Red Dead Online Beta Update Nieuwe features en meer

Red Dead Online Beta Update Nieuwe features en meer

De volgende reeks updates en nieuwe functies staat klaar om te worden toegevoegd aan de Red Dead Online Beta op 26 februari waarmee men veel nieuwe verbeteringen en toevoegingen in het open wereld-spel implementeren, waaronder een nieuw Law and Bounty-systeem en nieuwe wapenbalans, wijzigingen aan de zichtbaarheid van spelers op de mini-map en meer.

Zichtbaarheid Speler
Ten eerste gaat men de zichtbaarheid aanpassen van blips over lange afstanden - je kaartpositie wordt niet aan andere spelers getoond, tenzij je in de buurt bent (binnen een straal van 150 meter). Als je iets verder weg bent, ben je alleen zichtbaar als je je wapen afvuurt. Spelers in andere steden of regio's zijn bijvoorbeeld niet zichtbaar. Dit voorkomt dat spelers herhaaldelijk doelwit zijn op lange afstand.
 
Verder wijst een nieuw systeem je op overmatig agressieve spelers. Als je speelstijl vijandig wordt, zal je kaartpositie (en die van je Posse-leden) meer zichtbaar worden voor andere spelers met een geleidelijk donker wordende stip die stapsgewijs verschuift van blauw naar donkerrood.
Je zichtbaarheid groeit door slechte daden zoals aanvallen op- en het doden van andere spelers of hun paarden buiten een gestructureerde modus, Free Roam Mission, evenement of competitie. Hoe korter de tijd tussen slechte daden, hoe meer je zichtbaarheid toeneemt. Keer terug naar een meer rechtschapen pad en je zichtbaarheid zal na verloop van tijd vervagen.
 
Daarnaast komen er ook Posse-brede wapenstilstanden en verbeterde Feuds. Binnenkort kun je een wapenstilstand beginnen die van toepassing is op de voltallige Posse van je aanvaller na slechts één kill. Als alternatief, als je liever je tegenstander uitdaagt, kun je na één kill een Feud, Posse Feud of Leader Feud beginnen, waarmee je een geschil snel verandert in een getimede mini-deathmatch die de rivaliserende spelers samen uitvechten in Free Roam. Voor elke kill op de tegenstander verdien je punten.
 
Bounty Hunters & Law Balancing
Tegelijkertijd kunnen spelers die hoge premies hebben opgebouwd overvallen worden door NPC Bounty Hunters die hen proberen te vermoorden om hun beloning te verzamelen.
 
Crimineel gedrag heeft gevolgen voor je premie-waarde en je eer, afhankelijk van de ernst van je misdaad. Het doden van een andere speler zorgt bijvoorbeeld voor een hogere premie dan het aanvallen van inwoners of het mishandelen van dieren, mocht je misdrijf worden gemeld. Misdaden op lager niveau, zoals plunderen en roven, verminderen alleen maar je eer.  
 
Als je premie een bepaalde drempel overschrijdt en de Bounty Hunters dit opmerken, komen ze achter je aan om je te doden. Je krijgt een melding van hun achtervolging. Hoe hoger je premie, hoe hoger de waarde, des te lastiger wordt de achtervolging voor jou en je Posse.
 
Daily Challenges
Men gaat ook verschillende Daily Challenges toevoegen die je over de hele Red Dead Online Beta kunt aangaan. Volbreng individuele doelen, die betrekking hebben op alle aspecten van het leven aan de grens, en verdien Gold Nuggets en XP. Deze uitdagingen variëren van het zoeken naar kruiden, het verkopen van items, het jagen op- en villen van dieren, schuilplaatsen opruimen, feuds winnen en nog veel meer. De Daily Challenges zullen met de tijd uitbreiden en evolueren, en bieden speciale uitdagingen, beloningen, streak-bonussen en meer.
 

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2
Release
vr 26 okt, 2018
Genre
Actie
Platform
ps4
Uitgever
Rockstar
Ontwikkelaar
Rockstar

Steun playstationclan.be