5857 keer gelezen

Topic: Assassins creed: Unity

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #45 Gepost op: vr. 14 november, 2014, 10:36
Ik heb ook een broederschap aangemaakt, wie wil laat me maar iets weten, ik zal nog een topic aanmaken bij teams...
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #46 Gepost op: vr. 14 november, 2014, 10:41
op die laatste sceenshot allemaal mooi en wel maar ik had daar verschrikkelijk veel last van de framerate toen ik op de muur begon te klimmen, vindk zo hatelijk ze gaan er een patch voor uitbrengen maar wanneer dat is een groot vraagteke...kdenk zelfs te stoppe met de campaign tot dit gefixt is om m'n spelervaring niet te verpesten
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #47 Gepost op: vr. 14 november, 2014, 10:56
Citaat van: Kelthor op vr. 14 november, 2014, 10:41

op die laatste sceenshot allemaal mooi en wel maar ik had daar verschrikkelijk veel last van de framerate toen ik op de muur begon te klimmen, vindk zo hatelijk ze gaan er een patch voor uitbrengen maar wanneer dat is een groot vraagteke...kdenk zelfs te stoppe met de campaign tot dit gefixt is om m'n spelervaring niet te verpesten

Ik vraag me toch af waar dat verschil zit, bij mij was het daar prima te doen, zonder framedrops, Maar ik heb in de settings wel die communicatie uitgezet met de companion app, die continu synct met een app die ik niet gebruik hoef ik niet. Misschien kun je dat eens proberen. Ik heb wel framedrops gehad in een filmpje overigens. Maar over het algemeen loopt het bij mij echt soepel.
Laatst bewerkt op: vr. 14 november, 2014, 10:59 door qrobinez 

Offline Bellovux

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #48 Gepost op: vr. 14 november, 2014, 17:33
Bij het beginnen spelen (het eerste uur) heb ik meestal niet veel last van framerate drops.
Maar daarna ... als je tussen een menigte bent gekomen, of drukke straat ... Jeez.
Neemt het spelplezier er inderdaad wat uit.
Hopelijk komt die fix snel.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #49 Gepost op: vr. 14 november, 2014, 22:21
er is vandaag een update uitgekomen, ik merkte verder geen verschil, maar had al weinig last van framedrops. Wat me wel opviel was dat ik geen coop missies kon doen. De server was onbereikbaar. Op het forum van ubisoft zag ik dat ik niet de enige was :D
 

Offline Bellovux

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #50 Gepost op: za. 15 november, 2014, 07:54
Kan zijn dat het niet enkel aan Ubisoft is gelegen.
(Zie PSN onderhoud nota in andere thread)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #51 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 11:18
Citaat van: Bellovux op za. 15 november, 2014, 07:54

Kan zijn dat het niet enkel aan Ubisoft is gelegen.
(Zie PSN onderhoud nota in andere thread)

Nee dat niet online kunnen komen ligt echt aan ubisoft. Ik kon met geen enkele mogelijkheid connecten naar de coop of broederschap functies in Unity. Ik heb het uiteindelijk opgelost door mijn uplay account te unlinken van mijn psn profiel en de ps4 in een DMZ moeten zetten om bij die ubisoft services te kunnen komen. De 2 porten die je open zou moeten zetten (dus zonder dmz) werkten bij mij helaas niet. Nu staat de ps4 in een DMZ, ben er geen fan van, maar goed, een ps4 kan op zich wel in een dmz staan. Nu werkt het foutloos.

De single player Main story heb ik bijna uit, ik zit in chapter 10 dus moet er nog 2. Daarna zijn er nog 1 miljoen side missies maar die komen in de komende maanden wel. Vanavond de Main single player uitspelen en dan ben ik precies op tijd voor de Far Cry 4 release van morgen :D

Mooie game maanden zijn dit toch :)
 

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #52 Gepost op: do. 20 november, 2014, 00:44
Kan je mij ook bij het team adden? request sent.
 

Offline Xereno

  • Level 1
  • *
  • psnXereno_Be
  • Berichten: 17
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #53 Gepost op: za. 17 januari, 2015, 10:27
Mensen voor de co op missies samen te doen