Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Berichten - qrobinez

  • PS4 Games / Re: Battlefield 4

    Gepost op do. 19 december, 2013, 09:31
    Gisteren toch maar voor de Premium package gegaan, ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de premium extra's. De eerste 4 DLC maps (china rising) zien er waanzinnig uit en spelen geweldig. De volgende mappack komt er binnenkort al weer aan (close quarters), dus voor mij kan het wel uit.
    Wat wel vet is, is dat je allerlei wekelijkse goodies ingame krijgt via battlepacks en special events voor premium members only. Ik had een stuk of 10 battlepacks staan aangezien ik vrij laat premium member ben geworden, dus heb ik een hoop extra attachments gekregen voor mijn wapens, nieuwe camo's en dog tags. Het volgende special event is op 30 december geloof ik, dus dan wordt het weer levelen :D. Als laatste voordeel heb je ook nog het voordeel dat bij joinen van volle servers je vooraan in de queue wordt geplaatst.

    Omdat Conquest large bij mij nog steeds crashed af en toe heb ik gisteren wat andere modes geprobeerd aangezien die niet crashen, het is verbazingwekkend hoe anders het spel is als je naar een andere mode gaat. Gisteren heb ik vooral Domination gespeeld, dit zijn hele kleine maps waarin je 3 vlaggen moet veroveren. Doordat de maps zo klein zijn haal je extreem veel kills (25+) per ronde. Dat is perfect voor het levelen van je wapens om zo snel alles vrij te spelen. Domination maakt van Battlefield kwa gameplay de snelheid van COD, dus dat is ook een fijne mode om af en toe te spelen :)

    Gisteren heb ik ook voor het eerst ontdekt dat je missies hebt tijdens de game. Het lijkt op het operations gedeelte van COD, na afloop van een game kun je naar de missions tab gaan en daar zie je de actieve missies. Gisteren had ik een missie bijvoorbeeld waarbij ik in 1 ronde met een assault, engineer, support en recon gun iemand moest neerschieten, plus ook nog een granaat kill (dat is enorm moeilijk :( ), als ik dat dan haalde dan had ik een MTAR wapen vrij gespeeld. Zo zijn er meer actieve missies waarmee je wapens, camos of tags vrij kan spelen. Is weer een erg leuke toevoeging aan de game.

    Vervolgens heb ik battlelog op de iPad verbonden met de game, dat voelde toch wel erg next gen aan, je scanned een QR code op je iPad vanaf het battlefield scherm op de PS4 en vervolgens zijn de apparaten gekoppeld. De App is echt een hele vette app die als second screen naadloos integreert met je live gameplay. Ook het zoeken van sessies werkt hier perfect op, dus je kunt dan een game zoeken waarin je wilt joinen en je drukt op je iPad op Join en vervolgens zie je je ps4 automatisch die game ingaan. Zelfde geldt voor loadout etc.. Allemaal realtime gekoppeld. Vet hoor!
  • Afgelopen / Re: Battlefield 4: Were Back event

    Gepost op wo. 18 december, 2013, 13:18
    zijn er nog mensen die absoluut bij elkaar in 1 team willen? Zo ja laat dat hier dan even weten, want zaterdag verdeel ik de teams op basis van de resultaten van de vorige keer, zodat de teams iets evenwichtiger zijn kwa skills  :D (dit is uiteraard alleen nodig bij meer dan 8 man, anders gaat we lekker met zijn allen in 1 team online :)
  • PS4 Games / Re: Killzone: Shadow Fall

    Gepost op di. 17 december, 2013, 10:14
    Citaat van: privatejd op di. 17 december, 2013, 10:09

    ik snap je :)

    maar weetje nog die ps2 versie killzone1?
    waar de singelplayer veranderde naargelang je character dat je koos???
    dat was ongeloofelijk, hebben ze nooit meer gedaan, maar was gewoon nieuw en af.

    grts wat vinden jullie van die 1e killzone die was toch zot kwa singleplayer

    ik heb daar meer goeie dingen over gehoord, maar helaas heb ik deze nooit gespeeld. Best wel jammer inderdaad want zo mis je wel de complete ervaring :(
  • PS4 Games / Re: The Division

    Gepost op di. 17 december, 2013, 10:09
    Citaat van: Heer_Vonck op di. 17 december, 2013, 08:44

    Plots weer minder haast voor een ps4 ... Ging nochtans eerst een launch game of bijna launch game zijn ...

    ja, als je kijkt naar de oorspronkelijk 38 launch titels die toen gepresenteerd werden bij de ps4 presentatie dan kun je wel stellen dat die toezeggingen als een kaartenhuis in elkaar gedonderd zijn. Titels als destiny of division zijn allemaal naar Q4 verplaatst wat gewoon nog bijna een jaar duurt. Op dit moment is het aanbod nog zeer beperkt en de eerste maanden van 2014 wordt het niet veel beter. Dat neemt overigens niet weg dat je tot maart je best goed bezig kunt houden met wat er nu al is.
  • PS4 Games / Re: Killzone: Shadow Fall

    Gepost op di. 17 december, 2013, 10:06
    Citaat van: privatejd op di. 17 december, 2013, 09:36

    idd is hun bedoeling om zo in een onrealistische wereld, het gevoel van leegte, eenzaamheid en spanning te creeren.
    het is zo dat je dan een gevoel van spanning creert, iets wat je met muziek ook kan doen, maar de mensen zijn dit gewoon dat dit adhv muziek gebeurt.
    vind het eigenlijk wel zeer goed geslaagd.
    een vriend van mij werkt bij guerrilla.

    ik vind het echt niet geslaagd. Muziek hoeft van mij niet, maar ambience geluid wel. Als ik in een bos loop wil ik bos geluiden horen (wind, dreigende geluiden in de verte, etc...). Nu hoor je in het bos bijvoorbeeld helemaal niets. Je wordt gespawned, je loopt 1 minuut in de grote map richting een target (want er zitten slechts 12 tegenstanders in de grote maps) en dan schiet je een paar keer en dat geluid hoor je. Dat is voor mij geen enkele beleving waardoor ik in de game getrokken word. Spanning is het al helemaal niet voor mij. Leegte en eenzaamheid wel :D.

    Ik vind het ook totaal niet killzone achtig, als ik in een factory loop of in de sloppenwijken dan wil ik geen totale stilte, dat past ook helemaal niet bij de grafische donkere killzone sfeer in de tijd periode waar het zich afspeelt. Ik begrijp deze keuze totaal niet, alle eerdere killzone multiplayers was het perfect kwa omgevings geluid. Ara verwoord het precies goed, het is alsof je luidsprekers voor het grootste gedeelte uitstaan.

    Op het officiele forum wordt er ook flink over geklaagd met voorbeelden naar oudere maps waar het goed is. Ik vind het echt jammer, de gamemodes zijn leuk bedacht, de maps zien er waanzinnig uit, maar ik vind het saai door het ontbreken van het geluid. Een film of game zonder omgevingsgeluid komt niet over. Echt doodzonde vind ik het.

    De single player is overigens van een hele andere categorie, die is fantastisch, zowel kwa gameplay, graphics als omgevingsgeluid! Dus het kan wel :)
  • PS4 Games / Re: Killzone: Shadow Fall

    Gepost op ma. 16 december, 2013, 11:19
    Ik ben nu een aardig eindje op weg in de single player, maar wat ziet die game er bizar goed uit op de ps4, het is met afstand de best uitziende game die op dit moment op de ps4 beschikbaar is. Wat sfeer impressies uit de single player (die er in het echt door de variërende belichting stofwolkjes en bewegende elementen nog veel vetter uitziet)








  • PS4 Games / Re: Battlefield 4

    Gepost op do. 12 december, 2013, 23:39
    Citaat van: RvG_NL op do. 12 december, 2013, 22:06

    Vanmiddag met cornekwak en 2 anderen gespeeld.
    1 keer een vastloper gehad en de rest ook. Overige potjes gingen wel goed. De sounds zijn wel verbeterd.

    vanavond was het bij mij weer drama, praktisch elk potje gecrashed met het blue screen :( en ook nog af en toe lag.

    gisteren was het perfect, maar vandaag werkt het weer voor geen meter.
  • Events / Re: FIFA 14 (PS4)

    Gepost op do. 12 december, 2013, 16:46
    count me in !

    ik ben er niet super goed in, maar voor de fun wil ik zeker meedoen :)

    blijft een ps4 topper deze game.
  • PS4 Games / Re: Battlefield 4

    Gepost op wo. 11 december, 2013, 20:56
    de eerste indruk van de update is erg goed, zojuist een behoorlijke tijd met een aantal playstationclan.be members gespeeld in een squad en geen 1 crash of audio dropout :)

    wel had ik het eerste potje last van lag, maar ben eruit gegaan en bij de volgende map was het afgelopen. Dit begint erop te lijken kwa stabiele game zo op het eerste gezicht :)