Citaat van: Kelthor op za. 26 januari, 2019, 15:06na veel gedoe ff erin geraakt, verwachtigen voor dit spel zijn toch al wat gedaald, vind de performance van het spel ook maar meh hoop dat het goed komt
ja ik hoop het ook,
dit spel geeft me nu hetzelfde gevoel als die fantastische release van Tennis World Tour (die nooit uitgebracht had mogen worden naar mijn mening).
Het is me tot nu toe niet gelukt om in de game te komen. Hij bevriest simpelweg tijdens het laden van een missie. Dus in de afgelopen 20 uur maar eens de 10.000-en meningen van mensen gelezen op reddit.
Daar kun je eigenlijk wel drie dingen uit opmaken:
1. PC gamers zijn redelijk tot er enthousiast over de demo en komen in verhouding weinig issues tegen, wel worden er wat opmerkingen gemaakt over graphics instellingen (met name motion blur) en ramerate eisen maar over het algemeen een positief verhaal
2. Xbox gebruikers, ook wel redelijk positief. Het 95 procent laad scherm komt daar wel voor, maar bij een herstart kunnen de meesten wel de missie spelen. Wel wordt er veel melding gemaakt van rubber banding issues, met name in de stronghold missies.
3. playstation gebruikers. 1 en al drama, het lijkt er op dat het een lotto is wie wel en wie niet in een missie terecht komt. Maar praktisch elke post gaat daar over het niet kunnen connecten, of de 95 procent laad scherm hang probleem. Een restart van de game lost bij praktisch niemand dat 95 procent laad probleem op. Er zijn overigens wel ps4 gebruikers die de missies hebben kunnen spelen, maar ook die melden dat ze er soms wel en meestal niet in komen.
1 ding is wel opvallend, de meeste mensen die het wel gelukt is om in de demo versie te komen zijn enthousiast over de gameplay. Dat is dus wel goed nieuws op zich.
Maar zoals het nu lijkt gaan we er op de ps4 bepaald niet goed vanaf komen. Dit is wel weer een visite kaartje hoor, een vip demo die niet werkt, let wel, demo geen alpha of beta. Het werkt totaal niet op een ps4.
Ik hoop echt dat het goed gaat komen, maar ik vrees het ergste als dit over minder dan een maand gereleased moet worden en dat er in een demo dit soort problemen zitten dan verwacht ik niet dat dit op tijd opgelost gaat worden.
Citaat van: DutchElite op za. 02 februari, 2019, 13:56Echt raar dat t niet werkt dan.
Q heb je je PS4 mss op Engels staan?
Las net dat dat kan helpen, schijnt als je je PS4 op Engels zet het verbinden dan wel soepel gaat.
ja die staat op engels inderdaad.
Het werkt echt foutloos hier, net nog een sessie gespeeld, zodat ik alle 4 de javelins heb kunnen proberen.
Er zit veel verschil in de javelins kwa gameplay.
het sterkst:
- Storm (belachelijk sterke side powers die je continu kan gebruiken en een shield die bijna niet kapot te krijgen is als je in hover mode schiet)
- Ranger (goede middle of the road javelin waarmee je de game goed kan spelen)
- Interceptor (dit is een javelin die best sterk is voor close combat op met name melee skills, het is een halve ninja, met werp sterren, messen en allerlei extra moves)
- Tank (dit zou de sterkste armor moeten hebben, ik vond het niet te spelen, hiermee ging ik het vaakst dood)
Citaat van: BartolomeusD op do. 21 februari, 2019, 13:08De eerste kritieken zijn niet echt positief. Morgen ga ik zelf voor het eerst ermee aan de slag.
Net een uurtje gespeeld op de ps4 pro. Ik heb vooral even gelet op laadtijden en gameplay. Dit zijn mijn eerste indrukken:
- De game loopt extreem soepel, geen enkele hickup bij het connecten
- De graphics lijken beter dan in de beta
- De gameplay voelt beter aan dan in de beta, het lijkt iets makkelijker (in ieder geval in de proloog tot nu toe), dit zal vast wel veranderen bij de volgende missie.
- zwemmen is ENORM verbeterd ten opzichte van de beta (dit vond ik eigenlijk het meest grote verschil)
- je kunt nu sneller lopen in fort tarsis
- de laadtijden zijn erg laag en komen in de verste verte niet in de buurt van wat er gemeld is op andere platforms. Ik heb het getimed, de langste laadtijd was om in fort tarsis te komen, dat duurde 38 seconden. In het eerste uur spelen heb ik vier laadschermen gehad wat de laadtijden in het eerste uur dus totaal beneden de twee minuten hield. Bijvoorbeeld naar de forge gaan was 7 seconden, terug van de forge naar fort tarsis zelfs 5 seconden. Dat is een compleet andere ervaring dus als de gemelde tijden op andere platformen. Ik denk dat dit echt compleet afhankelijk is van de server drukte. Ik ben nu begonnen te spelen om 12 uur 's nachts, dat zal waarschijnlijk niet bepaald druk zijn. Dus ik ben benieuwd naar de response tijden morgen.
Je kunt er natuurlijk nog weinig van zeggen na maar 1 uur spelen, maar de eerste indruk is erg positief. Het voelt allemaal solide en soepel aan tot nu toe (geen framedrops en rubberbanding tot nu toe), maar morgen gaan we de campaign een flink aan de tand voelen en zal het ook wel drukker zijn online, ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de laadtijden en framerates.
Citaat van: Kelthor op di. 26 maart, 2019, 18:16nieuwe patch is live, stapje voor stapje
Half stapje dan hé....😎
PSX sense:
Alweer drama rondom Anthem vanwege ontbreken nieuwe armor.....
Citaat van: BartolomeusD op wo. 27 maart, 2019, 10:29Mja nieuwe patch lijkt niet echt positief ontvangen.
Klopt wat bugs opgelost maar als bonus een lading aan nieuwe bugs erbij.