Citaat van: Heer_Vonck op zo. 01 maart, 2015, 17:23Optie 3 voor mij, ik verwacht binnenkort wel een sh*tload aan nieuws over deze
Kan niet wachten op meer nieuws, hoor en lees wel wat maar is meestal niet bevestigd nieuws.
ik zit al uit te kijken naar deze game vanaf dat hij aangekondigd is.
dus voor mij een ja.
Citaat van: qrobinez op ma. 02 maart, 2015, 11:06hehe, als enige een 100 procent ja!
Dit kan geen slechte game worden gezien de demo's die ik tot nu toe gezien heb. Shooter in een open wereld. Lijkt mij een top game!
Enige wat het nog naar een nee kan krijgen is als ze weer de boel flink verzieken in de engine.
Overigens verwacht ik de release van deze game echt niet dit jaar. Let maar op, die gaat uitgesteld worden naar 2016.
je hebt gelijk het is net bekend dat hij uitgesteld is naar 2016: https://www.youtube.com/watch?v=fHMrkPof-cA
Citaat van: Eveliciouz op vr. 10 juli, 2015, 12:27Ik ga deze zeker en vast in huis halen! Lijkt me een toffe co-op game te zijn om met vrienden (die te vertrouwen zijn! :p) te spelen.
Same here, maar ik hoop toch een beetje om met een aantal Playstation Clan leden het gebied onveilig te maken ;)
Citaat van: Eveliciouz op vr. 10 juli, 2015, 12:27Ik ga deze zeker en vast in huis halen! Lijkt me een toffe co-op game te zijn om met vrienden (die te vertrouwen zijn! :p) te spelen.
Eveliciouz heeft daarin wel gelijk, dit kan een multiplayer TOPPER worden, als Ubisoft het tenminste serieus aanpakt. Maar die komt toch pas maart 2016 uit nietwaar? GameMania geeft het zo weer
Citaat van: trebber op za. 11 juli, 2015, 12:56Eveliciouz heeft daarin wel gelijk, dit kan een multiplayer TOPPER worden, als Ubisoft het tenminste serieus aanpakt. Maar die komt toch pas maart 2016 uit nietwaar? GameMania geeft het zo weer
klopt inderdaad dat de release date ergens in maart valt. Nog zooooo lang wachten :(
Achja, die pvp zone lijkt me echt wel vet. Ik hoop gewoon dat ze niet terugkomen op het backstabbing effect dat je krijgt met dat lootsysteem.
Citaat van: Anbulone op di. 26 januari, 2016, 11:15Betacode gekregen (de definitieve voor een download) maar de code werkt van geen kanten.
Iemand die dit probleem nog heeft?
die preload komt pas de 28e beschikbaar schijnt het, dus dat die code dan nog niet werkt kan wel kloppen.
Citaat van: stoph op wo. 27 januari, 2016, 08:47de mijne is ook al geïnstalleerd! kzen der gereed voorn!
Is nu al 4 uur bezig met installeren maar zelf in dit tempo is het morgen wel klaar :)
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 03 februari, 2016, 11:56En wat vonden we van de beta?
ik vond het geen slechte beta, het schieten werkt erg goed, het RPG gedeelte vond ik fantastisch uitgewerkt.
Wel heb ik een beetje een destiny gevoel overgehouden aan de beta, het heeft heel veel potentie, maar ik vrees dat het in de praktijk vrij saai gaat worden. Solo lijkt de game me totaal niets aan. In coop vind ik hem geweldig door het RPG element wat er in zit plus het feit dat je samen met friends opdrachten kunt doen.
Alles hangt af van de hoeveelheid en vooral variatie in de missies. Na 10 keer een hostage op dezelfde manier bevrijd te hebben dan heb je dat wel gezien. Ook die echos activeren (3 keer voor een bepaalde sidemissie waarbij je de hele map moet overlopen) komt als een soort van bezigheidstherapie over om de speelduur te verlengen.
Darkzone is wel grappig met 4 man, maar zoals het nu uitgewerkt is is de darkzone een zeer matige free for all omgeving waarbij je eigenlijk alleen maar tegen echte mensen vecht en de 'boss' achtige AI vijanden met hun superloot in kisten links moet laten liggen omdat je alleen maar bezig bent met het voorbij komen van de spawn of extractie campers, ik denk dat in de huidige vorm je daar in 2 dagen zat van bent.
Ik vind de game een beetje een kruising tussen destiny en borderlands in de huidige vorm. Het lijkt me een goede game te worden die ik zeker direct ga aanschaffen, maar ik hoop echt dat de variatie in de gameplay en missies goed uitgevoerd gaat worden. Dat is niet te beoordelen op basis van deze beta met 1 main missie en 1 side missie en tientallen dezelfde encounters kwa scenario.
ik geef de game een 7 op basis van de beta.
Positief:
- RPG elementen fantastisch uitgewerkt voor een shooter
- Potentie voor een shooterwereld waarin veel te doen is, is aanwezig
- verslavend door het Loot systeem
- de drie type missie structuur waarbij je de verschillende perks kan uitbouwen
- de 24 uurs cyclus
- de wapen handling
Negatief:
- de graphics streaming bug, het is onacceptabel dat de HD graphics soms pas na 50 seconden in het scherm gerenderd worden, vooral te zien na een respawn, of als je rent naar een nieuw gebied (bijvoorbeeld de hoek om bij een flatgebouw), dan zie je zo'n 30 tot 50 seconden geblurde graphics en heel langzaam wordt elke blur gevuld met de scherpe texture. Leid enorm af als je daar gevoelig voor bent.
- Darkzone mist compleet zijn doel met het geven van high quality loot via het verslaan van high level AI met hun kistjes (die je opent via het vinden van sleutels), nu is het een free for all met human spelers die alleen maar uit zijn op het free for all gevoel, met als dieptepunt het spawn killen als je uit het darkzone gebouw komt nadat je dood bent of het campen rondom de helicopter extractie als je je loot wilt veilig stellen. Zeer saai op deze manier en het oorspronkelijke doel (de AI met hun kistjes met high quality loot) kom je totaal niet aan toe (tenzij je mazzel hebt dat je in een lege instance met weinig spelers komt).
- Darkzone is compleet ongebalanceerd, de AI darkzones zijn in levels opgedeeld, dus als je als nieuwe speler darkzone 1 binnenkomt kun je redelijk meekomen tegen de AI, helaas blijkt in de praktijk dat de human spelers die inmiddels flink geleveld zijn zich ophouden rond het begin level en je compleet kansloos bent doordat hun wapens, granaten, etc veel, maar dan ook veel krachtiger zijn.
Heel eerlijk, darkzone in de huidige vorm wordt naar mijn mening geen succes op deze manier, dat is slecht een paar uur leuk en dan heb je het wel gezien en start je COD of Battlefield of battlefront wel weer op.
Citaat van: Flipkaan op zo. 06 maart, 2016, 22:23Heeft er iemand de game op Bol.com besteld? (Gold Edition) Heb net een email gekregen van Bol.com dat de Gold Edition die ik heb besteld geannuleerd is. En dit twee dagen voor de release van de game :@
Join the club
Citaat van: Vinsanity op ma. 07 maart, 2016, 11:47Voor de geïnteresseerde, de trophies :)
http://www.playstationtrophies.org/game/the-division/trophies/
nice , zitten leuke tussen !
hier meer informatie over de end game:
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/49bo4u/more_end_game_details_revealed/
zit veel gameplay in na level 30, je kunt challenges doen, er komen supply drops, dialy en weekly challenges, en je gear kan doorlevelen met een score die je weer toegang geeft tot high value missies.
Als je het allemaal zo leest dan klinkt het als de perfecte MOM oplossing voor een shooter met veel invloeden vanuit diablo kwa game opzet (loot, paragon en de challenges)
Overigens: op andere forums lees ik dat de BOL.COM Division Gold editie per ongeluk geannuleerd is, je schijnt daar een mailtje van ontvangen te heben inmiddels waarin ze deze fout toelichten en dat je hem mogelijk opnieuw moet bestellen? Geen idee of dat waar is, maar check toch je email maar even :D
Citaat van: Crapweazel op di. 08 maart, 2016, 13:20Ik heb het spel toch aangeschaft maar nog niet kunnen spelen. Mag ik vragen wat de eerste indrukken zijn? Gaan we hier lang plezier van hebben?
ok eerste indruk na 4 uurtjes spelen. Ik ben inmiddels level 7, en de hele game foutloos in coop gespeeld. Naar aanleiding van de beta was ik bang dat er niet genoeg te doen zou zijn. Nou dat is niet zo :D, mijn hele scherm staat inmiddels vol met missies, varierend van side missies tot random missies en main missies. Ik kan niet anders dan concluderen dat ubisoft met the division een behoorlijke goede game heeft afgeleverd. Technisch werkt het foutloos, de gameplay is geweldig en het loopt super soepel. Grafisch is hij zelfs nog iets verbeterd ten opzichte van de beta (zeker als je de sharpness in de game omhoog zet) en de vervelende graphische streaming bug zit er niet meer in.
De missies zijn tot nu toe erg leuk. Op Normal zijn zijn ze prima te doen, dus straks na level 30 met de challenges tegen level 32 elites op hard zal het best een uitdaging gaan worden. De game begint relaxed en het is nog niet zo druk maar dat veranderd redelijk snel rond level 6. Dan wordt het toch wel drukker en de moeilijkheidsgraad gaat dan wel omhoog in de missies.
Ik vraag me wel af nog steeds of deze game zo leuk is in je eentje, ik vind het coop spelen wel erg veel toevoegen aan deze game, zeker als je de bosses flanked kun je deze behoorlijk strategisch uitschakelen.
Het loot en zeer uitgebreide perk systeem die het toestaat om wanneer je dat wilt je build te wijzigen is heel vet gedaan. Helemaal het zelf bouwen van je wapens en mods en kleding waarbij je de grondstoffen via het destructen van je eigen items krijgt is gaaf. Zeker gezien het feit dat side missies je de nodige blauwdrukken opleveren is dat een reden des te meer om die ook te doen. Andere redenen kunnen zijn dat je speciale setitems verdient als je alle side missies gecleared hebt in een zone.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, maar de eerste indruk is dat eigenlijk alles waarvan ik mijn bedenkingen had erg goed opgelost is in de game.
eerste indruk: Top game!!!
Citaat van: Teun de Dreun op do. 10 maart, 2016, 10:06Zelf vind ik het jammer dat je nog steeds je gear kunt kopen en dat loot rarity voornamelijk level gebonden is. Zie liever een borderlands / diablo systeem.
dat snap ik niet helemaal, dat werkt toch exact hetzelfde in diablo?
daar kun je ook wapens en armor kopen bij de handelaren en is de loot rarity gebonden aan het level en de moeilijkheidsgraad waarop je speelt.
Overigens is het kopen van gear in the division eigenlijk zinloos, het zelf constructen van je gear en armor levert je per definitie in praktisch alle gevallen betere gear op voor een veel lager bedrag dan je zelf ooit kunt kopen. Daarom is het eigenlijk ook zinloos om je gevonden items te verkopen, je kunt ze veel beter deconstructen voor grondstoffen. Ook kun je zo vrij snel aan betere high value wapens en armor komen. Bijvoorbeeld 2 groene wapens deconstructen en je kunt de 2 groene items gebruiken om een blauwe grondstof aan te maken voor je blauwe blueprints.
Dat is mijn inziens hetzelfde mechanisme als in diablo.
Citaat van: DutchElite77 op do. 10 maart, 2016, 15:02Ligt t aan mij of zijn die eind Bazen aan t eind van de missies verrekte moeilijk te stoppen.
Alleen heb ik dan over
Het is te doen in je eentje maar is makkelijker met meer. Blijft anders de hele tijd op je schieten en achter je aan komen. Bij meer spelers rouleert die.
Citaat van: ahappyn00b op do. 10 maart, 2016, 18:47Het is te doen in je eentje maar is makkelijker met meer. Blijft anders de hele tijd op je schieten en achter je aan komen. Bij meer spelers rouleert die.
Klopt merkte ik gister...straks maar eens f proberen... :)