Zie hoe de graphics van Monster Energy Supercross - The Official Videogame tot stand zijn gekomen

Zie hoe de graphics van Monster Energy Supercross - The Official Videogame tot stand zijn gekomen

Milestone biedt fans een kijkje achter de schermen van Monster Energy Supercross – The Official Videogame.



De ‘dev diary’ wordt gepresenteerd door Ralph Sheheen, de officiële stem van Monster Energy AMA Supercross. Dit FIM World Championship is het grootste, meest competitieve off-road motorracekampioenschap ter wereld. In de dev diary wordt verteld over de vier regels voor de graphics van de game:
  • Regel 1 – “Get real”: De innovatieve tracks en prestigieuze stadions zijn getrouw nagemaakt met behulp van fotogrammetrie, voor maximaal realisme.
  • Regel 2 – “In your face feeling”: Net als de tracks en stadions moeten ook de coureurs levensecht ogen, daardoor zijn hun gezichten gerenderd met een nieuw 3D-scanningsysteem.
  • Regel 3 – “Building media for heroes”: Dankzij speciale filmpjes met een realistische presentatie van tracks, coureurs en podiums ontstaat een overweldigende Supercross-ervaring.
  • Regel 4 – “Be there feeling”: Alle technologie, het 3D-menu en verbluffend overtuigende afwerking geven de speler het gevoel werkelijk als een Monster Energy Supercross-kampioen de arena te betreden.

Monster Energy Supercross – The Official Videogame is verkrijgbaar vanaf 13 februari 2018 voor PlayStation 4

Monster Energy Supercross - The Official Videogame

Monster Energy Supercross - The Official Videogame
Release
di 13 feb, 2018
Genre
Race
Platform
ps4
Uitgever
Feld Entertainment
Ontwikkelaar
Milestone

Steun playstationclan.be