1457 keer gelezen

Topic: Nog te halen Games

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Nog te halen Games

Gepost op: ma. 31 maart, 2014, 19:47
http://chief.be/video/predator-duikt-op-devastation-dlc-voor-call-duty-ghosts

Ok dit is één dat ik nog niet in huis heb en de laatste video met bijkomende DLC heeft me al overtuigd  (*) (-) (+)
Laatst bewerkt op: ma. 31 maart, 2014, 19:51 door Ruyami 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Nog te halen Games

Reactie #1 Gepost op: ma. 31 maart, 2014, 20:56
- Dragon's crown
- Kingdom hearts HD 1.5 Remix
- Naruto Ultimate ninja storm 3: full burst (en kmoe generations nog lenen van ne maat ^^)
- Persona 5 (komt pas uit in 2015 en wordt dan waarschijnlijk ook m'n laatste game voor de ps3)

Dit zijn de games die ik waarschijnlijk nog ga halen voor ps3, heb hier wel nog een stapeltj games liggen waar ik nog moet aan beginnen en ps plus helpt ook niet echt om sneller door da stapeltj te raken.  :@
Klote luxeprobleem en één van de reden waarom het voor mij nog niet echt nuttig is om een ps4 aan te schaffen. :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Nog te halen Games

Reactie #2 Gepost op: ma. 31 maart, 2014, 21:07
AC4 moet ik nog kopen

Heb ong nog 100 te spelen games, ik deel je mening omtrent de plus games, maar ja, luxeproblemen he
 

Re: Nog te halen Games

Reactie #3 Gepost op: ma. 31 maart, 2014, 21:25
ac4
batman arkham origins

en ik heb ook nog wa backlog
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Nog te halen Games

Reactie #4 Gepost op: di. 01 april, 2014, 17:52
Wel ultimate ninja storm 3 full burst zou ik me wel eens willen kopen maar als enkel de graphics een verbetering is aan de game dan hou ik het bij de originele game die ik al gespeeld heb en dan is het gewoon nog geduld hebben tot ninja storm 4 uitkomt.

ik hoop in final fantasy a realm reborn en Ghost nog wat plezier te hebben en niet te vergeten het uitkijken naar Final Fantasy XIV

Een PS4 is de moeite hoor enkel is het spijtig dat het game aanbod heel flauw is
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Nog te halen Games

Reactie #5 Gepost op: di. 01 april, 2014, 20:29
Citaat van: Ruyami op di. 01 april, 2014, 17:52

Wel ultimate ninja storm 3 full burst zou ik me wel eens willen kopen maar als enkel de graphics een verbetering is aan de game dan hou ik het bij de originele game die ik al gespeeld heb en dan is het gewoon nog geduld hebben tot ninja storm 4 uitkomt.

ik hoop in final fantasy a realm reborn en Ghost nog wat plezier te hebben en niet te vergeten het uitkijken naar Final Fantasy XIV

Een PS4 is de moeite hoor enkel is het spijtig dat het game aanbod heel flauw is


Begrijp me niet verkeerd, die ps4 die koop ik zowiezo hoor. Waarschijnlijk eind dit jaar maar voorlopig hebk er nog niet echt behoefte aan ^^.
En als je ultimate ninja storm 3 al hebt dan lijkt het me idd niet echt nodig om de full burst versie te kopen. Ik geloof dat het inderdaad gewoon wat upgegrade graphics en dlc missies zijn die je extra krijgt en die dlc missies kan je denk ik ook gewoon via de ps store kopen.
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Nog te halen Games

Reactie #6 Gepost op: wo. 02 april, 2014, 20:18
Als die nog ooit dit jaar uitkomt :p

Wel om eerlijk te zijn was ik dolblij dat ik nog een pre-order heb kunnen doorvoeren en ik ben nu niet aan het zeveren heb ik die in december op vrijdag de 13de nog ontvangen.
Maar het game aanbod op de ps4 trekt om eerlijk te zijn op niets, had betere launch-games verwacht god of war 4 misschien :|
Maar tot nu toe zijn er veel indi-games te spelen maar echte blockbusters moet je niet verwachten.
Volgens mij gaat dat eerder pas op het einde van het jaar in gang komen, helaas maar ja wat doe je er aan.

Ja had ook zoiets in gedachten en om daarvoor alleen € 38 te betalen is misschien een beetje zot
 
  • 1