Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Berichten - BartolomeusD

  • Role Playing Game / Re: Titan Quest

    Gepost op wo. 14 maart, 2018, 14:19
    Raar ook dat ie nog niet in de playstation store te zien is bij 'verwacht', terwijl ie vanaf 20 maart fysiek te koop is. Das niet meer zo lang..
  • Role Playing Game / Re: Tera

    Gepost op wo. 14 maart, 2018, 14:10
    Blijkbaar zijn ze bij Enmasse zeer tevreden over afgelopen bèta, en was het min of meer de bedoeling om de servers te overbelasten.
    Vandaar een open bèta voor IEDEREEN toegankelijk, met de oproep om toch vooral de servers te 'crushen'.
    Niet zo lekker als je echt wilde spelen tijdens de bèta, maar aan de andere kant levert het wel een hoop data op waardoor ze kunnen analyseren waar het dan precies fout gaat.
    Best slim denk ik dan, en vind ik het ook niet meer zo erg dat die bèta eigenlijk één grote bak ellende was (om te spelen).

    Deze week nog volgt er een tweede (korte) open bèta.

    Ik heb wel weer een beetje vertrouwen terug dat het wel goed komt met deze game als ie live gaat.
  • Role Playing Game / Re: Titan Quest

    Gepost op wo. 14 maart, 2018, 11:11
    Je hoort en ziet niet veel over de PS4 release van deze game. Ik was op zoek naar PS4 gameplay footage maar kan niks vinden...
  • JRPG / Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

    Gepost op wo. 14 maart, 2018, 10:46
    Ik nader het einde van de game en ik moet zeggen het verhaal en de dialogen zijn goed te doen. Ik had hier niet veel van verwacht (gezien het type game) maar ik vind het toch best onderhoudend en de moeite waard om te volgen.
    Omdat je nu 'jezelf' speelt zeg maar, en niet iemand van de SAO crew, krijg je ook meer gevoel dat je 'connect' met de karakters. Dat was in de vorige SAO games anders.

    Still... deze game spelen om zijn verhaal alleen is wat teveel gezegd. Maar de mate waarin de dialogen boeien heeft mij positief verrast en stemt mij wel gerust m.b.t. aankomende DLC, waarin weer nieuwe verhaallijnen en karakter-introducties zitten. Dit on top of meer dungeons, bosses en loot! en ik ben helemaal happy. :)

    Ik zit eraan te denken de anime ook eens ergens op de kop te tikken. Kan ik deze ook eens kijken en word ik misschien nog wel een fan van de serie... :p
  • Role Playing Game / Re: Tera

    Gepost op ma. 12 maart, 2018, 10:33
    Nou de beta zit erop, en wat vonden we d'r van?

    Voor mij was het vooral frustrerend vanwege de technische issues (disconnects en vastlopers) dus dat was wel een tegenvaller.

    Ik denk dat er wel potentie zit voor deze MMO op consoles, vooral ook omdat ie free-to-play zal zijn.
    Gameplay is ok, maar dan moet je niet steeds in je achterhoofd hebben van "oei direct loop ik weer vast".
    Maarja, daar zijn beta's ook voor i guess.
    Hopelijk krijgen ze de game en servers (technisch) goed op de rails, dan kan ik hier best wel een tijdje zoet mee zijn denk ik.
  • Role Playing Game / Re: Tera

    Gepost op zo. 11 maart, 2018, 11:16
    Ik heb alleen nog maar berserker gespeeld. Deze had ik ook het hoogste geleveld op pc.
  • Role Playing Game / Re: Tera

    Gepost op zo. 11 maart, 2018, 08:17
    Yup hier ook. Kwartiertje gespeeld en 5 keer vastgelopen. Denk dat het duidelijk is dat deze game nog een hoop technical issues kent. In zo verre een succesvolle bèta dus.

    @happynoob welke klasse vond je?
  • Role Playing Game / Re: Tera

    Gepost op za. 10 maart, 2018, 12:08
    Ik hoop dat het vandaag beter gaat. Gisteren na heel lang proberen eindelijk kunnen verbinden, en soms totaal onspeelbaar. Ik zag geen karakter modellen, npc namen waren weg, items in m'n inventaris onzichtbaar, en toen ik in de grote stad kwam crashte m'n ps4.
    We zullen zien...
  • JRPG / Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

    Gepost op do. 08 maart, 2018, 11:13
    I'm having a blast :)

    De omgevingen en dungeons zien er niet al te spectaculair uit. Vooral de dungeons zien er wat eentonig uit.
    Je komt ook veel vijanden tegen van hetzelfde model, maar dan met een ander kleurtje. Je kent het wel... Misschien een afknapper voor sommigen maar bij deze game past dat wel.
    Het draait hier echt om het looten. Knallen en looten! En dat hebben ze goed uitgewerkt.
    De gameplay vind ik echt top. Soort van 'arcade-stijl schieten' (als dat al bestaat) met die aim-assist. Richten doe je vooral om de 'weak spots' te raken. En dat geeft toch een lekker gevoel... als je die rode damage numbers van de enemy af ziet springen  :D
    Want dat is wat het is... Farmen voor wapens (gear)... Farmen voor materials... Wapens fine-tunen (kan volgens mij oneindig...) om zoveel mogelijk schade te berokkenen zodat je uiteindelijk elke boss op ultimate kunt laten smelten.
    Oh ja... en natuurlijk proberen om de vrouwelijke karakters in je bed te krijgen. Je moet er maar van houden...  :p
  • Role Playing Game / Re: Tera

    Gepost op wo. 07 maart, 2018, 15:59
    A.s. vrijdag start de open bèta. (9-11 maart)

    Ik ga 'm sowieso checken!
  • JRPG / Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

    Gepost op za. 24 februari, 2018, 10:03
    M'n eerste legendary is al gedropt. Gimme da loot! 😃

    Ben nog niet zo ver geweest qua gameplay , het begin is nog veel introductie en tutorial stuff, maar out in the field laat wel een toffe eerste indruk na.