2091 keer gelezen

Topic: Sniper Elite III

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Sniper Elite III

Gepost op: ma. 30 juni, 2014, 20:30
Leuke game, best moeilijk, wel wat biggy, mp werkt momenteel niet

Maar wie heeft deze game of is van plan hem te kopen?
 

Offline qrobinez

Re: Sniper Elite III

Reactie #1 Gepost op: di. 01 juli, 2014, 09:54
ik krijg hem vandaag binnen, ik hoorde van Ara dat die volledig coop was en na onderzoek bleek dat alle missies in coop te spelen zijn. Daarnaast zitten er ook nog allerlei extra coop modes in zoals Overwatch, waves en distant challenges.

Dus dan kan ik hem niet laten liggen natuurlijk :D, zeker niet gezien het feit dat ik sniper elite 2 ook al fantastisch vond spelen op de ps3. Dus vanavond gaan we het meemaken hoe goed de game is :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sniper Elite III

Reactie #2 Gepost op: di. 01 juli, 2014, 10:49
Heb gisteren de co op gespeeld en doe werkte niet, ze weten ervan en trachten de problemen op te lossen
 

Offline qrobinez

Re: Sniper Elite III

Reactie #3 Gepost op: di. 01 juli, 2014, 11:15
Citaat van: Heer_Vonck op di. 01 juli, 2014, 10:49

Heb gisteren de co op gespeeld en doe werkte niet, ze weten ervan en trachten de problemen op te lossen

:( dat is geen goed nieuws dan aangezien ik vanavond al een event had voor die coop mode. Maar misschien werkt het bij mij wel aangezien ik Open NAT heb op de ps4.

We gaan het testen :)
Laatst bewerkt op: di. 01 juli, 2014, 11:24 door qrobinez 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Sniper Elite III

Reactie #4 Gepost op: di. 01 juli, 2014, 13:18
Kben aant twijfele :p
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline ara

Re: Sniper Elite III

Reactie #5 Gepost op: di. 01 juli, 2014, 17:57
Hey qui, ik heb mijn game nog niet binnen. Dus dat het coop vanavond niet zou werken is niet zo een ramp. Morgen daarentegen...  tegen dan moeten ze hun zaakjes op orde gesteld hebben.   :p

Ben wel ontzettend benieuwd. Ik kijk straks even met jou mee via Twitch.  ;)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sniper Elite III

Reactie #6 Gepost op: di. 01 juli, 2014, 18:04
Ik zal nu streamen via ons playstationclankanaal
 

Offline qrobinez

Re: Sniper Elite III

Reactie #7 Gepost op: wo. 02 juli, 2014, 09:27
Gisteravond de eerste missies gespeeld en heb een aardige indruk. Ik vind het min of meer hetzelfde als Sniper Elite 2 maar dan in een afrikaans sausje. Wel is het in dit deel meer noodzakelijk om te sneaken en het wat in een lager tempo te spelen dan in deel 2.

In feite is het steeds het volgende patroon, punt zoeken om een target neer te schieten, dan 25 meter verder lopen naar een ander punt om detectie te voorkomen en dan de volgende target neer te schieten en dat zo door totdat de omgeving leeg is kwa vijanden. Daarnaast heb je natuurlijk wel wat tactische hulpmiddelen zoals omgevingsgeluiden waardoor je schot verhuld wordt, of het veroorzaken van chaos door het opblazen of kapot schieten van vrachtwagens, etc...

Grafisch gezien vind ik het vergelijkbaar met de ps3 versie van sniper elite 2 met 1 groot verschil: de belichting, die is vele malen beter dan in deel 2 en daardoor krijgt het een veel meer next gen gevoel en vind ik de graphics zelfs wel goed te noemen. De Bullet time shots waarmee je in slow motion je goede schot de target ziet raken blijft gewoon een vet moment en voegt veel toe aan de sniper ervaring.

Al met al vind ik het een goede titel, zeker gezien de prijs (45 euro was die hier) en het feit dat je de game in coop kan spelen maakt dit voor sniper liefhebbers wel een goede aanschaf naar mijn mening. Als je meer van een snelle actie game houdt dan is dit niet de game die je moet halen, daarvoor ligt het tempo in de game te laag.

Wat is jullie mening over de game?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sniper Elite III

Reactie #8 Gepost op: wo. 02 juli, 2014, 13:15
Ik vind het een zeer leuke game, speelstijl is net iets anders dan wolfenstein ;)
 

Offline qrobinez

Re: Sniper Elite III

Reactie #9 Gepost op: za. 05 juli, 2014, 17:08
vandaag samen met Ara de multiplayer en coop campaign geprobeerd, eerst ging connecten een beetje lastig bij elkaar, maar nadat ik haar gevite had vanuit een werkende multiplayer konden we vanaf dat moment in elke mode bij elkaar joinen.

Eerst hebben we de multiplayer distance kings geprobeerd, hier moet je zoveel mogelijk meters aan kill afstand zien te halen. Dat is erg spannend aangezien je de anderen moet zien te vinden, lijkt me een erg leuke mode met meer personen. Overigens was Ara hier belachelijk goed in :(

Daarna de Campaign missies gespeeld (2 stuks), ik had de moeilijkheidsgraad op sniper elite gezet dus het was voor ara even wennen dat je niet met een run en gun stijl door de missies heen kon hehehe. Daarna ging het een stuk beter en waren we goed op weg :)

Echt een leuke game om samen te spelen dit dus. Het connecten kan wat soepeler maar dat lukte uiteindelijk dus wel.

 

Offline Bellovux

Re: Sniper Elite III

Reactie #10 Gepost op: ma. 07 juli, 2014, 19:15
Het spel boeit me wel, en overweeg het te kopen.
Zeker als ik de stream's zie.


Maar er wordt veel melding gemaakt van moeilijkheden met online joinen, en regelmatig uitvallen (serverniveau?) van de game.


Iemand hier enige ervaring mee?
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sniper Elite III

Reactie #11 Gepost op: ma. 07 juli, 2014, 19:28
Ik ga morgen nog eens online proberen... Woensdag komt de review op de site, ik zal het filmpje nog online zetten

Laatst bewerkt op: ma. 07 juli, 2014, 19:30 door Heer_Vonck 

Offline Flipkaan

  • Level 2
  • **
  • psnFlipkaan
  • Berichten: 59
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Sniper Elite III

Reactie #12 Gepost op: vr. 08 augustus, 2014, 21:32
Hebben jullie dit ook, als je online speelt op Team Deathmatch dat er een bepaald karakter is waarvan je alleen het hoofd ziet. Zowel in mijn als in het vijandelijk team.
 

Offline Flipkaan

  • Level 2
  • **
  • psnFlipkaan
  • Berichten: 59
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Sniper Elite III

Reactie #13 Gepost op: zo. 10 augustus, 2014, 17:14
Eerste keer in mijn leven Live Stream op deze game en al meteen 70 viewers :D
 

Offline VaSaMiAn

Re: Sniper Elite III

Reactie #14 Gepost op: zo. 10 augustus, 2014, 17:22
Citaat van: Flipkaan op zo. 10 augustus, 2014, 17:14

Eerste keer in mijn leven Live Stream op deze game en al meteen 70 viewers :D


Nice! Laat ons ook genieten he van de live stream. :)