan zijn we op het punt aangekomen waar de beta stopte, dus vanaf dan wordt het een verrassing.

Dat scheelt overigens wel als je de beta hebt gespeeld, nu was gelijk duidelijk hoe je met de bounties om moet gaan om snel te levelen, hoe je met de powerups om moet gaan, zowel van je unique items die je moet identifyen als de special skills. Dus het ging zeer rap.

Crucible vind ik niet zo heel veel aan, vond ik in de beta ook al niet. Ben wel meerdere keren 1e geworden, maar op de 1 of andere manier is het niet helemaal mijn ding die multiplayer van destiny, we speelden nu control (domination), misschien dat de andere modes me wat meer aanspreken. De maps waren wel fantastisch, zowel grafisch als kwa layout.



Waw, productieve avond.
Ben op mijn eentje tot level 4 geraakt. (2 missies is dat zeker?)


Ik vond de party's nogal chaotisch.
Je zag er eerst velen staan, dan meer en meer afsplitsingen, op termijn party's van 2 ...


Inderdaad, je zou kunnen Joinen.
Maar als je dan keek waren ze al op de maan bezig, of verhaallijn waar je nog niet in de buurt bent ... dus had ook niet veel zin.


Nu, kom er ook wel hoor.  :D
Alleen viel me op dat je veel minder volk tegenkwam dan in de Beta, waar je soms als vreemden samen de missienkon doen als je zelf geen firesquad had.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #85 Gepost op: wo. 10 september, 2014, 09:37
Citaat van: Ruyami op za. 30 augustus, 2014, 10:49

Grapje he trebber wil je hier zeker niet afschrikken  :)


Ok dat had ik wel door. Officieel: ik googlede playstation community en zag de site. Maarten Pitteljon is de naam, ben dus van Mere. En ja Ruyami de lat ligt hoog hiermee beginnend maar ik ben meer RPG-gamer dus geen nood, er zijn favorieten die ik nog wat hoger inschat dan Destiny
 

Offline qrobinez

Re: Destiny launch party

Reactie #86 Gepost op: wo. 10 september, 2014, 10:04
Citaat van: Bellovux op wo. 10 september, 2014, 05:58

Inderdaad, je zou kunnen Joinen.
Maar als je dan keek waren ze al op de maan bezig, of verhaallijn waar je nog niet in de buurt bent ... dus had ook niet veel zin.

Ja, dat is wel een goed punt, je gaat vrij snel uit elkaar lopen kwa level en dan wordt het al snel onmogelijk om mee te doen met een hoger level team omdat je zelf niet sterk genoeg bent. Zo kwam ik met mijn level 2 poppetje in een kamer met level13 tegenstanders, daar ben ik maar snel weer uitgegaan :D


Citaat van: Bellovux op wo. 10 september, 2014, 05:58

Nu, kom er ook wel hoor.  :D
Alleen viel me op dat je veel minder volk tegenkwam dan in de Beta, waar je soms als vreemden samen de missienkon doen als je zelf geen firesquad had.

in het begin van de avond was de toren overvol, ook op de planeten zelf kwam ik veel mensen tegen. Maar rond 10 uur werd het wat instabieler, we zijn 2 keer uit een missie gegooid door de game (terug naar de orbit) en moesten dan de missie weer hervatten, wat gelukkig wel bijna op hetzelfde punt was. Na 11 uur was er zelfs niemand meer op de tower, ik vermoed dat de servers tegen die tijd overbelast waren. Zal in de komende dagen wel goed komen lijkt me.

PSN had het ook zwaar gisteren. PSN Party chat werden we uitgegooid, gelukkig konden we in game gewoon verder chatten, dat werkte prima.