1991 keer gelezen

Topic: bol.com

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

bol.com

Gepost op: vr. 06 juni, 2014, 17:40
Zijn er nog meer mensen die laast hebben van de onkunde van bol.com.

bestelling die vandag zou binnen komen, verplaatsten ze 1 bestelling naar volgende week en kwamen ze vandag om 13 uur mee aanzetten. had er speciaal voor vrij genomen (had een wasmachine besteld), en mijn andere artikel sturen ze iets van een andere klant.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: bol.com

Reactie #1 Gepost op: vr. 06 juni, 2014, 17:50
Ik hoor idd de laatste tijd meer en meer klachten over bol. Zelf is het voor mij al even geleden dat ik iets heb besteld, maar heb er maar 1 keer last mee gehad... Ik vermoed ook binnenkort vertragingen door jobstudenten. Ik weet nog dat als ik ergens jobstudent was er ook af en toe iets mis liep :)
 

Offline dOCTAWAALd

Re: bol.com

Reactie #2 Gepost op: vr. 06 juni, 2014, 20:00
Al HEEL VEEL bestellingen gedaan.

1x iets fout gelopen met een retour.

Netjes en vriendelijk afgehandeld :D
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: bol.com

Reactie #3 Gepost op: zo. 08 juni, 2014, 10:59
Mja ik heb er ookal problemen bij gehad, nu onlangs de bluray extended trilogie van the lord of the rings gekocht (€30!!!) ,, er stond bij voor 22u besteld vrijdag in huis,,,, was pas zaterdag beschikbaar op het kialapunt, maar dat was nog niet zo'n groot probleem.

ivm mijn gold wireless headset was het wel een drama, geen exacte leverdatum meer, verkeerde adres, slechte klantendienst vertelden me allemaal iets anders enz enz

ge moet volgens mij gewoon echt geluk hebbe bij bol....
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline mathieu_a

  • Level 3
  • ***
  • psnmathieu_a
  • Berichten: 401
  • XP: 9
  • Geslacht: Man

Re: bol.com

Reactie #4 Gepost op: zo. 08 juni, 2014, 18:17
3 keer iets besteld 3 keer miserie gehad

Eerste keer is mijn product gewoon niet aangekomen (geld terug gekregen) heb wel zelf moeten bellen enzo, want zelf eens bellen naar u zit er bij bol.com niet in.

Tweede keer zeiden ze dat mijn bankkaart (een andere die 100 procent zeker weten wel werkt) niet geldig was fzo dus kon het niet bestellen.

Derde keer woensdag voor 22 uur besteld, zaterdag 20 na 5 pas in huis (terwijl op de site stond dat het de volgende dag al in huis zou zijn) (zelfde zoals kelthor)
Ook hier moest ik zelf terug bellen, want ze zijn daar echt niet van plan om eens de klanten op te bellen.

Dus ik ben zeker geen tevreden klant. Enige voordeel was dat de derde keer het echt goedkoop was door die speciale bulkdeals
 
Hallo :)

Offline VaSaMiAn

Re: bol.com

Reactie #5 Gepost op: di. 28 oktober, 2014, 19:56
Vriendin heeft iets besteld bij Bol, als opmerking stond er gelieve tussen 8u30 tot 17u30 te leveren op kantoor. Om 18u krijgt ze een mail dat haar bestelling geleverd is. Niemand is aanwezig op kantoor. Ze belt naar de klantendienst bij Bol. Om eens te polsen hoe dit kan. Leveren op kantoor als er niemand aanwezig is. De telefoniste kon geen antwoord geven maar vermoed dat dit bij de geburen terecht is gekomen. Volgens mij moet je steeds je naam meegeven en handtekening plaatsen bij iedere pakket dat je ontvangt. Wat bij bol volledig niet gebeurd, geen handtekening, naam, identiteitscontrole voeren ze niet uit.  Voortaan doen we geen bestellingen meer bij bol.

Uiteindelijk lag ons pakket bij de reisbureel. Heb al verschillende pakketten online besteld zonder enige problemen van levering.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: bol.com

Reactie #6 Gepost op: di. 28 oktober, 2014, 20:25
Raar, ik heb altijd een correcte afhandeling ondervonden...
 

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: bol.com

Reactie #7 Gepost op: wo. 29 oktober, 2014, 07:58
Tot nu toe nog geen problemen met bol.com
Wel 1 keer een gewone versie gekregen ipv van een special edition . Maar heb dan een kortingsbon gekregen ... en natuurlijk de prijs van de gewone versie betaald ...
 

Offline Okian2

  • Level 1
  • *
  • psnOkian2
  • Berichten: 39
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: bol.com

Reactie #8 Gepost op: wo. 29 oktober, 2014, 10:59
Al veel besteld, slechts 1x mijn bestelling niet ontvangen.
Mailtje gestuurd, ik kreeg de kans om opnieuw te bestellen ( gratis) of geld terug.
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: bol.com

Reactie #9 Gepost op: wo. 29 oktober, 2014, 15:50
Gaat gelukkig de laaste tijd een stuk beter met bol.com.
 
  • 1