5861 keer gelezen

Topic: Assassins creed: Unity

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #31 Gepost op: vr. 07 november, 2014, 10:36
Nog een week en dan is het zover,
AC Unity :)

om alvast even in de stemming te komen hier de enorm lange amerikaanse trailer die veel info weggeeft over wat je allemaal in de game kunt doen.

 

Offline ara

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #32 Gepost op: di. 11 november, 2014, 11:35
Ik ben erg benieuwd. Er gaan heel wat uurtjes inkruipen lijkt me.  8)
 

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #33 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 15:19
Ik krijg Unity morgen binnen. Ik heb deze week wat op streams zitten kijken naar de gameplay en graphics en hij ziet er supergoed uit. Ik heb Black Flag ook maar niet echt veel gespeeld. Deze maar eens verslinden :)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #34 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 16:18
Idk reviews zijn over het algemeen middelmatig, blijkbaar zijn de graphics niet top en zijn er ook veel frame rate drops en bugs...ik heb mijn collectors edition vandaag naar een normal edition late verandere :)
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #35 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 16:31
Citaat van: Kelthor op wo. 12 november, 2014, 16:18

Idk reviews zijn over het algemeen middelmatig, blijkbaar zijn de graphics niet top en zijn er ook veel frame rate drops en bugs...ik heb mijn collectors edition vandaag naar een normal edition late verandere :)

AC Unity draait op 900p en heeft een lagere framerate dan op de xbox one. Schijnt rond de 23 tot 25 te liggen wat vrij laag is. Overigens schijn je er in de praktijk niet zo heel veel last van te hebben als ik de mensen mag geloven die hem inmiddels spelen op de ps4. We gaan het morgen zelf zien :)

voor de mensen die geinteresseerd zijn in een technische analyse hier de video:
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #36 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 18:24
Filmpje al bezien :) zulle morge idd zien
 

Battlenet: Kelthor#2670

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #37 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 20:27
De vonck heeft het al binnen :p

Grafisch gezien zijn de gezichten niet goed, de NPC's zijn nipt last gen, de gezichten van de 'figuranten' zijn niet echt goed te noemen, ze lijken allemaal broers van elkaar met dezelfde kleding, gewoon met een andere kleurschakering.

Waar de reeks in uitblinkt zijn de omgevingen die wat beter zijn, maar de verzichten zijn dan weer adembenemend...

Grafisch dus zeer gevarieerd
 

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #38 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 20:55
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 12 november, 2014, 20:27

De vonck heeft het al binnen :p

Grafisch gezien zijn de gezichten niet goed, de NPC's zijn nipt last gen, de gezichten van de 'figuranten' zijn niet echt goed te noemen, ze lijken allemaal broers van elkaar met dezelfde kleding, gewoon met een andere kleurschakering.

Waar de reeks in uitblinkt zijn de omgevingen die wat beter zijn, maar de verzichten zijn dan weer adembenemend...

Grafisch dus zeer gevarieerd

ik heb een tijdje meegekeken,
ik vond het best goed eigenlijjk, het had de AC sfeer in ieder geval zeker, de graphics zijn niet helemaal wat we gewend zijn, maar ik vond het zeker niet slecht.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #39 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 20:57
Tijdens de missies vond ik het minder, met het free roamen was het een stuk beter
 

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #40 Gepost op: do. 13 november, 2014, 13:29
Een tip:
veel ps4 spelers ervaren nogal lage framerate en schokjes in het beeld tijdens het spelen. Nu zijn er veel spelers achter gekomen dat als je je ps4 offline zet dat dan de framerate enorm verbeterd en de schokjes compleet verdwenen zijn.

Simpel en effectief dus, doe er je voordeel mee als je die problemen ook ervaart :)
 

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #41 Gepost op: do. 13 november, 2014, 20:23
zo, de eerste uren zitten erop, ik zit inmiddels in parijs. Ik vind het weer een top spel, verhaal grijpt je direct bij de strot en laat niet meer los. Grafisch gezien vind ik hem geweldig, ook de framerate problemen heb ik tot nu toe nog niet ervaren. De gameplay is weer als vanouds waarbij opvalt dat de omgevingen bloedmooi zijn, bijvoorbeeld de kunst in de huizen is likkenbaardend mooi als je daar enigzins verstand van heb. Ik heb schilderijen in de stijl van lipi en botticelli voorbij zien komen in huizen, maar ook prachtige muurbeelden en standbeelden. Wat een detail kwa uitwerking die game.

ik ben in ieder geval enorm enthousiast over het eerste stuk, ik ben benieuwd hoe het verder gaat aflopen in de game.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #42 Gepost op: do. 13 november, 2014, 21:09
Ben bezig met sequentie drie, toch al wat bugs en framerate drops ervaren... Wel nog goed speelbaar voor de rest
 

Offline Bellovux

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #43 Gepost op: vr. 14 november, 2014, 07:05
Citaat van: Heer_Vonck op do. 13 november, 2014, 21:09

Ben bezig met sequentie drie, toch al wat bugs en framerate drops ervaren... Wel nog goed speelbaar voor de rest



Zelfde ervaring, wat jammer is.
De gebouwen, straten, beelden, etc. zijn inderdaad weer top (zoals qrobinez omschrijft, volledig mee eens).
Alleen de figuren zijn soms minder in detail, en de bediening loopt niet altijd soepel.


Bovendien ook regelmatig crashen, zelfs volledig uit de game gegooid worden.


Jammer is de terugkoppeling naar de oude A-C games om extra Gear vrij te krijgen, ook het (verplicht) spelen met de app (groene kisten).


Wat dan wel weer schitterend is ... je kan met 4 free-roamen, en missies spelen (je hoeft sequentie 3 daarom niet te hebben gespeeld Heer_Vonck  :)  (wat goed nieuws is voor deze avond.))




Ik zie in het spel ook veel zaken uit Black Flag die ze hebben aangepast (layout straten, pleinen, enz.), maar jammergenoeg niet zo fijn uitgewerkt voor een vlotte gameplay.


Nu ... ik stel hoge eisen aan deze game, gezien AC Black Flag.
Al bij al blijft hij top, en zeker een aanrader!


Bij eerste installatie is er een day-one patch, maar er zou snel nog een volgen (vermoedelijk dit weekend al).


Ik ga wat uren in Parijs slijten vrees ik ... <zucht>  ;)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline qrobinez

Re: Assassins creed: Unity

Reactie #44 Gepost op: vr. 14 november, 2014, 10:20
Citaat van: Bellovux op vr. 14 november, 2014, 07:05

Bovendien ook regelmatig crashen, zelfs volledig uit de game gegooid worden.

Jammer is de terugkoppeling naar de oude A-C games om extra Gear vrij te krijgen, ook het (verplicht) spelen met de app (groene kisten).

Ja inderdaad, er zijn nog wel wat issues af en toe, bij mij was het zelfs zo dat de ps4 zomaar ineens spontaan rebootte tijdens het spelen.

Die terugkoppeling is ergerlijk. Kom je weer bij een bepaalde kleur kist moet je een app downloaden en daar dingen doen, ga je naar een andere kleur kist moet je naar de website om daar weer een profiel aan te maken. Weer een andere kleur kist, moet je weer betalen met micro payments (helix). Dat gaat veel te ver.
Ik laat nu alle gekleurde kisten liggen, ze zoeken het maar uit met die kisten. Ik pak alleen de witte en rode nog maar.

Voor de rest, ben nu bij de notre dame missie, de graphics vind ik bizar mooi, het is wel zo dat de NPC's last gen lijken op sommige momenten (en soms ook niet), maar daar let ik niet te veel op, de omgevingen zijn zo extreem goed dat het gewoon wel een vakantie tour lijkt op sommige momenten :D

Hier wat beelden uit mijn playthrough van gisteren :)

Versailles




interieur in huis (mooie architectuur op de muren)


interieur kerk