5937 keer gelezen

Topic: [X] Destiny launch party

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bellovux

Re: Destiny launch party

Reactie #45 Gepost op: zo. 07 september, 2014, 19:02
Citaat van: qrobinez op zo. 07 september, 2014, 17:18



Gezien er maar 5 teams kunnen gemaakt worden als we met 16 zijn, dan speel ik wel solo, en volg een missie met een andere groep om hem te vervullen.
(Dan frustreer ik niemand als n00b ;) )
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #46 Gepost op: zo. 07 september, 2014, 19:09
We kunnen ook twee teams van twee maken. Ook zijn we idd met 16 ingeschreven, maar het is niet zeker dat iedereen komt opdagen. First come, first serve denk ik dan, en trek je niets aan van het noobgedoe ;)
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.369
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #47 Gepost op: zo. 07 september, 2014, 19:39
Citaat van: Bellovux op zo. 07 september, 2014, 19:02

Gezien er maar 5 teams kunnen gemaakt worden als we met 16 zijn, dan speel ik wel solo, en volg een missie met een andere groep om hem te vervullen.
(Dan frustreer ik niemand als n00b ;) )


Iedereen is een noob op dinsdag.

En mensen die boos worden omdat ze volgens hen jij een noob bent die sporen niet, iedereen moet een game leren en dat kost tijd. Zij waren ooit ook een noob, en nu zijn het eikels.
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #48 Gepost op: zo. 07 september, 2014, 19:40
Ik ben normaal online dan, maar vriendin is dan bij me dus of ik in een groep kan en hoe lang weet ik niet :p Dus moet met mij niet echt rekening houden ofzo voor die teams ;)
 

Offline qrobinez

Re: Destiny launch party

Reactie #49 Gepost op: zo. 07 september, 2014, 20:18
Citaat van: Bellovux op zo. 07 september, 2014, 19:02

Gezien er maar 5 teams kunnen gemaakt worden als we met 16 zijn, dan speel ik wel solo, en volg een missie met een andere groep om hem te vervullen.
(Dan frustreer ik niemand als n00b ;) )

ik ben er 100 procent van overtuigd dat niet alle 16 mensen dinsdag kunnen spelen, het is maar de vraag of iedereen dinsdag de game al in huis heeft, ik weet het zelf ook niet zeker, het zou maar zo kunnen zijn dat die woensdag bezorgd wordt, dat weet je nooit met de post  :D

Noob is geen criterium voor online spelen lijkt me, je bent van harte welkom in onze fire squad, een fire squad kan uit maximaal 3 personen bestaan, maar 2 kan ook, dus het is altijd mogelijk om met 16 man squads te maken (bijvoorbeeld een aantal van 3 en een aantal van 2).

Dat geldt natuurlijk voor iedereen die meedoet, als een squad al 2 man telt kun je daar gewoon bij aansluiten, dat is volgens mij juist de bedoeling van deze site, dat je met elkaar samenspeelt :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #50 Gepost op: zo. 07 september, 2014, 20:41
inderdaad ;)
 

Offline Eveliciouz

  • Level 1
  • *
  • Never give up, on the things that make you smile.
  • psnEvilienn
  • Berichten: 43
  • XP: 3
  • Geslacht: Vrouw

Re: Destiny launch party

Reactie #51 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 09:58
Ik ben normaal ook wel online, dus stuur mij gerust een invite en ik doe wel mee :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #52 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 10:08
toch nog es herposten ^^

TEAM1
Heer_Vonck
ahappyn00b
...

TEAM2
qrobinez
aragornking
...

TEAM3
...
...
...
 

Offline Moipa

  • Level 1
  • *
  • psnMoipa__
  • Berichten: 5
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #53 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 11:13
Ik speel eigenlijk niet echt veel online( vroeger wel een periode op PC). Maar nu met Destiny lijkt het mij wel goed van wat socialer te worden.

Dus als er nog een plaatsje is doe ik graag mee morgen. Ik zal jullie anders al toevoegen psn als dat geen probleem is.
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #54 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 11:50
toch nog es herposten ^^

TEAM1
Heer_Vonck
ahappyn00b
xXiNiXx
...

TEAM2
qrobinez
aragornking
...

TEAM3
...
...
...
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #55 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 12:06
Citaat van: Moipa op ma. 08 september, 2014, 11:13

Ik speel eigenlijk niet echt veel online( vroeger wel een periode op PC). Maar nu met Destiny lijkt het mij wel goed van wat socialer te worden.

Dus als er nog een plaatsje is doe ik graag mee morgen. Ik zal jullie anders al toevoegen psn als dat geen probleem is.


Zet je maar gerust ergens bij. Normaal kunnen er zes teams gemaakt worden, drie mensen per team...
 

Offline Bellovux

Re: Destiny launch party

Reactie #56 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 12:23
Citaat van: qrobinez op zo. 07 september, 2014, 20:18

ik ben er 100 procent van overtuigd dat niet alle 16 mensen dinsdag kunnen spelen, het is maar de vraag of iedereen dinsdag de game al in huis heeft, ik weet het zelf ook niet zeker, het zou maar zo kunnen zijn dat die woensdag bezorgd wordt, dat weet je nooit met de post  :D

Noob is geen criterium voor online spelen lijkt me, je bent van harte welkom in onze fire squad, een fire squad kan uit maximaal 3 personen bestaan, maar 2 kan ook, dus het is altijd mogelijk om met 16 man squads te maken (bijvoorbeeld een aantal van 3 en een aantal van 2).

Dat geldt natuurlijk voor iedereen die meedoet, als een squad al 2 man telt kun je daar gewoon bij aansluiten, dat is volgens mij juist de bedoeling van deze site, dat je met elkaar samenspeelt :)



Ik zie bij Bol nog steeds staan 'bij release'.
Dus als ze de pakketten morgenvroeg pas zouden binnenkrijgen, en ze in de namiddag allen de deur uit krijgen, dan vermoed ik dat er velen inderdaad pas woensdag zullen worden geleverd.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.369
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #57 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 13:01
Citaat van: Bellovux op ma. 08 september, 2014, 12:23


Ik zie bij Bol nog steeds staan 'bij release'.
Dus als ze de pakketten morgenvroeg pas zouden binnenkrijgen, en ze in de namiddag allen de deur uit krijgen, dan vermoed ik dat er velen inderdaad pas woensdag zullen worden geleverd.


Vanavond krijg je wel een mailtje dat je bestelling is overgedragen aan tnt of post.nl, meestal rond 22 a 23 uur. Zo gaat het altijd.

De bezorgdienst heb ik altijd binnen wanneer het binnen moet zijn, post.nl niet altijd.
 

Offline qrobinez

Re: Destiny launch party

Reactie #58 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 13:18
Citaat van: ahappyn00b op ma. 08 september, 2014, 13:01

Vanavond krijg je wel een mailtje dat je bestelling is overgedragen aan tnt of post.nl, meestal rond 22 a 23 uur. Zo gaat het altijd.

De bezorgdienst heb ik altijd binnen wanneer het binnen moet zijn, post.nl niet altijd.

klopt, die mail krijg je vaak rond 23.00 uur.
Maar als je nu inlogt bij bol.com en je kijkt bij bestellingen dan zie je dat die verzonden is. (althans bij mij staat dat sinds een half uur dat die verzonden is). Mailtje heb ik nog niet ontvangen
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.369
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Destiny launch party

Reactie #59 Gepost op: ma. 08 september, 2014, 13:22
Citaat van: qrobinez op ma. 08 september, 2014, 13:18

klopt, die mail krijg je vaak rond 23.00 uur.
Maar als je nu inlogt bij bol.com en je kijkt bij bestellingen dan zie je dat die verzonden is. (althans bij mij staat dat sinds een half uur dat die verzonden is). Mailtje heb ik nog niet ontvangen


Wordt meestal in batch verstuurd, komt nog wel.