Citaatik zat eens een tijdje te kijken naar de news items en de reviews. Het viel mij enorm op dat er nauwelijks gereageerd wordt op de items. Onterecht overigens, want zeker in de review sectie zitten toch wel meerdere pareltjes tussen inmiddels die de nodige reacties zouden verdienen in mijn ogen.
² that
ik stond ook eerst wat sceptisch tegenover disqus, maar het helpt het gene waar jij een probleem mee hebt een beetje weg. Heel veel sites gebruiken dit nu (ook buitenlandse) dus is het eigenlijk makkelijk als je eens wilt reageren of een vraag stellen terwijl je anders weer een account moet maken voor een site die je mss niet meer gaat bezoeken, btw kan je disqus ook niet gebruiken via een facebook acc?
Citaat van: xXiNiXx op wo. 03 juni, 2015, 10:07Dit zelf bouwen is momenteel geen optie. Voordien werkte we met een eigen (beperkt) comment systeem, maar dit leverde ook niet veel comments op.
okiedokie, ik snap het, het heeft inderdaad geen zin om tijd en inspanning te leveren voor iets waar geen behoefte aan is in de community.
Comments zijn sowieso de laatste 2 jaar bijna volledig verplaatst naar social media, dat zie je eigenlijk wel op alle forums gebeuren dat er weinig op gereageerd wordt. Nu heeft iedereen zijn discussies op whatsapp groepen en 'besloten / verstopte' Facebook groepen voor het snelle comments en reactie werk.
Disqus kende ik niet, maar het klinkt inderdaad wel handig als het op zoveel forums gebruikt wordt. Ik ben het nooit tegengekomen maar zal er eens induiken :)
In ieder geval, mijn complimenten voor het review team, de hoeveelheid reviews en werk dat daarin zit is enorm en overduidelijk te zien voor lezers zoals mij. Ik waardeer de inspanning enorm en vooral het feit dat de reviews iets later komen en de games daadwerkelijk gespeeld zijn voegen veel toe aan de kwaliteit van de reviews.
ga zo door :)
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 03 juni, 2015, 17:11Het reviewteam apprecieert de mooie woorden Qui!
inderdaad ;)