4802 keer gelezen

Topic: Trials Fusion

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #30 Gepost op: ma. 28 april, 2014, 18:27
Citaat van: qrobinez op ma. 28 april, 2014, 16:45

er zijn inmiddels toch wel erg veel friends die deze game hebben, gevolg is dat ik dan ook keihard geconfronteerd wordt met de resultaten van iedereen :D, sommigen van jullie zijn echt snel, en ik zie zelfs mensen die op de extreme parcours 0 fouten hebben. Knap werk!

gisteren mijn eerste eigen parcours gemaakt, best aardig gelukt, maar als je ziet hoe geweldig sommige user tracks nu al zijn, zijn die van mij echt nog beginners werk :D


Extreme zonder fouten. Amai. Ik geraak bij sommige parcours niet boven.
De parcours op hard zijn een pak simpeler dan de extreme.
Zal mijn techniek wat moeten bijschaven.
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #31 Gepost op: do. 08 mei, 2014, 21:09
Trial Fusion is dan het 2e PS4 spel geworden en zonder spijt. Zeer leuke gameplay en verbazend moeilijker dan het er op internet uitzag wat het weer leuk maakt!

Mensen die me willen toevoegen doe gerust als noob zal ik makkelijk te verslaan zijn maar mijn friendlist is jammer genoeg leeg als nieuweling op het PSN.

AristaBe

Groeten
 

Offline bulldog001

Re: Trials Fusion

Reactie #32 Gepost op: vr. 09 mei, 2014, 07:37
Citaat van: AristaBE op do. 08 mei, 2014, 21:09

Trial Fusion is dan het 2e PS4 spel geworden en zonder spijt. Zeer leuke gameplay en verbazend moeilijker dan het er op internet uitzag wat het weer leuk maakt!

Mensen die me willen toevoegen doe gerust als noob zal ik makkelijk te verslaan zijn maar mijn friendlist is jammer genoeg leeg als nieuweling op het PSN.

AristaBe

Groeten

Zal u straks is toevoegen
 

Offline qrobinez

Re: Trials Fusion

Reactie #33 Gepost op: vr. 09 mei, 2014, 10:50
Citaat van: AristaBE op do. 08 mei, 2014, 21:09

Mensen die me willen toevoegen doe gerust als noob zal ik makkelijk te verslaan zijn maar mijn friendlist is jammer genoeg leeg als nieuweling op het PSN.

AristaBe

ik zal je wel even toevoegen, kun je mijn scores verslaan in trials.
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Trials Fusion

Reactie #34 Gepost op: vr. 09 mei, 2014, 12:38
Gisteren bijna 45 min voor gold op een level te halen bezig geweest. De gewoonte gemaakt om pas naar volgend level te gaan als ik gold heb bij de vorige. Verder zeer leuk verslavend en frustrerend spel soms hèhè.